kokemuksia kaivataan synnyttäneiltä

Viestiketju alueella 'Synnytys' , aloittaja Ganja, 25.02.2010.

1. Ganja

Ganja Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.03.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eli tilanteeni on tämä: tänään viikkoja pamahti 41... kuusipäivää sitten olin sormelle auki ja kanavaa 2cm.. tiistaina ultrassa kanavaa jäljellä 1,5cm ja kahdelle sormelle auki... supistuksia on päivittäin kipeitä ja kivuttomia.. säännöllisiä ja epäsäännöllisiä... yleensä aamuisin tai yleensäkkin levon jälkeen olen havainnut paksua limaa milloin minkäkin väristä joka on alkanut juuri niihin aikoihin kun kohdunkaulalla on alkanut tapahtua lyhenemistä eli luultavasti limatulppa kyseessä... tänä aamuna tosin on tullut ihan geelimäisiä limaklönttejä tosin ihan kirkasta... vauva on jo pitkään ollut ihan lähtöasemissa...

osaisiko kukaan heittää hieman kokemuksia tai mahdollisia "arvauksia" kuinka pian pääsisi synnyttämään niin joo ja tosiaan toinen lapsi vielä kyseessä.. edellisessä raskaudessa limatulppa tuli isona verisenä klönttinä jo synnytys supistusten alettua ja muutenkin ihan erilainen oli ensimmäinen raskaus

2. kalamama

kalamama Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.02.2006
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on toi sama tilanne.. Ja minäkin odotan toista.. Esikoista odottaessa tilanne jatkui tollaisena 10pvää ennenkuin käynnistettiin raskausmyrkytysoireiden takia. Eli mä en jaksa ees toivoa enää että kohta pääsis synnyttämään.. :ashamed:

3. temple

temple Jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.06.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    mulla oli aika samanlaista tuon kohdunsuun kanssa ja limatulppaakin tuli pikkuhiljaa yli kaksi viikkoa. Kuitenkin sinä aamuna (38+4) kun tuli oikein kirkasta, klönttimäistä limaa (muina päivinä oli ollut milloin minkäkinlaista, mutta ei sellaista, kuin sinä viimisenä aamuna) arvasin, että ensi yönä tulee lähtö. Yöllä sitten meni vedet ja aamulla syntyi tyttö.
    Oli ensimmäinen synnytys.

4. Ganja

Ganja Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.03.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    sitä itse kanssa arvelen ja mietin että tuleekohan tuota klönttimäistä silloin kun kanava on aikalailla jo poissa eli siis niin sanotusti "viimenen limatulppa"

5. Ganja

Ganja Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.03.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    juu ei mitään epäilystä ettei ois limatulppa nyt tuli ihan järkyttävän kokonen klöntti... hyvä etten oksentanu.. joko jännityksen tai sen ällöttävyyden takia... nyt sit kai vaan odottelemaan vesien menoa tai suppareita...

6. Ganja

Ganja Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.03.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    pari päiväähän siinä meni =) 27.2.2010 syntyi iso poitsu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä