Kokemuksia Kuortaneen urheiluopistosta (tuettu perheloma)?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei! Haimme tuettua lomaa ensi kesäksi ja meille myönnettiin perheloma Kuortaneen urheiluopistolla! Ensi kertaa olemme menossa vastaavalle, lapset ovat 2 ja 5.

Yritin googlettaa, mutta tuosta Kuortaneesta tai ylipäänsä urheiluopistojen tuetuista lomista löytyi aika nihkeästi tietoa, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia ko. paikasta tai ylipäänsä tuetuista lomista.

Jos joku on käynyt Kuortaneen urheiluopistolla, niin vinkkejä otetaan vastaan! Mitä siellä voi tehdä pienten lasten kanssa, onko leikkipaikkoja jne? Minkähänlaista ohjelma on?

Jännittävää mennä ihan uuteen paikkaan ja melkein viikoksi, ei olla ennen perheenä tälleen lomailtukaan!
 
Kiitos vastauksesta! Missä olitte lomalla ja mikä siinä lomassa oli sellaista josta ette tykänneet..? :)
karemajat torniossa. kaunis paikka ja lähellä oli ruotsinpuolella maauimala. mutta kaikki oli niin sidoksissa ruoka-aikoihin, että sen takia ei tykätty. luvattiin kyllä eväät jos on pois jonkun ruokailun, eväs oli täytetty sämpylä ja mehupurkki per nokka
 
vierailija
karemajat torniossa. kaunis paikka ja lähellä oli ruotsinpuolella maauimala. mutta kaikki oli niin sidoksissa ruoka-aikoihin, että sen takia ei tykätty. luvattiin kyllä eväät jos on pois jonkun ruokailun, eväs oli täytetty sämpylä ja mehupurkki per nokka
Onko tuollaisilla lomilla paljon ns yhteistä tekemistä muiden perheiden kanssa? Ja onko outoa jos ei vaikka osallistu... Olemme menossa myös ensimmäistä kertaa ja olisi kiva tietää vähän mitä odottaa.
 
Kiitti:)
Tuntuu että meidän perhe on niin epäsosiaalisia yhteisrientoihin ja jotenkin olisi kiva ihan lomailla ensimmäistä kertaa perheen parissa eikä vieraiden ihmisten. Olisi tietysti ihanaa jos lapset tekisivät jotain mukavaa jota täällä kotona ei voi.
Mun uskoo ei tuollaiset yhteiset kiinnosta. Lapsille oli kans paljon yhteisiä juttuja. Mut me oltiin siellä maauimalassa päivittäin
 
vierailija
Mä aattelen et lomalla kaikki on vapaaehtosta ellei erikseen sanota et jokin on pakollista :D

Lomahan on lomaa, oli se sitten tuettua tai ei... Ohjelmiin voi osallistua oman mielenkiinnon ja jaksamisen mukaan, kaikkiin ruokailuihin ei ole pakko osallistua ja kai sitä jonkin lounaan voi sämpylälläkin korvata tai käydä hakemassa ite kaupasta evästä. Mä oon kuullut et ruokailuja ois vähän joka välissä niin ei se varmaan haittaa jos ei kaikkiin ruokailuihin ees mene?
 
vierailija
Hei!
Meidän perhekin on lähdössä tuetulle lomalle Kuortaneen urheiluopistolle. Meillä on mukana 2,6,11,13,16-vuotiaat. Minäkään en oikein niiden sivuilta saanut infoa.. Lähinnä kiinnosti että onko nuo siis maksullisia nuo uimahalli, spinningit, kuntosalit, kiipeilyn...
 

Yhteistyössä