Kokemuksia saitasta / erittäin pihistä miehestä!

  • Viestiketjun aloittaja iltaneito
  • Ensimmäinen viesti
iltaneito
Kertokaa kokemusta (vain jos niitä on) kyseisestä ilmiöstä.

Minä aloitan. Etsin pitkälle kantavaa parisuhdetta ja tapasinkin mukavan huumorintajuisen miehen netissä. Kirjoitimme pitkään ennen kuin päätimme treffata. Välimatkaa on välillämme 220 kilometria, mutta hyvä junayhteys.

Hän pyysi luokseen ensimmäiselle tapaamiselle. Mies tienaa hyvin : käteen jää kuussa yli 3000 euroa, itselläni vastaava summa on huimat 1400 joskus vähemmin.


Mennään syömään : ei tarjoudu maksamaan. Tavallaan ymmärrän koska nykyaikaisuus. Silti toivoin toisin, koska olin tullut paikalle. Mentiin hakemaan vielä kahvit. Siinä hän kysyy, että "kai sulle käy perus suodatinkahvi, voin maksaa sen"! Itse hän tilasi itselleen 4 euron latten. Hieman turnoff, mutta en jäänyt miettimään .


Treffit menivät muuten ihan hyvin. Mies halusi minut luokseen jälleen kuukauden kuluttua. Maksoin taas itse lippuni. Tällä kertaa viivyin pidempään , 3 yötä.

Jääkaappi oli tyhjä. Koti oli sotkuinen ja alkeellinen , risat pinnat yms. Kuitenkin pelivehkeet, puhelin, auto ja hifilaitteet olivat useiden tonnien arvoisia. Kävimme näistä keskustelua, koska hän halusi. Kävi ilmi, että hän ei sijoita tai panosta kotiin tai ruokaan. Hedelmät ylihintaisia, yms.

Ruokaani ei tarjottu vieläkään, paitsi kuivaa ruisleipää. Hänen 8v pojallaan ei ollut omaa huonetta (nukkuvat samassa makkarissa), koska liian iso urakka tehdä hälle oma huone sen pelihuoneen tilalle. Katsoin, kun koira söi Pirkka-merkin raksuja ja turkki oli hoitamaton. Wc:n lavuaari oli rikki ja mitähän vielä.


"Hedelmiä ei tarvitse ikinä ostaa".
"Koiralle riittää halpisraksut".
"Lapsi pitää samaa vaatekertaa koko viikon, pesen pyykkiä todella harvoin. Säästyy vettä".


Kolmatta tulokertaa suunniteltiin. Mun luo hän EI VOINUT TULLA. Kolmannella kerralla lupautui maksamaan mun liput, Mikäli NE OVAT SÄÄSTÖLIPPUJA .. joita oli peräti yksi ja huonoon ilta-aikaan.


Kaikkea hyvää hänelle. En usko, että meistä tulisi pari.

Ainiin. Hän tokaisi kerran , että unelmoi siitä että on suhteessa että jäisi yhä enemmän rahaa HÄNELLE käyttöön.



Kertokaa kokemuksia :D En voi olla ainut.. enhän ?
 
Kertokaa kokemusta (vain jos niitä on) kyseisestä ilmiöstä.

Minä aloitan. Etsin pitkälle kantavaa parisuhdetta ja tapasinkin mukavan huumorintajuisen miehen netissä. Kirjoitimme pitkään ennen kuin päätimme treffata. Välimatkaa on välillämme 220 kilometria, mutta hyvä junayhteys.

Hän pyysi luokseen ensimmäiselle tapaamiselle. Mies tienaa hyvin : käteen jää kuussa yli 3000 euroa, itselläni vastaava summa on huimat 1400 joskus vähemmin.


Mennään syömään : ei tarjoudu maksamaan. Tavallaan ymmärrän koska nykyaikaisuus. Silti toivoin toisin, koska olin tullut paikalle. Mentiin hakemaan vielä kahvit. Siinä hän kysyy, että "kai sulle käy perus suodatinkahvi, voin maksaa sen"! Itse hän tilasi itselleen 4 euron latten. Hieman turnoff, mutta en jäänyt miettimään .


Treffit menivät muuten ihan hyvin. Mies halusi minut luokseen jälleen kuukauden kuluttua. Maksoin taas itse lippuni. Tällä kertaa viivyin pidempään , 3 yötä.

Jääkaappi oli tyhjä. Koti oli sotkuinen ja alkeellinen , risat pinnat yms. Kuitenkin pelivehkeet, puhelin, auto ja hifilaitteet olivat useiden tonnien arvoisia. Kävimme näistä keskustelua, koska hän halusi. Kävi ilmi, että hän ei sijoita tai panosta kotiin tai ruokaan. Hedelmät ylihintaisia, yms.

Ruokaani ei tarjottu vieläkään, paitsi kuivaa ruisleipää. Hänen 8v pojallaan ei ollut omaa huonetta (nukkuvat samassa makkarissa), koska liian iso urakka tehdä hälle oma huone sen pelihuoneen tilalle. Katsoin, kun koira söi Pirkka-merkin raksuja ja turkki oli hoitamaton. Wc:n lavuaari oli rikki ja mitähän vielä.


"Hedelmiä ei tarvitse ikinä ostaa".
"Koiralle riittää halpisraksut".
"Lapsi pitää samaa vaatekertaa koko viikon, pesen pyykkiä todella harvoin. Säästyy vettä".


Kolmatta tulokertaa suunniteltiin. Mun luo hän EI VOINUT TULLA. Kolmannella kerralla lupautui maksamaan mun liput, Mikäli NE OVAT SÄÄSTÖLIPPUJA .. joita oli peräti yksi ja huonoon ilta-aikaan.


Kaikkea hyvää hänelle. En usko, että meistä tulisi pari.

Ainiin. Hän tokaisi kerran , että unelmoi siitä että on suhteessa että jäisi yhä enemmän rahaa HÄNELLE käyttöön.



Kertokaa kokemuksia :D En voi olla ainut.. enhän ?
Tarina oli tragikoominen, osanottoni...
Kyllä tuollaisia on, jopa naisissa, joskin vähemmän.*
Parisuhteeseen kannattaa ryhtyä jos haluaa tuntea elinikäisen martyyrikehän loisteen päänsä yläpuolella.

* Minä tunnen tuollaisen naisen - aamiaisena/päivällisenä/iltapalana oli kuivaa ruisleipää ilman voita ja laihaa teetä :D

Sanan taivutuksesta: saita - saidasta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Onhan noita. Se on elintapa, luonteenvika jne. On hyvää saituutta ja pahaa saituruutta. Pahaksi sen tekee kun se on liiallista ja kun siitä ei voi joustaa. Esimerkiksi nyt joku tuollainen vieraisiin liittyvä juttu, niin ei kenenkään maailma mene siitä pilalle, että silloin elää normaalisti, vaikka itselleen tavallisesti asettaisi riman alemmas.

Ja kahden erilaisella maailmankuvalla varustetun ihmisen ei pitäisi koskaan mennä yksiin. Saidalle saita on paras kumppani.
 
joo mun ex. viinaan ja huoriin kyllä riitti rahaa. mutta heti tuli huuto jos ruokalasku kuukaudessa oli hänen mielestään liian iso. kuvitteli että 8 hengen taloudessakin 30-40 euroo viikossa riittää ruokaan ja hygienia tuotteisiin. myrsky repesi, jos ostit jonkun lehden.
ja siitähän se jatkuva naputus kävi, kun käytin lapsilisät ja kodinhoidon tuet lasten hyvin vointiin ja perhee menoihin.
 
vierailija
Kyllä saita saa olla, mutta ei käytöstavoissa. Kyllä kutsuja ruoat maksaa, eli mies saisi ilmaisen lounaan junaan hyppäämällä:)
Etsiiköhän mies pojalleen elättäjää, tuli tuossa mieleen. Jos ei romantiikka oikein nappaa ja liehittely tuntuu tylsältä.
Voihan se olla, että ukko testaa sinua jotenkin tuollaisilla kahvijutuilla, mutta on kyllä niin lapsellista, ettei toista. Anna sen pitää rakkaimpansa ja vaalia sitä huolella (siis lompakkoa) ja etsi itsellesi joku, joka, tuotanoin, on aikuinen! :)
 

Yhteistyössä