Kokkola ja lähialueet huhuuu....

No niin iso kivi tipahti sydämmeltä, meidän vesivahinko menee vakuutuksen piikkiin =) Kaks viikkoo ne panttas päätöstä mutta nyt tänään kävi sitten miehiä meillä kylässä ja aloittavat työt maanantaina. Työmiehet tekee kaiken vakuutusyhtiön laskuun. Just tuossa tyhjentelin keittiötä =)

Miten ois tapaaminen keskiviikkona vaikka klo 11.00 Hesellä? Saatais nuo uudetkin messiin mukaan. Mulla vapaapäivä enkä aijo viettää sitä kyllä täällä kotona työmiesten kanssa..... tai ei sitä tiedä jos ne onkin hyvännäköisiä :whistle:

Mun pakko kertoo teille, tulin tuossa toissapäivänä kotia ja neiti ovella vastassa ja kertoo ihan tohkeissaan että jos ensik laittaa lasiin maitoa ja sitten vasta kaakaota niin tulee maitokaakaota =) Tähän asti on laitettu eka kaakaojauhe ja sitten vasta maito ja sitä on sanottu vain kaakaoksi.

Ihan oikeesti monellekko passais tuo tapaaminen keskiviikkona :wave:

Snowfairy: joko teillä on parannuttu?

Hennuli: mikäs on vointi?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 19:53 hennuli2 kirjoitti:
Mulle ei käy 11 koska keskimmäinen pitää hakea kerhosta 11.30. ja sitte taas on päikkärit sen jälkeen. Mutta jos muille passaa niin menkää vaan.
Ehdota jotain toista aikaa, iltapäivällä klo 14 tai 15?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 19:53 hennuli2 kirjoitti:
Mulle ei käy 11 koska keskimmäinen pitää hakea kerhosta 11.30. ja sitte taas on päikkärit sen jälkeen. Mutta jos muille passaa niin menkää vaan.
Ehdota jotain toista aikaa, iltapäivällä klo 14 tai 15?
 
Onnea henriikalle!
Ja mun vointi on hyvä niinku aina tässä tilassa. Nautin viimiseen asti tästä möhömahasta. :heart:

Mulle on iltapäivätki vähä huonoja ku sitte on ruuanlaitto.

Ja eihän mun tulo oo muutenkaan enää varmaa niin menkää vaan jos muille sopii toi aika.
 

Yhteistyössä