Kokkolalaiset hoi!

Hellou! Käytiin tänään Iiccan kans SnowFairylla kylässä. Ihana talo oli ja kiitos kakusta :flower: Erityisesti neitien makuun oli =)

Meidän neiti ei sitten nukkunut kotimatkalla vaunuissa, vaan yritti nousta seisomaan. Otinpas sitten makuupussin välistä pois ja köytin neitin vaunuihin kiinni. Arvatkaa mikä meteli siitä syntyi \|O Tänään meillä nukuttiin vain 20min päikkärit. Yöunille nukahti sitten kyllä minuutissa tuossa tunti sitten, ei tarvinut kuin sänkyyn laittaa niin silmät oli jo kiinni. Saas nähdä kuinka kauan tätä temppuilia kestää, milloin päästään takas entiseen hyvään rytmiin????

Täytyis lähtee siivoon keittiötä mutta ei yhtään innosta.

Entäs seuraava tapaaminen, kenen luona ja missä? Vai jokos mennään porukalla kesän ensimmäisille jätskeille vaikka Eedlaan?
 
SnowFairy
Loistava idea Saparo! :D

Eedla on perinteinen kahvila keskustassa, Pitkänsillankadun ja Rantakadun kulmassa. On traditio käydä siellä kesän eka jäätelöillä, on ihania annoksia...
 
Miten ois vapun jälkeinen viikko, tavattaisko silloin joko jätski annosten merkeissä tai sitten jossain muualla. Eiks muilla ole ehdotuksia/ideoita???

Me lähdetään huomenna Jyväskylään kyläileen ja palataan sunnuntaina eli nettipimennossa ollaan sitten pari päivää mutta palataan asiaan ensi viikolla.

Hyvää viikonloppua näin etukäteen kaikille :p :wave:
 
smurffiina harmaana
Huomenna sit täältä tullaan teatteri reissulle Kokkolaan,en muista olenko maininnut täällä vai olenko vain Carlan kans jutskannut,joka tapauksessa minut ja kahden muksun voi pongata Kokkolan keskustasta,varmaankin Hesburgerista ainakin, yhden jälkeen...... ;) ;) ;) :D :D :D :D :D :D :wave: :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2005 klo 23:11 Saparo79 kirjoitti:
Miten ois vapun jälkeinen viikko, tavattaisko silloin joko jätski annosten merkeissä tai sitten jossain muualla. Eiks muilla ole ehdotuksia/ideoita???
Mä en uskalla lähteen mitään ainakaan sanomaan kun on fiilis niin että nyt on paha olla ja huomenna hyvä joten katson aina tilanteen mukaan.Niin ja nyt on alkanut vasempaan nivuseenkin sattumaan ja yhtään en siis tiedä kuinka pystyn ajamaankaan saatika perille minnekään osaan kun kokkolassa osaan ajaa Minimaniin siinäpä ne sitten olikin.
 
Iicca harmaana
Eedla kuulostaa tosi hyvältä. =) Täytyy vaan kattoo et mikä päivä kun voi olla että meijän äiti on just sillon käymäs. Mut kattellaan.
En ookkaan muuten koskaan siellä käyny. Monta kertaa kyllä kävelly ohi,mutten oo sisäl asti päässy.

Meilläki on tässä tunnin sisään lähtö vlopuks Virroille. Tullaan kanssa vasta sunnuntaina. Nettipimentoa siis tännekki päin tulossa. :p

Päättäkääpäs te muut nyt se päivä ja aika että varmasti sopis teillekki, kun tuntuu ettei oikein ketään oo päässy näihi tapaamisiin. Harmi... :(

No mutta jos menis tässä nyt sitten pakkaamaan ne loputki tavarat... :/ (mä inhoon pakkaamista).

Hyvät viikoloput vaan kaikille!!! :hug:
 
Tervehdys!

Pittäähän sitä tätäkin pinoa nostella pikku hiljaa ylemmäs kun meinaa hukkua tuonne toiselle sivulle. Näkkyypi olevan edellinen viesti kirjotettu mun synttäripäivänä...

Mihinkäs on kaikki Kokkolan suunnan äiteet karanneet??? Ihmettelen vaan kun sillon siellä Hesen tapaamisessa oli niin paljon äitejä ja nyt sitten ei porukkaa oo ollu tapaamisissa eikä täällä kirjottelemassakaan, hukkako perinyt..? Onko se sitten siitä kiinni missä tapaamisen järkkää ettei kaikki "uskaltaudu" paikalle. Nooh anyway, se jätskijuttu kuulosti kyllä kivalta mutta en kyllä yhtään tiiä missä se jädekiska sijaitsee... :eek:

Olin eilen näitten rakkaitten lapsosteni kanssa Henniksen luona käymässä. Meijän tyty on kova puklimaan ja eiköhän se puklannu niin että justiin sattu Henniksen tyttö olemaan alla ja puklut läsähti suoraan päälaelle... Arvatkaa naurattiko, mua nauratti ihan toffona!!! :LOL: :LOL:

Ihana aurinkoinen ilma taas ulkona, haravoimaan ei pääse vielä tänäänkään kun on ohjelmassa siivousta, ehkä huomenna sitten. Uskokaatte tai ette mutta minä tykkään haravoinnista, monet kun inhoaa sitä yli kaiken. Mulla alkaa näin keväisin kauheesti syyhyämään tuo multasormi ja sillä innolla saa pihat siistiin kuntoon haravoiden. :)

Ei tässä tämän kummempia jorinoita tällä kertaa, lähen tässä vähä laittamaan suuhuni jotain.

Palataan asiaan ja tulkaahan muutkin mammat kommentoimaan jottain!!

:wave: :wave:
 
hennis
Hanne se pukli oli kyllä aikas täysosuma :LOL: =) pestiin sitte kunnolla neitin tukka suihkussa. =) oli se vaan aika hauska näky kun keskelle päätä osu. :LOL: =) Joo en muuten tiiä minäkään missä kyseinen kiska sijaitsee :ashamed: mutta eiköhän löytyne... Jeps mutta palataampa asiaan taas Moikka B)
 
Mukavaa että tänne on taas kuulumisa kirjoiteltu. Kun tuntuu välillä että mun viestejä on ihan liikaa. Että nyt taas uskaltaudun tänne kirjoitteleen.

Siitä tapaamisesta. Eli jos se olis silloin vapun jälkeisellä viikolla. Niin mikä päivä? Mulle käy näillä näkymin kaikki jos aika on taas se klo 13 =) Paikka tuntuu olevan useimmille outo niin voitaishan tavata vaikka Anttilan kulmilla kun auto kannattaa jättää sinne päin parkkiin jos aikoo yli tunnin paikan saada. Siitä on sitten muutama sata metriä kävelyä.

Hanneenkin iskenyt siivousinto. Mä kans täällä siivoskelen. Ajattelin pyhittää koko päivän siivoukselle mutta kun nyt iski tuota pakkasta niin taitaapa jäädä tuo ikkunoitten pesu toiseen kertaan. Lattianpesua enään vailla asuintiloissa siivous. Pitää varmaan sitten siirtyä tuonne ulos siivoskeleen =) Neitikin vois tykätä. Oli jo aamulla menos ulos mutta enpäs päästänyt :p Nyt on jo ekoilla päikkäreillä kun herättiin aamulla jo puoli seitsemältä \|O

Ei nuo neidit katso mihin ne puklaa. Meillä neiti kerran puklas suoraan mun silmien väliin kun makasin lattialla selällään ja neiti makas siinä mun päällä :LOL: :LOL:

Käytiin eilen neitin korvatkin tarkastuttaan kun oli vähän kitinä päällä ja korvia kaiveli mutta eipäs siellä onneks ollut tulehdusta. Eli täällä vielä odotellaan ekaa antibiootti kuuria ja toivottavasti odotellaan kauan....

Onks Iicca vaatteista kuulunut mitään???

Nyt pitää lähteä tunkeen makaroonilaatikko uuniin. Palataan taas asiaan.
 
Hennuli2 harmailee
Hellurei!
Täällä ihanaa vauva arkea vietetään kun mahavaivat helpottanu. Vauva syö ja nukkuu. =) Itellä vaan kaikki yleisesti allergisoivat ruuat on pois ruokavaliosta, eli kahvi,suklaa,maitotuotteet ym.ym.:( Mutta vauvan takia on vaan kärsittävä. =) Eli mä en sit tapaamiseen tuu ku en voi kahvia,suklaata enkä jädeä syödä.. :(
Mutta josko sitte kesällä kuhan saadaan piha kuntoon niin voisin kutsua teitä sitten meille. Katellaan...
 
Saparo kävin laittaan sulle y-viestiä... :p
Välillä näinkin. =)

Muuten täällä ei oo tapahtunu oikestaan mitään. Mitä nyt äitee ( :saint: ) tuli käymään ja neiti vähän kipeenä.

Onkos sitä tarkkaa tapaamis päivää nyt sitten päätetty?
Klo 13? Ja Anttilan kulmalla treffit? Mut mikä päivä?

 
Käytiinpäs tänään neitin kans kolme tuntia kiertämässä kauppoja ja ei löytynyt takkia mulle. Taidan olla liian nirso tai yks ois ollut mutta hinta kauhistutti 150? :(

Iicca: OK ja odotellaan.

Hennuli on sitten joutunut luopumaan herkuista :( No aikansa kutakin. En tiedä miten multa tuo onnistuis kun eilenkin söin reilu puoli litraa jätskiä ja kyllä oli hyvää....

Ei tuo meidän tapaamis ajankohta edisty nyt ollenkaan. Joten heitänpäs ehdotuksen kehiin. Tiistai 3.5 klo 13 Anttilan edessä mennään siitä sitten Eedlaan jätskille. Kaikki varmaan löytää tuonne Anttilaan :kieh:

 

Yhteistyössä