kokkolalaiset uusi tapaaminen

Iicca harmailee
Mä epäilen tosi pahasti että ei päästä 26päivä. Mulla ei oo vieläkään mitään hajua millanen koulupäivä mulla on,kun meijän lukkarintekijä sairastu ja sit kun siel on sellasia tunteja ja ryhmiä koko ens viikoks mitä ei pitäis olla olleenkaan, ni en tosiaan tiiä...
Siis ainakaan jos treffaatte päivälllä...
No mutta ens kerralla sitten... =)
 
niin kukaan ei viiti kirjottaa :( :ashamed:
täälähän sitä pyöritään... :wave:
ei tullu tapaamisesta sitte taaskaan mitään, hö... :(
ois kyllä kiva nähä, meille kyllä saa tulla taas jo haluutte vai haluuko joku muu pitää? millonkas me päästään kattoon saparon remontin aikaan saannokset ;) =)
 
täällä ollaan :wave:

harmi tosiaan et tapaamisesta ei sit tullutkaan mitään :( ois ollu tosiaan mukava nähdä!
määpäs kerron teille salaisuuden,(hennis asian jo tietääkin ku ollaan välillä kirjoteltu =) )mut meille tulee maaliskuussa vauva :D ettäs silleen =) =)
 
hemuliina:rontti ku et oo kertonu ja sillon meillä tapaamises sanoit että vauva kuume vaivaa ja olit "kummalisen" näkönen niin mää vähä arvelin että jaaha taitaa olla yritys päällä!
mutta määpä kerron kans suuren salaisuuden: meilleki saa vaavi tulla heti ku vaan onkeen tarttuun =) ;) :whistle:

onko hemuliinalla jo iso massu? paljo viikot? ihanaa :hug: :heart:
 
Pikku Hiisi harmis
Voi onnea Hemuliina!!!! :flower: :flower: :heart: Ja Hennulille onnea yritykseen!!!! Ihanaa, ihanaa...vauvat on niin ihania... meijän pikku köllikkä alko viime lauantaina konttaan.. niin se aika rientää.. väliin on sellanen olo että :'( kun aika menee niin äkkiä ja vauva-aika kohta loppuu.. eikä meillä oo vielä harkinnassakaan vauvoja lisää... Mutta kaverilla olis muutaman viikon päästä la, saa sitte mennä nuuskuttaan se vauvaa.. :) :heart:
 
kiitoksia vaan onnitteluista =)
mulla on nyt viikoja 15+6 ja maha pikkasen pyöristynyt ;) mulla oli aivan älytön alku pahoinvointi et ei tosikaan.keneltäkään muulta ei oo tarvinnu oksennella niin nyt kyllä oksensin!
hennuli:eek:nnea teille yritykseen!!

jaahas mut täytyy mennä ku veeti kaipailee.mulla on klo.10 hieroja ku viime yönä oli pää ihan kamalan kipee!hartiat pikkasen jumissa :( en yleensä käy hierojalla mut nyt on ihan pakko mennä!
 
:wave: pitkästä aikaa. Tuo aika menee niin äkkiä ja illalla väsyttää niin kamalasti että nukahdan itsekkin neitiä nukuttaessa yöunille että on jäänyt vierailut tällä sivulla vähemmälle. Taustaillu kyllä olen ja lukenut viestejänne.

Hemuliinalle isot onnittelut :hug: :flower:

Remontti edistyy ja ei edisty. Kodinhoitohuoneesta puuttuis enään yksi sokkeli....

Meni tuo tapaaminen sitten mönkään. Meille vois tulla vaikka tuossa marraskuun puolella. Kun hyppelen töissä tällä hetkellä kahden osaston väliä niin ei ole tietoa työvuoroista kovin pitkäks aikaa eteenpäin niin ei voi oikein suunnitella. Marraskuun puolella voitais vaikka pitää meillä pikkujoulut vai mitä mieltä olette? Päivällä vai illalla? Viikolla vai viikonloppuna?

Voitais kyllä nähdän jonkun muun luona ennen sitä jos joku olis valmis tämmöisen porukan vastaanottamaan?

Pitäis lähtee kohta saunailtaan mutta ei hirveesti innosta kun huomenna joutuu töihin niin lupauduin sitten oleen kuskina eli selvin päin. Taidan tulla ajoissa nukkumaan. No 22.päivä meillä on työporukan virkistysilta ja sitten en ole kuskina :whistle:
Hien otin muuten pintaan jo juoksemalla neitin kans sohvaa ympäri (uusin villitys meillä tällä hetkellä ja kierroksia alkaa oleen jo 50-100 välillä).

Palataas asiaan :wave:
 
moi

Meillä oli tytöt viime yön mummulla yökylässä ja olipas kiva hakee tytöt kotiin ku kumpiki huusi koko automatkan ku ei ois halunnu lähtee mummulta!!

Ens viikolla pitäs joku päivä hakee tytöille kerrsosänky =) kiva ku tulee tonne tyttöjen huoneeseen sit enemmän tilaa!!

no juu mutta eipäs kummempia tänne..
 
no mikäs saparolla hätänä??
pitäs ulos tenavien perään mennä ja sitte pitäs kyllä saada tänään jotain aikaseks, siis kaks päivää on ollu vieraita kaiken aikaa enkä oo saanu mitään tehtyä. :ashamed: leipooki tekis taas mieli :p
nyt ulos :wave:
 
Iicca harmailee
Mikäs sitä saparoa tosiaan vaivaa?

ONNEA HEMULIINALLE!!!! :flower: :heart: :hug: :flower: :flower:

Ja täältäkin hennulille onnea yritykselle... ;)

Voi että täällä on taas hiljasta.
Mäki tos just sairastin angiinan et tänään vika päivä lääkkeitä! JEI! Ei oo vaan jaksanu tehä mitään. Tietää vaan että ens viikolla on sitten järkky määrä koulutehtäviä ja kaikkee muutaki... No niitä kattellaan sitten. Nyt meinaan viettää viikonlopun ihan vaan perheen kesken kun vihdoinki ollaan kaikki taas terveitä. Paitsi et appivanhemmat on tulos huome, miehen pikkuveljen kans käymään ja neitin kummisetä on tänään tulossa.

Vähän mä innoistuin eilen leipomaan. Yheksän aikaan illalla aloin leipomaan litran pullataikinaa. nyt mulla on tuol kaappi täynnä pullaa enkä tiiä mihin mä ne lykkäisin.Ei kellekkään maistuis? Kahvikki saa kaveriks... ;)

Juu mutta jos lähtis tästä suihkuun ja sais tänki päivän alkamaan...
:D
 
iicca: voi kukahan meillä jaksais pullaa leipoo :whistle: kaikkee muuta mää kyllä leivon sitte senki eestä :whistle: :p

joo kovin on hiljasta, ois kyllä nyt kiva nähä niin jospa se siitä sitte taas lähtis käyntiin tää meiänki homma. onko kaikki kovin kiireisiä että nähtäs??
:wave:
 
:wave: :kieh: :heart: :p :whistle: \|O :xmas: :heart: :headwall: :D B) :attn: :flower: =) :)

alkoi just viikonloppu vapaa ihanaa B) B) B) :saint: :saint: :D Tulin just kotia ja neiti ja isäntä nukkuu sohvalla ja mun pietäis alkaa siivoileen mutta tulinpas pyörähtään koneella eka.

Ei mua mikään vaivaa :p :wave: :whistle: :ashamed: :\| :heart: välillä kyllä viiiiituttttaaaa nuo työt. Mistäs saatais mulle työ jossa olis vain aamuvuoroja ja viikonloput aina vapaita. Taas viime viikolla tuli vastaus että kiitos kiinnostuksesta yritystämme kohtaa ja työn sai se ja se........

Meidän pitäis kyllä ihan oikeesti nähdä, sais taas vähän purkaa elämää :hug: :kieh: :eek: :LOL: :p :snotty:

Mun pitää ihan oikeesti nyt ruveta siivoon tässä menee koko ilta. Olin kyllä isännälle vihjannut että vois neitin kans päivällä järjestellä paikkoja ja viedä vaikka matot valmiiks ulos. Arvatkaa onks viety tai järjestetty? :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
 
saparo: nyt ruotuun se ukkos, kerran on päivät kotona niin sillon pitää olla siivottu ja ruoka laitettu ku tuut! :kieh: sori vaan mutta meillä on ainaki ruoka tehty ku mää aikoinaan töistä tulin jos isäntä oli kotona ja siivos sillon ku mää käskin. :kieh: :heart:

niin millon se tapaaminen nyt onnistuis? onko kaikilla hirveesti menoja?
 
hennis
Mulle passais joku la tai su tapaaminen. Ens viikon ukko lomalla ja mennään kaksin laivalle to pe välisekski yöksi neiti jää mummolle hoitoon. =) =) Juu mutta eipä tässä sen kummempaa palataan juttuloiseen taas moro :wave: =)
 
moi moi!

en oo kerenny koneelle taas vähään aikaan...tota tota meille käy tapaaminen oikeestaan millon vaan :wave: nytku joku keksis sellasen päivän et kaikki pääsis mukaan =) =)

meillä jeminaki sit alottaa ratsastuksen.huomenna pitäs olla eka tunti,ainakin näillä näkymin.täytyy vielä käydä tallilla tarkistuttamassa oliko saatu uus ryhmä kasaan.kyllä se onki oottanu et millon on sen vuoro ratsastaa =)

no juu mut nyt meen laittaan aamupalaa..
 

Yhteistyössä