kokkolalaiset uusi tapaaminen

No kyllä on tosi hiljasta! Mihin kaikki on hävinny? Eikö ketään enää kiinnosta vai onko niin kiire kaikilla???

Nii vieläkin ehdotan tota 19.pv. Miten olis? Pääsekkö sä saparo sitten ees jos ei ketään muu pääse? Ku ei olla mekään pitkään aikaan nähty :) Teilläki on neiti varmasti kasvanu ihan hirveesti. =)

Juu mutta kattellan taas... :D
 
SnowFairy
Moi vaan kaikille!

Tänne ei kuulu muuta kuin remonttia, huoh. Keittiö on nyt valmis, kylppäri on ollut työn alla jo aika kauan, ehkä ens vuosituhannella valmis... Annalla oli perjantaina 1 v. synttärit, lauantaina oli isot pirskeet. =) Mun pitää kattoa tuota 19. päivä pääsenkö. On tätä touhua niin.

Mukavaa maanantaita!
 
Täällä ollaan, on vaan niin paljo tekemistä että ei ehi koneelle.
Mää en ehi tapaamiseen, isäntä on reissussa ja en viiti sit anoppia ees kysyä ku sen sisko ruotsista tulee ja mun äiti oin töissä. OIs kyl kiva nähä kaikkia.
 
Hei tänne pitkästä aikaa! Tulinpas piipahtaan pikaisesti, neiti vieressä vaatii ruokaa mutta ainahan pika kurkkauksen kerkee tehdä.

Iicca: kyllä mulle kävis lauantaina nähdä. Saispas neitit vaikka leikkiä yhdessä. Missä nähtäis? Meillekkin voi tulla.
 
Iicca harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2005 klo 18:50 Saparo79 kirjoitti:
Hei tänne pitkästä aikaa! Tulinpas piipahtaan pikaisesti, neiti vieressä vaatii ruokaa mutta ainahan pika kurkkauksen kerkee tehdä.

Iicca: kyllä mulle kävis lauantaina nähdä. Saispas neitit vaikka leikkiä yhdessä. Missä nähtäis? Meillekkin voi tulla.

Miten olis jos me vaikka tultais teille välillä? =) Ku te ootte jo meillä ollu ni jos tosiaan tultais teille päin? Jos vaikka soitellaan lähempänä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.11.2005 klo 20:42 Iicca harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2005 klo 18:50 Saparo79 kirjoitti:
Hei tänne pitkästä aikaa! Tulinpas piipahtaan pikaisesti, neiti vieressä vaatii ruokaa mutta ainahan pika kurkkauksen kerkee tehdä.

Iicca: kyllä mulle kävis lauantaina nähdä. Saispas neitit vaikka leikkiä yhdessä. Missä nähtäis? Meillekkin voi tulla.

Miten olis jos me vaikka tultais teille välillä? =) Ku te ootte jo meillä ollu ni jos tosiaan tultais teille päin? Jos vaikka soitellaan lähempänä?
Soitellaan vaikka lauantaina aamupäivällä kun heräilemme. Olen perjantaina klo 21 asti töissä joten nukun varmasti lauantaina pitkään. Mikäs aika teille kävis parhaisten? Olisko puolen päivän maissa hyvä?
 
Hiljaista taas on ollut.... Huhuuuu... Näyttäähän tuo talvikin taas pikkuhiljaa meille saapuvan. Ihanaa.

Iicca: Mun puhelin on hävittänyt sun numeron :'( Ei löydy vaikka kuinka selaan.... Me ollaan menossa katsoon klo 11 Cittariin muumi esitystä. Ollaan varmasti puolen päivän jälkeen kotona että sitten vois tulla. Tai tuutteko tekin katsoon muumeja?

 

Yhteistyössä