¤¤KOKKOLANSEUDUN VAUVAT¤¤


Ajattelin kokeilla josko täältä löytyy muitakin Äitejä tältä seudulta :)

Itse asun Kokkolassa keskustan tuntumassa ja kaipailisin mamma seuraa ja 7,5kk neitoselle leikki kaveria!!

Täällä elellään jänniä aikoja kun neiti on piakkoin oppimassa konttaamisen jalon taidon.. Hui! Kohta saa mamma juosta perässä ja lujaa.. Eilen jo liikutteli jalkoja edes taa konttiasennossa mutta piti kädet visusti paikoillaan niin sit vetelikin sutia laminaatilla leveästi hymyillen =)

Kovasti on kasvanut ja kehittynyt 6kk neuvolasta! Nyt jännällä odottelen 8kk tarkastusta ja uusia mittoja..

Mutta nyt neiti kuuluu heränneen yöuniltaan niin jatkakaamme myöhemmin!

Kirjoitelkaahan :)

Miamis ja Tyttö 7,5kk
 
Hei! Täällä yksi äippä samoilta kulmilta. Poikavauva kohta 8 kk.
Meillä mennään lattialla akselin ympäri, kun ollaan mahallaan ja sitten peruutellaan. Vähän poika yrittää nostaa peppua, mutta viihtyy vielä turvallisesti maha maassa. =)
Päivittäin ulkoillaan ja mikäs siinä, kun näin upeet kelitkin on!
 

Heipä hei!

Mukavaa että joku huomasi aloitukseni :D

Meillä meni viime yö ihan kitistessä.. parin tunnin välein piti hysstellä ja tissitellä neitiä uudelleen uneen!! Hampaita varmaan lisää tulossa :)

Tai liekkö yhtä kuuhullu tyttö ku äitinsä.. minä en aina saa unta kun täydenkuun aika tulee!!

Harmittaa kun ei päästy viikonloppuna vauva uintiin ja nyt sit tulee pidempi tauko kun pääsiäisenä ei tietenkään uintia ole.. Seuraavalla kerralla olisi kuvaus mutta peruin senkin kun jostain syystä meidän neiti on alkanut juntturaksi siellä uinnissa eikä halua sukellella.. äidin sylissä vaan leikitään ja jos ohjaaja tulee lähelle niin heti alkaa kitinä!! Eli ei siitä kuvauksesta varmaan mitään tulisi kun sukeltaa pitäisi minulta ohjaajalle ;)

Jahas.. neiti heräsi uniltaan!!

Ekku syömään ja sit lähdetään postissa käymään!
Koitetaan tulla jatkamaan illalla jorinoita..


miamis ja tyty
 
Heippa! Täälä kans yksi äiti seuraa kaipailisi. Meidän neiti on kohta 7,5kk ja asutaan lähellä Kokkolan keskustaa. Mahdetaankohan käydä miamiksen kanssa vauvauinnin samassa ryhmässä, me nimittäin myös sielä lauantaisin pulikoidaan...?! Me meinataan mennä valokuvaukseen, on sukellukset sen verran hyvin menneet. Välillä altaalla täytyy vähän parkua, varsinkin jos ohjaajatädit tulee liian lähelle. On alkanut tytsy vähän ujostella.

Meillä ei vielä kontata eikä ryömitä. Napansa ympäri kylllä pyöritään ja vähän peruutellaan. Pylly nousee ja jalkoja vetää koukkuun mut käsillä ei vielä osaa tehdä mitään. Meillä taidetaan olla vähän hitaita muutenkin motorisessa kehityksessä, tytsy ei nimittäin käänny vielä mahalleen!! Ei vaikka kuinka ollaan harjoiteltu. Saa nähdä mitä 8kk neuvolassa sanotaan jos ei siihen mennessä ole kääntynyt.

Nyt tytsy hermostuu kun äiti vaan koneella istuu... Jatketaan myöhemmin!
 
Hei! Mites monta hammasta teidän tytsyillä on? Meidän pojalla vasta eka hammas puhkesi viime viikonloppuna. Nyt taitaa jatkoa seuraa kun on samanlaiset "kituset" yöt ollu kuin teilläkinpäin..
Muutenkin meidän pikkuisäntä heräilee vielä aika usein yöllä.
Jopa parin tunnin välein heräili aikoja ja ajattelin että ei kai hää nyt nälkäänsä syö, taisi olla jo tapa?!? Onneksi saimme karsittua tuota yösyöntiä pikkusen vähemmälle...
Poika kasvaa hyvin ja 11.4. on 8kk neuvola.
Pääsiäiseksi menemme pikku reissulle. Poika ei oikein auton kyydistä piittaa, joten vähän kauhulla odotamme matkaa. Pitänee ajoittaa se päiväunien aikaan! :)
 
Hei

Täällä olis kanssa yksi mamma. Löytyy 2 tyttöä, kuopus 10kk ja esikoinen tulee kesällä 3v. Meillä 8kk ikäisenä seisottiin tukea vasten ja yritettiin kontata. Nykyään kävellään tukea vasten ja kontataan tosi lujaa:).
kelpaanko joukkoon vaikka en asu kokkolassa vaan ruotsalossa?
 
Heippa! Kyllä varmaan Pipsa kelpuutetaan seuraan vaikka Ruotsalossa asuukin. Meidän tytsyllä ei ole vielä tullut yhtään hammasta. On kuolannut ja "järsinyt" ikenillään leluja koko pienen ikänsä ja vieraat aina sanovat että on varmaan hampaita tulossa. Niitä nyt kuitenkin edelleen odotellaan...

Meidänkin pitäisi lähteä pääsiäisenä reissuun, mun vanhempien luo keski-suomeen. Ajomatkaa yhteen suuntaan tulee n.280km. Meillä matkat on yleensä mennyt suht kivasti, suuremmilta itkuilta ollaan vältetty vaikkei koko matkaa nukukaan. Ajoitetaan kanssa lähtö aina päikkäreiden aikaan mutta silti saattaa nukkua vain pätkiä. Mä istun yleensä takapenkillä kanssa ja sit parhaani mukaan tytsyä viihdytän kun on hereillä. Eka reissu tehtiin kun tytsy oli 3vk vanha ja hyvin meni.

Meillä nukuttiin viime yö pitkästä aikaa hyvin. Tytsy ei ole kokonaisia öitä nukkunut vielä kertaakaan (paitsi 2kk ikäisenä yhtenä yönä 9 tuntia putkeen mutta se kerta onkin jäänyt ainoaksi...). Viime yö meni yhdellä syötöllä ja yhdellä syliin rauhoittamisella. Yleensä on syönyt 2-4 kertaa ja ainakin pari kertaa tarvinnut tuttia nostaa tai muuten rauhoitella. En ole vielä raaskinut mitään unikouluja pitää kun oikeesti välillä tuntuu et sillä on tosiaan nälkä! Ja olen jaksanut herätykset ihan hyvin. Nyt olen kuitenkin yrittänyt vähentää tuota syömistä kun syö päivisin niin paljon ja illalla ison puuroannoksen ettei voi olla nälkä!

Tulipas tekstiä, kyllä huomaa että aikuiskontaktit on vähissä (ainakin sellaiset kelle viitsisi kovasti vauvan asioita puhua)!!
 
äitee-agnes
Heips! Aamulla lähdetään "pikku"reissuun Pääsiäistä viettämään Keski-Suomeen. ..niin oon tämän n.8kk poijan äitee..
Oikein mukavia pyhäpäiviä teillekin, Klanseudun äidit lapsineen/ perheineen!!! =)
 

Heippa kaikille..

Mekin oltiin vähän reissussa ja menomatka sujui oikin hyvin mutta tulomatkalla neiti sai hirveet raivarit.. Vähän vitsarin sillan jälkeen meni hermot ihan täysin ja oli pakko ottaa tyttö kaukalosta syliin loppumatkaksi!! Eikä se huuto loppunut ku vasta kotona sisällä...

Neiti ollut nyt vähemmän levoton ja kitunen =) Aika ihanaa kun pystyy taas vähän tekemään omiaan ettei tyty ole sylissä koko aikaa! Äitin perään ollaan kyllä niin vahvasti että... jos meen vessaan niin lähtee römiin perään ja avaa raollaan olevan oven tulee vessaan mukaan!!

Saatiin veljeltä lainaan aktan cosmic istuin.. pitäis pääliset pestä ja muutenkin vähän harjotella sen käyttöä =) Meillä olis pitempi reissu tiedossa ja ei kyllä enää kaukalossa neiti tykkää matkustaa kun tahtoo olla ihan istuma asennossa!!

Mutta nyt näin pikaisesti vaan.. Vieraita tulossa puoliska tunnin päästä =)


Miamis ja tyty kohta 8kk
 
Nyt on sitten pääsiäiset juhlittu ja arki alkanut! Mites äitee-agneksen ja poitsun reissu meni? Missä päin keski-suomea kävitte? Me oltiin Jämsän seudulla ja reissu meni hyvin, meillä tytsy viihtyy hyvin kaukalossa vaikkei muuten kauhean kauaa samassa paikassa viihdykään. Tulomatkalla puolessa välissä matkaa piti pysähtyä huoltsikalla kun tytsy oli vääntänyt kakat. Muuten ajetaan koko matka yleensä yhteen menoon.

Meillä on vähän sama juttu kuin miamiksella tuo äiti-riippuvuus. Ei kauhean paha mutta silloin kun ollaan kahdestaan niin en saisi mennä minnekään niin ettei tytsy näe, vessaankin pitää ottaa mukaan. Ja nukuttamaan ei kelpaa muu kuin äiti ja jos herää kesken unien niin parku vaan yltyy jos isä yrittää mennä nukuttamaan uudestaan. Isin kanssa kyllä muuten viihtyy mutta nuo nukuttamiset...

Meillä on nyt nukuttu aika hyvin yöt, yhden kerran syö aamulla 6-7 aikaan ja sitten nukkuu vielä 1-2 tuntia syömisen jälkeen. Viime yönä piti kahdesti käydä laittaa tuttia. Nukutaanko teillä perhepedissä, pinniksessä makkarissa vai jo omassa huoneessa? Meillä ollaan nukuttu omassa huoneessa nyt muutaman viikon, on tämän jälkeen parantunut sekä äidin että tytsyn unet huomattavasti. En aluksi ajatellut vielä näin pienenä omaan huoneeseen laittaa mutta kun totesin että molemmat tosiaan nukkuu paremmin niin mikäs siinä sitten.

Nyt kotihommat kutsuu, saan hetken touhuta kun tytsy vielä nukkuu. Palaillaan!
 
Sinsar
Heips! Vieläkö mahtuisi mukaan yksi äippä?! Meillä poika hiukan yli 10kk ja neiti 2v. Poika ei vielä konttaa, mutta ryömii supervauhtia. On enemmänkin semmonen köllöttelijä ja naatiskelija. Hampaita on alhaalla kaksi ja juuri puhkeamassa kaksi ylös.

Mukavaa iltapäivänjatkoa kaikille äideille!
 

Heipä hei!

Meillä on sairaalasta asti nukuttu perhepedissä.. Nyt tyttö nukkuu omassa sängyssä melkeen koko yön!! Aamulla kun herää n.7 aikaan syömään otan viereen ja siinä sit nukutaan vielä muutama tunti viekukkain =) Jos on levoton yö niin sit nukutaan koko yö perhepedissä..

Sinsar kyllä mahtuu mukaan!!

Hansku. Me käydään uimassa 10.15 ryhmässä! Luulen että syksyllä ei enää jatketa.. eli käydään nyt vaan tohon toukokuun loppuun jos neiti suostuu =)

pipsalta ja sinsarilta täytyy kysyä kuinka teillä arki sujuu kahden pienen kanssa?? Mulla jo vauvakuumetta pukkaa =)

Viime yö meillä nukuttiin oikein hyvin 23.30 nukahti ja 7.00 heräs syömään ja 8.30 ylös!! Pitkästä aikaa siis hyvin.. Ihan oli outoa kun ei aamulla väsyttänyt =)

Mutta nyt täytyy hakea neiti isiltä makkarista kun ryömi sinne..
jatketaan taas!!

miamis ja tyty
 
äitee-agnes
Hei! Kivijärvelläpäin oltiin Pääsiäisen vietossa. Automatkasta...niin, menomatka meni tunnin verran hyvin, kun poika nukkui, mutta herättyään alkoi melkein samantien ikävä huuto. Isoveli (8 vee) saikin vaihtaa paikkaa ja tulla eteen istumaan, että pikkuveikka olisi vähän rauhoittunut vanhemman seurassa. Aikansa huudettuaan varmaan huomasi, että eihän tässä mitään hätää ja lopetti itkut n.10km ennen määränpäätä. Paluumatka meni veikan nukkuessa. Hyvä niin!!

Meillä poika nukkuu omassa sängyssä, meidän makkarissa. Yöunille nukahtaa suhteellisen hyvin, iltavellin jälkeen. Nyt kun hampaita tullut (2 kpl alas), niin pojan unet olleet aika lailla levottomia ja heräillyt useinkin. Pääsääntöisesti syö vielä 2-3 krt yön aikana. Se on aika monta kertaa mielestäni :whistle: Ollaan me mietitty myöskin omaan huoneeseen siirtämistä, mutta siinä olisi tehtävä vielä niin paljon huonejärjestelyjä, koska isoveikan huoneeseen ei voi pikkuista laittaa, isoveikka kun "isona miehenä" haluaa säilyttää oman "rauhansa"...
(Ehkäpä viimeistään syksyllä toteutetaan tuo järjestely kuitennii).

Huomenna 8kk neuvolalääkäri. Kiva nähdä pituuden ja painon kehitys, koska edelliskerrasta tulee 2kk. Aiomme matkustaa ensi kuussa ulkomaille eli samalla saan kysyttyä rokotusasiat yms. reissuun liittyvät. Lento on Helsingistä ja sinne mennään heti suosiolla junalla, ettei tarvitse tätä autorumbaa jatkaa.

Niin, te jotka vauvauinnissa käyneet..... Oletteko olleet tyytyväisiä uinteihin/opetuksiin?

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!! =)
 
Heippa :wave:
Vieläkö huolitte minutkin mukaan joukkoonne? Asun Kannuksessa ja perheeseen kuuluu mies,poika ja koira. Poika on 9kk ikäinen, todella iloinen ja vilkas kaveri :D Ryömii lattialla taaksepäin ja pyörii navan ympäri sekä liikkuu kierimällä paikasta toiseen. Nousee konttausasentoon ja nyt viikonloppuna oppi nousemaan kyljeltä istumaan. Kävelytuolilla huristelee paikasta toiseen melkoista vauhtia ja tykkää tuolista todella paljon. Käsistä kiinni pidettäessä osaa ponnistaa itsensä seisomaan. Mutta eteenpäin ei ryömi ja luulempa ettei välttämättä ala sitä tekemäänkään kun nousee jo istumaan.
Meillä on ollut todella raskas tämä alkutaival ja oikeastaan vasta nyt alan nauttia äitiydestä :( Harmittaa tosi paljon kun meillä meni tuo vauva-aikakin sellasessa "horroksessa" ettei siitä oikein voinut nauttia :ashamed: Meillä poika itki päivät ja yöt heti kun sairaalasta kotiin tulimme ja koliikkiahan ne meille neuvolassa ehdottivat syyksi, mutta itse olin kokoajan sitä mieltä, ettei se voi olla koliikkia. Ollaan valvottu kaikki yöt tähän päivään asti ja nyt vasta asiat ovat selvinneet. Pojalla on refluksi ja sai siihen viimeinkin lääkkeen ja on nukkunut nyt 2 yötä todella hyvin :) Saimme avun vasta nyt kun poika on 9kk ikäinen, vaikka yritin jo paljon paljon aikaisemmin asiasta lääkäreille toitottaa, mutta eihän ne mua uskoneet. Kävimme Helsingissä ja Oulussa alan erikoislääkäreillä ja nyt viime torstaina poika sai refluksilääkkeen.
Ihmeellistä tässä on se, että meillä on kaikesta huolimatta aurinkoinen ja iloinen poika ja on ollut sitä mahakivuistaan huolimatta kokoajan.
Ei olla tämän hankalan tilanteemme vuoksi oikein missään kyläilleet, kun aina sai pelätä että poika alkaa itkemään, mutta nyt ollaan jo alettu vähän liikkumaan kotoa pois. Tosin enemmänkin voisi liikkua kun vaan sais aikaseks.
Eli meille kyllä seura ja leikkikaverit kelpais :)
 
Hei

Ihan hyvin tää arki pyörii tyttöjen kanssa. Nyt vain kun nuorempi liikkuu niin paljon niin saa kyllä olla perään katsomassa. Meillä vaan tuo esikoinen on niin kamalan villi että se ehtii tekeen paljon tuhmuuksia sinä aikana kun vaihdan esim: pienemmälle vaipan. Nyt on huomannut että saa olla myös silmät selässä, eikä silloinkaan huomaa kaikkea. Täällä kuopus on jo ymmärtänyt miten saa siskon suuttumaan, osaa mennä sotkemaan kaikki ison siskonsa leikit. Elämä täällä on tällä hetkellä varsin vauhdikasta.


Missäpäin kokkolaa te muut mammat asustelette? Mä itse olen kotoisin ykspihlajasta ja mun vanhemmat asuu siellä vieläkin. Itse muutin tänne ruotsaloon pari vuotta sitten asunnon perässä. Ostettiin täältä omakotitalo

<br><br>
 

Sussu. kyllä tänne mukaan mahtuu!! Ei ole pelkästään kokkolalaisille =) Seudulla tarkoitin naapurikuntia ym..

Kyllä lääkärit sit joskus osaa olla jääriä! Kyllä lapsen vanhempia pitäis kuunnella, hehän lapsen parhaiten tuntee.. Mutta hyvä että teillä alkaa helpottaa ja pääsette liikkumaan paremmalla mielellä!

Kävin tänään viemässä kotihoidontuen hakemuksen kelaan.. (sielä on uks nainen joka aina niin hapan että piip.. tänäään sillä oli hyvä päivä ja sain mitä parhainta palvelua!!!) saas nähdä millasilla rahoilla sitä pitää pärjätä!! Töihinki kyllä pääsis heti takas, mut ei huvita ei.. Täytyy kattoo syksyllä jos sitä lähtis vaikka keikkaa tekeen!!

Minä en ole ollut ihan tyytyväinen vauva uintiin.. Jostain syystä on itelle jäänyt sellainen kuva toisesta ohjaajasta että se on tuominnut tytön heti jo alussa siihen ryhmään jolla uinti ei onnistu!! No nyt se sit ei enää kai onnistukkaan kunnolla.. lauantaina mennään kokeileen taas jos yhtään olis mieli muuttunut tytöllä =) Yhen kerran oli vesi liian kylmää ja sen jälkeen meillä ei oikeen ole uinti luonnistunut.. jäi tieten tytölle pelko siitä kerrasta!!

Me asustetaan oikeestaan ihan klan. keskustassa.. Tässä hotelli nukkumatin takana olevalla alueella, ihka omassa kaksiossa! Liikaa tilaa ei kyllä oo tippaakaan ja tässä ollaanki kateltu taloja vähän sillä silmällä =) Joulukuulla päästään myymään tämä kun tulee se 2vuotta täyteen ostosta.. Ei verottaja vie osuutta jos saadaan voittoa kun myydää B)

Mietin tuossa että jos järkättäis kesällä piknikki jonnekki kivaan paikkaan ?! Löytyykö kokkolasta sellasta paikkaa jonne hyvä lasten kanssa
mennä? Länsipuisto, leirintäalue... En ite oo kotoisin täältä niin en ihan kaikkia paikkoja tunne =) Pistäkää ideoita tulemaan niin keksitään jotain!

Mutta nyt täytyy mennä laittaan ruokaa et on valmis ku mies tulee töistä..

Miamis ja tyty
 
Heippa! Sain tytsyn nukkuu niin on taas vähän omaa aikaa ennenkuin nukkumatti tulee itselle, on tänään väsyttänyt taas kovasti vaikka yö meni ihan normaalisti. Taidan painua ajoissa pehkuihin.

Sussu, tervetuloa vaan porukkaan. Kiva että teillä pojan asiat selvisi.

Vauvauinnista; mä olen oikeestaan ollut ihan tyytyväinen. Ei meilläkään tytsy mitenkään kauhean innokkaalta vaikuta, esim. hymyä ei saa irtoamaan millään koko uinnin aikana mutta sukellukset sujuu hyvin ja pahimmilta itkuilta ollaan vältytty, mitä nyt pukukopissa pitää ennen ja jälkeen vähän itkeä (kylmä, väsy...) niin ollaan kuitenkin käyty. Mä itse olen aina ollut kova uimaan ja ajattelin että jos tällä keinolla tulis tytsystä samanlainen. Miestä taas ei kiinnosta uinti ollenkaan eikä ole ollutkaan mukana, mitä nyt yhden kerran altaan reunalla kuvia ottamassa. En viitsinyt "pakottaa" mukaan kun tiesin että yksinkin pärjään. Ei mekään aijota enää syksyllä jatkaa koska silloin pystyy jo käymään muutenkin uimassa. Käydään Miamis kello 11.05 ryhmässä. Halusin vikaan ryhmään kun oltiin siihen aikaan aamu-unisia, nukuttiin n.10 asti, mutta nyt kun herätään 7-8 aikaan niin tuo uinti aika on tosi hankala, ei oikeen kerkiä kunnon päiväunia nukkuun ja sit jos ei nuku niin ollaan kyllä tosi tosi tosi väsyneitä. Se siis vauvauinnista...

Me asutaan keskustan tuntumassa, minimanin ja lidlin suunnalla. Kerrostalo kolmiossa vuokralla. Oma talo olis meilläkin hakusessa. Ovat vaan niin turkasen kalliita. Meillä on ihan kiva kämppä kun on ekassa kerroksessa niin on oma pieni takapiha, kätevä vaunujen kanssa mutta vähemmän kätevä sisäkissan kanssa.. Kyttää jatkuvasti oven raossa ja livahtaa ulos pienestäkin välistä.

Se miamiksen piknik-idea on ihan kiva, en vaan osaa minäkään oikein hyviä paikkavaihtoehtoja sanoa kun en kans tunne kokkolaa niin hyvin, olen asunut täälä 2,5 vuotta. Musta kyllä olisi kiva tutustua jo ennen kesääkin koska oikeesti kyllä seuraa kaipailisin!

Mulle tuli kans kotihoidontukihakemukset mut en ole vielä vienyt kelaan. Meinaan kans jäädä kotiin, ei ole kyllä töihin mitään hinkua. Hirvittää vaan kuinka sitä rahallisesti pärjää.

Tytsy on kaks päivää ollut kovasti kitisevä ja nyt 45min aikana itkenyt kolme kertaa, taitaa tulla hankala yö. Tekisköhän se nyt viimein niitä hampaita...

Hyvät yöt, jatketaan huomenna.

 

Hansku. Voitais vaikka ens viikolla treffata jossain?? Meillekkin kyllä voi tulla!! Seuraa vailla tämäkin kaksikko..

Millanen kissa teillä on? Meilläkin nimittäin on! Pöllö sellanen.. Pitkäkarvanen valko-harmaa kirjava, muistuttaa aika paljon metsäkissaa =) Onko suhtautunu hyvin vauvaan? Meillä meni 6kk ennen ku hyväksy tytön..

Täällä neitillä vielä täys höntä päällä... just tuossa keittelin ilta puuron jähtymään!!

mut nyt alko nirinä.. täytyy lopettaa!
 
Sinsar
miamis: meillä on mennyt ihan hyvin vaikka lasten välillä ikäeroa ei olekaan paljoa. Esikoinen oli vielä niin "pieni" kun tämä toinen syntyi, ettei oikein osannut olla mustasukkainen tulokkaasta. Tietysti tilanne oli uusi ja ehkä hämmentäväkin esikoiselle mutta hyvin nopeasti sopeutui. On ihanaa nähä kuinka kiintynyt ja hellä/huolehtivainen isompi on pienemmästä, milloin silittelee ja pusuttelee tätä jne. Toki äidillä saa olla silmät selässäkin ja vahtia silmä kovana ettei lattialla ole liian pieniä esineitä jotka poika kyllä pistää suuhunsa.

Nyt kesän lähestyessä helpottaa kun ei tarvi kahta lasta pukea supernopeaa talvivaatteisiin tai vaihtaa vaippoja kuin liukuhihnalla konsanaan kun isompi jo pottailee ja osaa jo pukea päällensä (halutessaan).

Eli vapaa-ajan ongelmia ei ole, mutta kyllähän sekin jotain kertoo kun haaveissa olisi jo kolmas lapsi. :eek:)
 
Meillä meni viime yö niinkuin vähän illalla jo aavistelin, itkua ja kitinää ja varmaan 10 kertaa piti tuttia laittaa suuhun. Annoin maidonkin kaksi kertaa kun aikaisemmin on pärjännyt yhdellä ja sekin vasta vähän ennen heräämistä. Tänään oli kuitenkin parempi päivä, ei niin paljon kitinää. Tytsy on jo unten mailla kun jäi toiset päikkärit vähän lyhyiksi ja oli hereillä puoli neljästä asti. Aamulla sit tietty herää kuudelta...

Miamis; treffataanko kuitenkin vaikka jossain kahvilassa niin voivat kaikki halukkaat tulla myös mukaan? Ensi viikolla joku päivä sopisi hyvin. Eikö sielä chydenian kauppakeskuksessa ole siinä aulassa joku kahvio, sinne olis hyvä varmaan mennä vaunujenkin kanssa jos meitä monta tulisi. Mutta ehdotelkaa muutkin!

Meidän kissa on tavallinen maatiaiskissa. Tai en aivan varma ole koska se on löytökissa ja monet ovat sanoneet että ihan kuin siinä olisi myös jotain rotukissaa kun se on sellanen hoikka ja pitkäjalkanen. Mä kyllä luulen et on ihan tavallinen. Nimi on Viksu (ei ole aina nimensä veroinen...) ja tulee nyt kesällä 4v. Viksu sopeutui hyvin vauvan tuloon. Ei ollut ongelmia kuin ekat kolmisen viikkoa kun protestoi muutaman kerran pissaamalla muualle kuin vessaan (esim. turvakaukaloon ja siskon laukkuun...) Kylllähän se alkuun meni aina pois kun tytsy itki eikä se ehdoin tahdoin tullut vauvan lähelle. Mutta nykyään se antaa tytsyn jo vähän silitellä eikä niin välitä itkuista ym. kiljahduksista. Tänäänkin oikein seurasi meitä joka paikkaan. Ja silloin vielä kun imetin ja tytsy nukkui meidän makkarissa niin öisin kissa nukkui mun jalkopäässä vaikka tytsy oli tissillä.

Äitee-agnes; miten neuvolassa meni, oliko poitsu kovasti kasvanut? Meillä on neuvola 19.päivä, odotan innolla. Mihin kauas olette matkustamassa?

Minkä ikäisiä muuten olette? Ei sillä että iällä mitään väliä olis. Mä olen "jo" 34v. Kesti niin kauan löytää se elämän mies että jäi vauvantekokin näin "myöhäiseksi"...

Mies on tänään reissussa, tulee huomenna. Mulla on yksi siideri odottamassa jääkaapissa teho-osaston alkua, meinaan oikein yksinäni nautiskella...

Kirjoittelemisiin!
 

Juu, jokin kahvila sopii oikein hyvin meille!! Kaikki vaan mukaan =) Tukitaan paikat vaunuilla!!

Täällä on 22v mamma.. Kävi niin että ihan vahingossa löyty se oikea!! Paikallisessa baarissa ollaan tavattu ja molemmat oltiin otettu enempi ku tarttis =) Mies täyttää kesällä 30v. Ikäero tuntuu aivan sopivalta.. mitään ongelmia ei sen suhteen ole koskaan tullu, eikä toivottavasti tulekkaan!!

Aika nopeesti ollaan edetty suhteessa.. Ollaan tavattu joulukuussa 2004! Puol vuotta kerettii olla yhessä ja mentii kihloihin ja vuos kihloissa niin mentiin jo naimisiin.. Tyttö synty ku oltiin oltu 2kk naimisissa =)

Hieman siis nopea tahti.. ollaanki naurettu että on nyt monen vuoden tapahtumat tullu kerralla ja tästä eteenpäin saadaan vaan rauhassa elellä ja olella B)

Mutta nyt välipalaa laittaan..


 

Yhteistyössä