¤¤KOKKOLANSEUDUN VAUVAT¤¤

iltaa!! jäi parit viikot välistä tapaamisessa,me veeran kans välillä vasta heräillään kymmeneltä et jos re näy ollaan nukkumassa ja syödään vasta aamupalaa!kissoja,ne onkin suloisia pienenä,mut on päätetty et ei
kissaa enään karvoja ja kissan pissan ja kakan haju huh ei enään kestä,mut muuten ne on ihania ku muilla on!meilläkin on veera aika riipuvainen musta ku sitä jonku syliin laittais,huuto alkaa,ku lähettiin yötä kuunteleen niin huutoo ku hoitoon vietiin,mut saa totutella välillä ilman äitiäkin!olitkos eilen pipsa viihteellä,rockin edessä?ukko meinas et näki ku kuskas juoppoja!?miamis,asutteko nytkin keskustan tuntumassa ja taloa meinaatte laittaa?pitäs lähtee saunaan!mut palaillaan...

t:äippäx ja veera 170606
 
Hei kaikille! Voi kun mua nyt harmittaa!!! Meidän piti Ellin kanssa tulla niihin perheuinteihin mukaan, kun olaan siellä vauva uinnissa käyty vuosi. Mut mulla on tämä raskaus ihan lopussa, jäljellä enää 3viikkoa. Eli ei päästä mukaan ainakaan tämän vuoden puolella.
Mulla on ollut hiukan mehut pois viimeiset viikot. Pidän tärkeänä et jaksan touhuta ellin kanssa, muu saa jäädä taka-alalle. joten paljon ollaan kotona oltu. nettiin ei tahdo ehtiä, vaikka tahtois =) no ehkä sekin päivä vielä koittaa.
oletteko te muut käyneet edelleen kahvilla?
ehkä mekin vielä joskus tullaan mukaan :ashamed:
Mulla ois kova hinku siivota ja järjestellä kokoajan, et ois kaikki valmiina kun uusi vauva tulee. Pakko vaan on toppuutella hieman itseä, et ei väsy liikoja.
Jalkaturvotus on syvältä. miten senkin voi unohtaa niin nopeasti :LOL:

eevin äiti, Elli ja "Leevi"
 
Eevin äitille voimia viimeisiksi viikoiksi! Saa nähdä miten meillä se perheuinti alkaa menemään, Anni ei oikein äiti-lapsi jumpasta tykännyt, liikaa metelöiviä lapsia...Kolme kertaa käytiin, eka kerta meni melko hyvin, toisella kerralla itki melkein koko ajan ja olisi halunnut vaan patjalla temppuilla, kolmannella kerralla itku tuli jo ennenkuin aloitettiin kun joku kiljui kovalla äänellä ja sitten ei suostunutkaan mihinkään ja lähdettiin pois ennenkuin kunnolla alkoikaan! Eli ei enää sielä käydä, oli muutenkin enemmän suunnattu vähän isommille ja käveleville lapsille. Uimisestahan anni muuten on tykännyt mut saa nähdä miten käy kun on enemmän porukkaan. Jos tuntuu siltä ettei tykkää niin käydään sitten uimassa omalla ajalla.

Miamis; voitais tulla teille vaikka huomenna aamupäivällä?
Keskiviikolle voisi tapaamista suunnitella, Mejan plussalaisista olis ainakin tulossa. Aikaa on varmaan mahoton sopia niin että kaikille sopisi, mutta meille edelleen paras aika olisi aamupäivällä.

Hansku ja Anni 230806
 

Hansku. Huominen sopii!! Meil on täälä kyllä paikat ihan sekasin, mut tuskin se teitä haittaa!!

Juttelinki mejanin kanssa ku kävin kaupassa! Tytön isä hakee Iinuskan huomenna ja tuo torstaina.. Että mejan tulee yksin!

Mutta tosiaan jos keskiviikolle saataisiin väkeä kasaan tapaamiseen?? Meillekki aamupäivä paras.. mutta kyllä iltapäiväkin käy! On taas unet muuttunut niin on melkee sama millon lähtee!

Äippäxille. Joo vielä asutaan tässä keskustassa. Mummos tais asua tien toisessa päässä =) "Uus" talo on tuossa Jyväskyläntien varressa. Rukkan tehdasta vastapäätä! Ei kovin pitkä matka tästä meiltä.. Ollaan kävellen käyty sitä seutua kattelemassa eikä kyllä tuntunu yhtää ylivoimaiselta matkalta kävellä sinne ja takas kaupunkiin!

Eevin äidille voimia loppu metreille ja itse koitokseen! Ollaankohan me oikeesti oltu samassa vauvauinti ryhmässä? Oliko sulla heikko olo yhellä uintikerralla ja se kiva uimavalvoja kiikutti sulle vettä pullossa!? Ja tosiaan tulette sitten tapaamiseen kun voimia riittää!

Mä sit kutsun teidät kaikki meille ku saadaan toi talokauppa ja remppa + muutto hoidettua! Vietetään sit vaikka pikku Jouluja meillä!!

Mää kävin tänää hakee viimesen 3kk pilleri satsin! Saatan kyllä lopettaa ne jo aiemmin.. Riippuu ihan mitä mies meinaa!

Mutta ollaan tässä pian lähdös sinne talolle katteleen =)

Miamis ja Aino 190806
 
Iltaa!

Tapaamisessa tuttuun tyyliin oltiin me Hanskun kanssa ja pikku neidit! Saa sinne muitakin tulla..

Talokaupat meni nyt mönkään.. Sieltä löytyi kellarista aika kivat kosteus vahingot joten antaapa olla! Terveys on tärkein.. Vähän kuitenkin ketuttaa kun oltiin jo niin varmoja että nyt se koti löyty! Tää on elämää..

Maanantaina mennään yhtä taloa kattoon kirkonmäelle.. varmaan sekin on turhareissu mutta jostain sitä on ettiminen alettava =)

Ja jos ei mitään nyt löydy nii mennää sit vuokralle niin pitkään että mieluinen löytyy!

Käytiin tänään neuvolassa ottaan se vesirokko rokote ja yllättävän pienellä itkulla selvittiin! Juttelin siellä sit yhden äidin kanssa niin hän kertoi että ovat avaamassa uutta lastentarvike liikettä kokkolaan kunhan vaan tilat saavat järjestymään =)

Mutta nyt iltapalan laittoon!
 
iltaa taas!!ei olla me päästy lähteen täältä koivuhaasta sinne kaupunkiin,jotain syys väsymystä liikkeellä!harmi,homma ku talo oli kosteusvaurioinen,mut hyvä se on selvittää et ei tee huonoja kauppoja.onnea kodin etsintään!eeville jaksamisia,synnytyksen aikaiseen aikaan!katellaan taas jos tapaillaan!!


t:äippäx ja veera 170606
 
Heips kokkolan mammat!!!

Itse en tähän jengiin kuulu, mut tulin nyt kuokkimaan. :D Tiedustelisin teiltä, että onko teistä kukaan myynyt kokkolan keskussairaalaan äidinmaitoa?? Jos on ja tiedät asiasta niin ottaisin kaiken tiedon ilomielin vastaan!!!
Mukavaa sunnuntaita!!
 
Hei maypo, valitettavasti mulla ei ole kokemusta äidinmaidon myymisestä enkä tiedä ketään jolla olisi joten en voi auttaa asiassa. Toivottavasti jollain on kokemusta!

Viikonloppu taas meni että hurahti, oltiin ihan vaan kotosalla.Anni on nyt taas alkanut nukkuun vähän huonommin öitä, oli jo jonkun aikaa että nukkui heräämättä tai korkeintaan kahdella heräämisellä, nyt viime yönäkin neljän heräämisen jälkeen otin viereen nukkuun, siinä nukkuu sitten hyvin heräämättä.

Oltiin viime viikolla uimassa muuten vaan, perheuinnit alkaa vasta ensi sunnuntaina. Alku meni hyvin mutta sitten yksi pappa tuli vähän liian lähelle juttelemaan Annille, siitäkös itku tuli eikä rauhottunut millään, piti lähteä pois. Kerettiin me onneksi jo jonkun aikaa olemaan ja pari sukellusta tekemään. Nuo mummut ja papat ei oikein ymmärrä että Anni niitä kovasti vierastaa, varsinkin miehet saa helposti itkun tulemaan!

Miamis, harmin paikka se talojuttu, olit jo niin innoissaan siitä! Tuletteko Ainon kanssa huomenna tai keskiviikkona meille leikkimään?

Hansku ja Anni 230806
 
maypo: Ei täälläkään kokemusta maidon myymisestä.

Piti vaan tulla ilmoitteleen, että meijän pikkumies sai lauantaina nimekseen: :heart: Hermanni Lauri Teodor :heart: !

äippäx Me asustellaan kans Koivuhaassa!

-Minna, Eemeli 130305 ja Hermanni 290807-
 
minttu-82!!
Oli pakko sulle vielä kirjottaa. :D Ollaankohan oltu yhtäaikaa sairaalassa kun meidän neiti on syntynyt samana päivänä kun teidän poju. Nähtävästi.:) Synnytitkö kokkolassa? me oltiin siellä 29.8-4.9.07.

-maypo
 
Alkuperäinen kirjoittaja maypo:
Heips kokkolan mammat!!!

Itse en tähän jengiin kuulu, mut tulin nyt kuokkimaan. :D Tiedustelisin teiltä, että onko teistä kukaan myynyt kokkolan keskussairaalaan äidinmaitoa?? Jos on ja tiedät asiasta niin ottaisin kaiken tiedon ilomielin vastaan!!!
Mukavaa sunnuntaita!!
Kokkolassa ei ole maitokeskusta, eli eivät ota vastaan luovutettua maitoa. Kaikki lisämaitoa tarvitsevat vauvat saavat Tuttelia :(
 
iltaa..
maypo,mukaan vaan palstalle kirjoitteleen,ehkä tapaamisiin?ja muut satunnaiset lukijat,tänne mahtuu mukaan!onkos minttu käynnyt koivutuvalla?me ei olla nyt käyty ku yhdesti tän kesän/syksyn aikana!ei olla uimassakaan tullut käytyä,monesti miettinyt mut ei tuu vain lähdettyä...mut ei tässä nyt jaksa kirjoitella,katellaan jos tapaamisia,vai mitä?


t:äippäx ja veera 170606
 
ÄippäxKiitos, kiitos. Kivasti otatte vastaan vaikka tulin vaan kuokkimaan.:) Ehkäpä joskus voisin tulla tapaamisiinkin, ku nsiellä päin pyöriskekelen.

Mulla tosiaan jäi siellä kokkolassa vielä koulu vähän kesken. Olen siis asunut siellä 2vuotta.

Höh, nyt jäi kirjottelu tähän...tyttö herää...

:wave: :wave:

-Maypo ja pikku-akka 6vkoa4pvää :heart:
 

No nii.. Kuin olis ensiviikolla tapaaminen??? Olisko tulijoita? Maypokin mukaan vaan!

Päättäkää te muut aika ni me tullaa.. Ainolla niin vaihtelee unien aika et en yhtään osaa sanoa millon on meille "paras" aika!! Tänääki simahti vasta 15.00 =)

Kissat kasvaa ja kaikille on kodit!! Aluks ajateltii et pidetään yks pikku kisu itellä mut nyt alkaa tuntuu et tossa emossa on meille jo liikaaki kissaa.. Oikeestaan kun oon paremmin koira ihminen niin on jo suuri ihme nähdä meillä yksi kissa!!!

Vuokra-asunto löytyi =) Kallis kylläkin!! Joulukuun alussa muutetaan hurjan kauas tästä asunnosta.. Ei vaan ihan tohon viereen Oluntielle! 2006 rakennettuun taloon.. Siinä on kaks puista sinapinkeltaista luhtitaloa. sisäpihalla siisti leikkipaikka jossa monenlaiset keinut ja hiekkalaatikko =)
Ja taloyhtiössä paljon lapsiperheitä! Tässä kun ei ole Ainolle yhtään kaveria hiekkalaatikolle..

Hieman jo meinas hermostuttaa et mihin tässä oikeen muutto tulee kun ei oikeen mikään tuntunut onnistuvan.. Mut onneks saatiin toi asunto!!

Neuvola vaihtuu nyt sitten Kirkonmäeltä Torkinmäelle.. Hyvä että saadaan käydä nyt tuossa lähineuvolassa kaikki!! Minä nyt oon saanu ehkäisy asioissa tossa käydä, mut raskaus/lastenneuvolaan on joutunut mennä kauemmaks!

Tänää tos varasinki Ainolle viimesen ajan vanhaa neuvolaan.. Sain päättää et otetaanko 1v3kk mitat. On se kiva käydä täs välissäkin noi mitat ottaa ku olis muuten ollu 6kk väli!

Eilen käytii asuntoa kattomassa ja oli tosi kivan näköinen ja kokoinen! Samaa tyyliä ku tässä meidän nykyisessä.. On saman arkkitehdin suunnittelemat!

Mä täälä oon kokopäivän siivonnut tätä meidän ketun koloa! Hieman olikin pölyistä.. Täytyy varmaan vielä vähän jatkaa kun toi tytykin nukkuu niin ei ole mulla "apuna" koko aikaa :LOL:

Mutta palaillaan..

Miamis ja Aino 190806
 
iltaa..lokakuukin jo loppussa,kohta saa tai saa jo hommailla joululahjoja!mihin hansku on hävinnyt ku ei oo kirjoitellut?mäkin aika laiskasti!ootteko ottaneet lapsille infunssa rokotetta,suunnitteilla?meillä on nuhaa ja yskää lapsilla molemmat oksentanut ku limaa kurkkussa,et ei olla vielä rokotetta käyty ottaan!meillä ei vieläkään neiti kävele ku tukea vasten,mut ottaa varman päälle!miamis,kiva päästä uuten kotiin.ainakin valiaikaisesti!mites tapaamisia?mut palaillaan!


t:äippäx ja veera 170606
 
Moikka! Oltiin Annin kanssa taas vaihteeksi mun vanhempien luona, kirjoittelut jäänyt. Muutenkin ollut niin hiljaista etten ole viitsinyt pahemmin kirjoitella. Tänään taas kotiuduttiin. Meilläkään ei Anni vielä kävele muuta kuin tukea vasten mutta koko ajan on varmempaa, ei varmaan kauaa mene kun kävelee ilman tukeakin.

Ei tullut meidän perheuinnista mitään, Anni vaan itki lastenaltaassa kun piti olla muiden kanssa mutta kuitenkin kahluualtaassa ja muissa altaissa viihtyi ihan hyvin ja lastenaltaassakin sitten kun muut olivat lähteneet! Siispä jatketaan uinteja omalla ajalla.

Meille käy tapaaminen mikä päivä tahansa, mut taidetaan miamis olla taas tyttöjen kanssa kahdestaan...!

Hansku ja Anni 230806
 
Moikka! Oltiin Annin kanssa taas vaihteeksi mun vanhempien luona, kirjoittelut jäänyt. Muutenkin ollut niin hiljaista etten ole viitsinyt pahemmin kirjoitella. Tänään taas kotiuduttiin. Meilläkään ei Anni vielä kävele muuta kuin tukea vasten mutta koko ajan on varmempaa, ei varmaan kauaa mene kun kävelee ilman tukeakin.

Ei tullut meidän perheuinnista mitään, Anni vaan itki lastenaltaassa kun piti olla muiden kanssa mutta kuitenkin kahluualtaassa ja muissa altaissa viihtyi ihan hyvin ja lastenaltaassakin sitten kun muut olivat lähteneet! Siispä jatketaan uinteja omalla ajalla.

Meille käy tapaaminen mikä päivä tahansa, mut taidetaan miamis olla taas tyttöjen kanssa kahdestaan...!

Hansku ja Anni 230806
 
Jep jep.. Sovitaan Hansku oma tapaaminen sit jollekkin päivälle!! Ellei nyt muista kuulu =) Tulee muuten paketti tänään.. jos vaan kerkeis postiin tälle päivälle!!

Meillä herättiin tänää 7.30 ja mua niin väsyttää... Olenki torkkunut tossa sohvalla ja tyttö touhunnu vieressä omiaan!! Aino valvotti 03.30-5.00 =) Änisi neljään asti mut ei heränny! Sit heräs ja söi vellin... nukku puol tuntia ja taas lisää velliä + tissiä päälle ni rauhottu nukkuun uudelleen :heart:

Mut palaillaan...
 
Nostetaas niin löytyy helpommin!

Koitettaisko kuulkaa saada tapaaminen järkättyä ensi viikolle?? Uudetkin tervetulleita mukaan!

Meillä täällä neiti oppii koko ajan uutta ja tuntuu ettei meinaa perässä pysyä!!

Hanskun kanssa pidettiin sitten parikin "tapaamista" tällä viikolla =) Keskiviikona oltiin Ainon kanssa Annilla leikkimässä ja Eilen oltiin porukalla uimassa! Ainokin sitten ihan hyvin jaksoi olla kahluu altaassa vaikka vähän alkuun vilu olikin..

Äippäx pistä vaan viestiä sillon ku oot kaupunkiin tulossa niin me voidaan tulla sit kans! Matka kun ei pitkä oo niin nopsaan kyllä päästään tuleen =)

Mutta nyt vaihtaan vaippa neidiltä ja ulkoilemaan!!
 

Yhteistyössä