KOKO HELSINKI, kuulolle :)

  • Viestiketjun aloittaja helsinkiläinen
  • Ensimmäinen viesti
helsinkiläinen
elikkäs missä on teitä äitejä ja lapsia jotka ovat oikeasti vailla uusia kavereita?
ulos, puistoon, kahville jne.

laita missä asut, ikäsi ja lastesi ikä ja mitä etsit niin laitan postia tulemaan.
:wave:
 
Moikkelis!

Jakiksesta meikäläinen, poika 5kk (ja poltan). Kahvi/kävelyseura kelpais. olen 33v ihan muutaman päivän päästä... En tunne itseäni kuitenkaan niin V A N H A K S I.. :LOL:

Sain jo yhden täältä kaveriksi, mutta kävelymme harvenvat hänen päästyään töihin. Itse aion olla kotona ainaskin siihen, kun Riku täyttää 2 luultavasti menen takaisin töihin vasta, kun Riku ompi 3 vuotta.

Laita meilii jos kiinnostut: teak73@luukku.com
 
olsku
moikkelis! 26vee äiti ja poika 9kk vailla leikki-ja kahvi jne. seuraa!
olis kiva jos olis intressiä lähtä semmosiin lastentapahtuma menoihin!
poltan.. joo ja asustellaan itiksessä ja on koira joten lenkkeilyseura on taattu ;) tunnen myös itseni nuoremmaksi mitä olen B) ja tykkään shoppailla (aina kun miehen lompakon erittäin tiukat nyörit löystyy..)
=)
 
Rv 35
Laskettuaika lähestyy. Ja äitiysloma alkoi juuri. Ekaa odotamme mieheni kanssa ja Vuosaaressa asumme. Samassa elämäntilanteessa olevia ystäviä ei ole, joten olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja tavatakin. Voit olla odottaja tai pienen vauvan äiti. Mailaa maalisvauva06@luukku.com ja kerro itsestäsi!
 
Moido!

Olemme nelihenkinen perhe Lauttasaaresta. Itse olen 25 v. lapset 3v ja 1v. Isi opiskelee ja itse käyn töissä. Vapaa-ajalle olisi kiva saada ystäviä, olemme muuttaneet puoli vuotta sitten Helsinkiin.

Kirjoittele jos innostaa.... B)

janna02@suomi24.fi

 
Pilvi72
Täällä nuorekas ja shoppailuun friikahtanut :p kolmen lapsen ( tytöt 10 ja 7 vee ja poika 5 kk ) 33-vuotias äiti, joka mielellään solmisi uusia tuttavuuksia KONALAN +lähiymp. suunnalla, jonne muutto pian edessä. =)
Aikomuksissa olla kotona, kunnes poika 3 v., joten kiva olisi saada samanhenkistä, reipasta seuraa mm. ulkoiluun, kahvitteluun, shoppailuun,kirppiksille, lapsitapahtumiin/ retkeilyyn - mitä nyt sitten keksitäänkin!
 
siiris
Elikkä viikistä ollaan mulla ikää on 20 ja tytöllä kohta 3 vuotta. Kahvittelu seuraa ja leikki seuraa sekä ulkoilu seuraa etsitään mistä päin helsinkiä vaan. Jos kiinnostaa niin laittakaa mailia suski_k@hotmail.com
 
meikämuru
Mikä on mörömurun mailiosoite? Asumme kaiketi melko lähettyvillä, mulla 5 ja 6-vuotiaat lapset ja myös halu tutustua uusiin ihmisiin. Laitappa osoite niin kirjoittelen.
 
mörömuru
VS: KOKO HELSINKI, kuulolle :)

Mikä on mörömurun mailiosoite? Asumme kaiketi melko lähettyvillä, mulla 5 ja 6-vuotiaat lapset ja myös halu tutustua uusiin ihmisiin. Laitappa osoite niin kirjoittelen.
IP: tallennettu


Postia voi laittaa meriam@netti.fi
 
Tähän perheeseen kuuluu minä 24 v, isä 32v ja poika kohta 2kk. Olisi mukava tavata muitakin äitejä lenkkeilyn (vaunuttelun), shoppailun, kahvittelun, meilaillun ja meseilyn parissa. Asumme Vuosaaressa tai pikemminkin Meri-Rastilassa. sähköpostini on silvennoinen.noora@hotmail.com

 
Eijuli
Heips. täällä myös yksi!

Kesällä 27 vuotta täyttävä 1v8kk ikäisen neidin äiti malminkartanosta kaipailee ystävää sekä päivisin tapahtuvaan toimintaan, mutta myös silloin tällöin viihteelle.. (poltan myös)

Yhteydenotot sallittuja: eija.makinen@luukku.com
 
moro moro! :) tääl ois kans yks tuleva mamma ja kaks hauvaa länsi-pasilasta vailla seuraa,esim.lenkille.äitiysloma alko viikko sitten ja alkaa jo tylsyys iskee. ;) et laittakaapa postia tulemaan,olis tosi kiva tapailla muitakin äitejä.. Niquer@city.fi
 
Täälä myös helsingistä, malmilta äiti 27 ja poika 10kk sekä hauveli 3 v etsii esim lenkki-ja kahviseuraa, kaipa sitä voisi oluellakin piipahtaa jos siltä tuntuu tai vaikka alepassa jos sä tykkäät =) . Omilla ystävillä ei lapsia eikä kyllä koiriakaan, kissoista ei nimittäin tässä ole juuri hyötyä, (niitä löytyisi) joten samanhenkistä seuraa olisin vailla. Päivät käy helposti tylsänpuoleisiksi tässä(kin) työelämässä!
samalla suunnalla asustelevat, laittakaa viestiä.
 

Yhteistyössä