Kokoajan rasvaiset ja likaiset hiukset!

Hei tarviin nyt neuvoa. Oon siis just pari päivää sit värjänny hiukset blondista bruneks ja noin 2 päivää sen jälkeen mulla on alkanu oleen kokoajan ihan rasvaset ja likaset hiukset vaikka oon pessy niitä nyt joka päivä, kun näyttää muuten ihan siltä niinku ikinä ois pestykkää. Ja oon käyttäny jo aikasemmin ihan mun vakio shampoota ja sillä pysyny hyvin puhtaana mut nyt ei yhtään. Mitä teen? Kokeilenko muuta shampoota? Vai johtuuko se vain tästä värjäyksestä?
 
vierailija
Värjäyksen pitäisi puhdistaa hiuksia. Mikään väri ei taida rasvoittua enemmän kuin toinen. Tuntuuko hiukset lattanoilta? Siinä voisi olla kysessä se, että ruskeaksi värjääminen kuluttaa hiusta vähemmän, eli ei lennä, kuten ohut, vaalea hius?
Osta jokin sulffaattipitoinen, syväpesevä shampoo ja pese sillä kerran viikossa- kerran kahdessa, jos et käytä muotoilutuotteita- esim. Herbiinan syväpuhdistava on halpa ja äärettömän hyvä. Toisen kerran pese tavallisella shampoolla. Hoitoaine riippuu hiuslaadusta, ja se selviää vain kokeilemalla.
T.*kaksplussanammattikampaaja

Ps. Pidätän kaikki oikeudet vastata päin hornan tuuttia, kaikissa tapauksissa
 
  • Tykkää
Reactions: Uusivieras
Värjäyksen pitäisi puhdistaa hiuksia. Mikään väri ei taida rasvoittua enemmän kuin toinen. Tuntuuko hiukset lattanoilta? Siinä voisi olla kysessä se, että ruskeaksi värjääminen kuluttaa hiusta vähemmän, eli ei lennä, kuten ohut, vaalea hius?
Osta jokin sulffaattipitoinen, syväpesevä shampoo ja pese sillä kerran viikossa- kerran kahdessa, jos et käytä muotoilutuotteita- esim. Herbiinan syväpuhdistava on halpa ja äärettömän hyvä. Toisen kerran pese tavallisella shampoolla. Hoitoaine riippuu hiuslaadusta, ja se selviää vain kokeilemalla.
T.*kaksplussanammattikampaaja

Ps. Pidätän kaikki oikeudet vastata päin hornan tuuttia, kaikissa tapauksissa
Hei kiitos ja täytyy kokeilla tuota syväpesevää shampoota. Löydänkö sellaisen ihan perus kaupasta vai käynkö ostamassa jostain kampaamosta?
 
vierailija
Hei kiitos ja täytyy kokeilla tuota syväpesevää shampoota. Löydänkö sellaisen ihan perus kaupasta vai käynkö ostamassa jostain kampaamosta?
Herbiina on ainakin markettitavaraa. Toinen hyvä sheba medin every day shampoo. Nämä on sitten kovaa tavaraa hiuksille. Suosittelen hankkimaan yhtä aikaa kunnon hoitoaineen.
Pese syväpuhdistavalla, hiuksista voi tulla yksi takkupesä, laita hoitoaine ja harjaa hiukset joko viisipiikkisellä tai harvalla kammalla. Huuhtele huolellisesti. Viileä vesi sulkee hiusten soluja, joten hyvä juttu. Anna kuivua rauhassa. Harjaa uudestaan kuivana, jos tarvetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Uusivieras
Herbiina on ainakin markettitavaraa. Toinen hyvä sheba medin every day shampoo. Nämä on sitten kovaa tavaraa hiuksille. Suosittelen hankkimaan yhtä aikaa kunnon hoitoaineen.
Pese syväpuhdistavalla, hiuksista voi tulla yksi takkupesä, laita hoitoaine ja harjaa hiukset joko viisipiikkisellä tai harvalla kammalla. Huuhtele huolellisesti. Viileä vesi sulkee hiusten soluja, joten hyvä juttu. Anna kuivua rauhassa. Harjaa uudestaan kuivana, jos tarvetta.
Hei kiitos neuvoista.
 
vierailija
Syväpesevät akneet ja älä herranen aika pese joka päivä niitä.
Jos et muuten pärjää että saat pesuvälin pidemmäksi niin osta hiuspuuteria, se auttaa ettei näytä lehmän nuolemalta letti.
Vauva puuterikin käy mut se tietty vakkuttaa vähän hiuksen väriin. Itse käytin ihan vauva pjuteria vaan hetken kun on halpaa.
 

Yhteistyössä