Kolhin jonkun autoa parkkihallissa

  • Viestiketjun aloittaja Säikähdys sentään
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Missä kunnioitus toisen omaisuutta kohtaan? Jos on kallis auto niin sen saamiseksi on joutunut tekemään paljon työtä, mahdollisesti se on maksanut jonkun koko vuoden palkan verran. Muutenkin omiin periaatteisiin kuuluu toisen omaisuuden kunnioittaminen, ei ne autot ole kaikille vaan peltiä, uskoisin että monelle auto on asunnon tai talon jälkeen seuraavaksi rahallisesti arvokkain omaisuus.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Kävi samoin kun aloittajalle viime viikolla eräässä ostokeskuksen parkkipaikalla. Lapsi rempautti oven innolla ja rivakasti auki, jolloin se napakasti kolahti viereiseen autoon. Aikamoinen ventti siihen tuli.

Katselin ympärilleni ja ketään ei näkynyt. Selitin lapselle (7v) että vahinkoja sattuu, vakuutus korvaa ja että menemmekin toiseen ostariin.

Miksi hitossa parkkiruuduista tehdään niin kapeita? Meillä on 2 ovinen coupe, ja siinä on tolkuttoman pitkät ovet. Joskus, kun joku idiootti pysäköi liian lähelle, ei autoon pääse sisälle kun repsikan puolelta. Joskus on joutunut menemään autoon takaluukun kautta, kun kumpaakaan ovea ei ole saanut tarpeeksi auki. Silloin olen kyllä, jos mahdollista, potkaissut näiden parkeeraajien autojen kylkeen pienet "muistot" :mad:
 
Juu, ei kannata hankkia autoa, mikä aiheuttaa muissa kanssa-autoilijoissa kateuden piston. Mun entisen auton kyljet oli keulasta perään 10 sentin välein ovien aihettamien vekkien peitossa. :D On se kauhea paikka, kun nainen ajaa isolla mustalla autolla :D
 
vierailija
Mulla on hieman höppänä naapuri, ei se mun autoa kolhi. Joskus hieman mainitsin, että jättäisi tilaa autoni kuskin puolelle, koska täälläkin 2 ovinen sporttiauto. Mutta parkkiruudut on tuskaisen ahtaita. Onneksi olen hoikahko, ja jotenkin vipuamalla pääsen autoon. Mut on kyllä helvetin ärsyttävää. Pitää kai sit vittu ostaa joku kapea auto (n)
 

Yhteistyössä