Kolmannen kuumeilua <3

@Wilpuri80 Joo joku Outo fiilis tässä odottelussa toisiaan on :) itsellä ainakin kun saattaa mennä vuosi/pari aiempien perusteella tai sitten voi tärpätä nopeastikkin kun ei pitäisi mitään vikaa kummassakaan olla niin saa joka kierto jännätä olisko Tämä se :)
 
@Wilpuri80 Joo joku Outo fiilis tässä odottelussa toisiaan on :) itsellä ainakin kun saattaa mennä vuosi/pari aiempien perusteella tai sitten voi tärpätä nopeastikkin kun ei pitäisi mitään vikaa kummassakaan olla niin saa joka kierto jännätä olisko Tämä se :)
Niimpä! Ja välillä yritän rauhoitella itseäni että eihän tässä mikään "kiire", viimeinen vauva kuitenkin mitä yritetään :love:
 
Meilläkin järkisyistä mahdollinen kolmas on kyllä viimeinen. Pelottaa vaan että sitten jos joskus sen kolmannen saa niin senkin jälkeen vielä tulee vauvakuumetta, se kun näköjään kavalasti iskee heti kun vähänkään helpommalla pienen vauvan kanssa pääsee :D ajatuksena kun neljäs ei niin pahalta tunnu, mutta hoitoapua tilaa yms. kun ei pahemmin ole niin en kyllä usko että enempää jaksaisi :D
 
Meilläkin järkisyistä mahdollinen kolmas on kyllä viimeinen. Pelottaa vaan että sitten jos joskus sen kolmannen saa niin senkin jälkeen vielä tulee vauvakuumetta, se kun näköjään kavalasti iskee heti kun vähänkään helpommalla pienen vauvan kanssa pääsee :D ajatuksena kun neljäs ei niin pahalta tunnu, mutta hoitoapua tilaa yms. kun ei pahemmin ole niin en kyllä usko että enempää jaksaisi :D
Mulla onneksi alkaa jo ikä olla siinä lukemissa että kolme riittää :D
 
Sain lääkäriltä soittoajan perjantaille, eli sitten tiedetään enemmän mitä tehdään. Katsotaan joudunko vastaanotolla käymään vai määrääkö suoraan lääkkeet. :)

Tuntuu suorastaan hassulta jälleen kirjoitella täällä, tuntuu että siitä on ihan hetki kun viimeksi täällä olin, vaikka onhan siitä jo aikaa.
Tällä kertaa toivotaan, josko olisi tosiaan onni myötä ja saataisiin se pysyvä tärppi pian. Kyllähän meillä viimeksikin tärppäsi letrojen avulla jo yk3 ja yk4, jotka kuitenkin meni kesken. seuraava plussa tuli muistaaseni vasta vuoden päästä viimeisimmästä km joka meni myös kesken. Parin vuoden yrityksen sisään tuli loppujen lopuksi 4km ja sitten saatiin raskaus alulle joka kesti loppuun saakka. :)
Kyllä se mieli on muka jo valmistautunut tulevaan vaan onhan se ikävä tosiasia, että ei noihin voi valmistautua vaikka kuinka sitä yrittää itselleen tolkuttaa. Vaikka "konkari" olenkin jo asian käsittelyssä niin silti se jaksaa satuttaa joka kerta. Noh, pientä positiivisuutta saa näin yrityksen alussa olla, eli lähdetään nyt kuitenkin toiveilemaan vaaleanpunaiset lasit silmillä. Itkeskellään sitten kun on aihetta sille. :)

Plussaonnea kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Mimmi Ens kuun puoleenväliin tuli terveyskeskukseen lääkäriaika jonne pitää mennä selvittämään koko raskaushistoria kolmannen kerran. Sitten laittavat lähetteen Oysiin lääkärille joka mulle ne lääkkeet määrää. Eli saadaan odotella vielä tovi niitä apuja.
Noh, ei ole silleen kiire onneksi asian kanssa. Vuosi tässä ollaan nyt oltu jo ilman ehkäisyä ilman tuloksia, kuten odotettavissa olikin. Kovasti yrittivät mulle ehkäisyä synnytyksen jälkeen tuputtaa, mietin jo silloin että ei kuulkaas oo tarvetta. Oikeessahan olin :) Oispa ollu positiivinen yllätys jos ois vaan pamahtanu paksuksi ilman mittään.

Painoa pitäis saada 7kg pois, että senkään puolesta raskautumisella ei mikään hoppu ole...

Ovis taitaa olla aikalailla käsillä tällähetkellä olojen mukaan, tähän kiertoon en kuitenkaan mitään testejä hae vielä. :)
 
Surusilmät olishan se tosiaan mukava yllätys ollut :)
mä taas en uskaltanut ottaa sitä riskiä, että tulis nyt kolmannella kerralla "liian" pieni ikäero, kun kierto alkoi taas imetyksestä huolimatta säännöllisenä 5vko synnytyksestä. Tai siis en kyllä edes tosissaan kolmannesta haaveillut, ennen kun kävin kierukan laittamassa, ettei tule hetken mielijohteesta aloitettua yritystä :D ehti siis olla 5v ehkäisy huimat 4kk käytössä :D
 
Täällä vasta dpo 1 :D jäi ovisajankohta hiukan huonolle hyödynnykselle kun tuo pieni ihminen on selvästi sitä mieltä että pikkusisarusta ei tähän taloon tarvita :D
Ovisplussa päivä kuitenkin hyödynnetty :love: hetken saa vielä testailua odotella...
 
Moi!

Voisin liittyä listoille :) Eli täällä 26v äiti, 3.lapsi suunnitteilla ja yk 1. Tällä hetkellä mennään dpo 3 eli piinapäivillä. Mulla ennestään kaksi tyttöä ja alunperin meille piti olla tulossa kolmas kesällä, mutta mulla todettiin jouluviikolla kkm. Nyt lääkkellisen tyhjennyksen jälkeen on tulleet yhdet menkat ja siitä aloitettu taas yritys :) Aiemmat raskaudet alkaneet suht nopeasti ja helposti eikä me oteta mitään stressiä tästä nyt.
 
@Wilpuri80 toivotaan että se päivä riitti :)

@kookospieni pahoittelut keskenmenosta.
Tervetuloa mukaan! Minkä ikäisiä vanhemmat lapset? :)

@mincha toivotaan, että vielä plussaksi muuttuisi!

On: dpo 5 ja eipä voi muuta kun odotella vaan.. Unikoulua taas aloittelin nuoremmalle (10kk) kun yöt mennyt vaan huonompaan suuntaan. Tuntuu vähän hullulta toivoa uutta valvottajaa tähän tilanteeseen, mutta onhan siinä sitten ne 9kk aikaa tilanteiden muuttua :)
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Täälläkin kolmatta kuumeileva. Lapset iältään 3 ja 2 vuotta. Tää on nyt eka kierto kun saa tulla jos tulee, huhtikuussa oli aluks tarkoitus alkaa kunnolla yrittämään. Nyt on dpo 12, menkat pitäis alkaa keskiviikkona. Aiemmat raskaudet tärppäs nopeesti, yk5 ja yk1, joten saa nähdä käykö nyt samoin vai joutuuko kauankin ootteleen..
 
@Wilpuri80 toivotaan että se päivä riitti :)

@kookospieni pahoittelut keskenmenosta.
Tervetuloa mukaan! Minkä ikäisiä vanhemmat lapset? :)

@mincha toivotaan, että vielä plussaksi muuttuisi!

On: dpo 5 ja eipä voi muuta kun odotella vaan.. Unikoulua taas aloittelin nuoremmalle (10kk) kun yöt mennyt vaan huonompaan suuntaan. Tuntuu vähän hullulta toivoa uutta valvottajaa tähän tilanteeseen, mutta onhan siinä sitten ne 9kk aikaa tilanteiden muuttua :)
Toivotaan että riitti ❤ Vaikka niinhän se menee että jos raskautta ei toivo/yritä niin kertakin siellä päin oikeita päiviä riittää ja sit kun yrittämällä yrittää ei mikään riitä :D
Aika samoilla mietteitä yövalvomiset herättää täälläkin... poika 1v kohta 4 kk valvottaa lahjakkaasti edelleen (aiks usein) niin miettii että oikeastiko haluan aloittaa aivan alusta :whistle:
 
@Wilpuri80 Joo ja varsinkin nyt kun mieleen muistui, että kun nuorempi oli pari kk niin muistan sanoneeni miehelle, että jos joskus vielä haaveilen perheen lisäyksestä niin muistuttaa tästä olosta ja tyrmää mun haaveet.. Mä kun kärsin muutenkin unettomuudesta ajoittain ja molempien kanssa pikkuvauva aikana ollut nyt sama juttu kun saisi vihdoin nukkua niin uni ei sitten enää tule ja alkaa jo stressaamaan seuraavaa herätystä.
Nyt olenkin päättänyt että sitten joskus jos kolmas saadaan niin pyydän heti ajoissa unilääkkeet ettei tule niin pahaa kierrettä. Lyhyt aika se vaan kuitenkin loppujen lopuksi on :)

@keijuliini93 tervetuloa :)
 
@mimmi92 mulla on juuri 3v täyttänyt tyttö ja lauantaina 5v täyttävä tyttö :) Eli tässä on jo hetki nautittu "helpompaa" arkea ja nyt olis haaveissa se vauva :LOL: Alunperin oli tarkoitus vasta vuoden päästä alkaa yritys että voisin olla isomman aloittaessa eskarissa, kotona mutta suunnitelmat muuttu.

@keijuliini93 aoitko pian testailla? :)

Mulla vasta dpo 4 ja sunnuntaiaamuna ajattelin testata ekan kerran :LOL:

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille :love:
 
@kookospieni aattelin että testaan vasta torstaiaamuna jos ei oo alkanu keskiviikkona:D petyn vaa siihen negaan ni mielummin jännitän sinne asti. Ei oo oikeestaan erityisesti ollu mitään olojakaan. Vähä mahanippailuja ja väsymystä. Väsymys nyt varmaan on noitten taaperoitten kaa iha normia ja nuo mahanippailutkaa ei vakuuta et oisin raskaana. Tein kyllä ovistestin ja oli viivat yhtäpaksut. Mut ei kuitenkaa paksumpi se toinen. Aiemmissa raskauksissa on ovistestit näyttäny tosi tummaa viivaa ennen raskaustestiä
 
Voisin minäkin liittyä tänne. Kotona 2 lasta tyttö 10v ja poika 7v. Alunperin oli laskettuaika heinäkuun alussa joka todettiin joulukuun puolivälissä kkm :(
3 lapsi olisi erittäin toivottu. Ekaksi ajatteli ettei ole kiire.. tulee kun on tullakseen mutta nyt 2kk kaivannut sitä minkä menetti :cry:
Täällä nyt virallisesti yk1 jälleen kerran.. 8vko meni keskeytyksestä ennen kuin kunnolliset kuukautiset ja nyt mennään kp 19 ja testattiin vahva ovisplussa joka hyödynnettiin (y)
Seuraava raskaus olisi sitten 6 raskaus; historiaani mahtuu näitä epäonnistumisia;
1 varh.km rv 5, sen jälkeen raskauden keskeytys rv 13 (ntd) 09 ja nyt viimeisin kkm rv 11 joulukuussa 16.
Todella toivon ettei epäonnistumisia enää tulisi..
 

Yhteistyössä