Kolmannen kuumeilua <3

Menin tilaan vielä First Response testipaketin :ROFLMAO: Tää on eka yk meillä nyt niin vähän taas innostuin. Tosin viime kuussa mulla oli se kemiallinen ja tuli tilattua ihan liikaa sillonkin. Ja lokakuussa kun tulin raskaaks niin testejä käytin varmaan semmoset 10 :LOL: ai miten niin himotestaaja:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87 ja Wilpuri80
Menin tilaan vielä First Response testipaketin :ROFLMAO: Tää on eka yk meillä nyt niin vähän taas innostuin. Tosin viime kuussa mulla oli se kemiallinen ja tuli tilattua ihan liikaa sillonkin. Ja lokakuussa kun tulin raskaaks niin testejä käytin varmaan semmoset 10 :LOL: ai miten niin himotestaaja:ROFLMAO:
Mie tilasin myös first response paketin eilen :D
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Täällä ei tarvinnutkaan testata, kp 2 menossa. Eilen vielä ajattelin, että vois olla jotain kiinnittymisvuotoa, mutta eipä ollut..
Tyttö myös oksentanut koko yön, nyt onneksi jo vähän rauhoittunut. Odotellaan kenelle tauti iskee seuraavaksi :sick:
 
Täällä ei tarvinnutkaan testata, kp 2 menossa. Eilen vielä ajattelin, että vois olla jotain kiinnittymisvuotoa, mutta eipä ollut..
Tyttö myös oksentanut koko yön, nyt onneksi jo vähän rauhoittunut. Odotellaan kenelle tauti iskee seuraavaksi :sick:
Pahoittelut uudesta kierrosta :( ja kovasti tsemppiä yrjön vierailuun! Toivottavasti menee nopeasti ohi... on kyllä viheliäinen vieras!
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Voi harmi @mimmi92 olispa sullekin tullut jo plussa :( Ens kiertoon parempaa onnea!

Ja paranemisia vatsatautiin, syökää valkopippureita ettei tuu muille (y)

Täällä niin selkeitä oireita että alan jo innostua :) Kauhee nälkä jatkuvasti, vaikka olis just syönyt. Se on ollut se merkki mistä oon aiemmin tiennyt epäillä raskautta. Nyt kuitenkin vasta dpo 7 joten testiin ei vielä mitään saa näkyviin mikä todistais mun epäilyt :LOL:
 
Onkos kukaan testannut? :)

Ei vielä vatsatauti ohi, mutta enää satunnaista oksentelua :) ei tarttunut muille, mutta esikoisella taas sitten flunssa.. Kuukauteen ei olla päästy nyt oikein mihinkään kotoa, kun koko ajan joku kipeä. Ehkä sitten ens viikolla :)
 
Onkos kukaan testannut? :)

Ei vielä vatsatauti ohi, mutta enää satunnaista oksentelua :) ei tarttunut muille, mutta esikoisella taas sitten flunssa.. Kuukauteen ei olla päästy nyt oikein mihinkään kotoa, kun koko ajan joku kipeä. Ehkä sitten ens viikolla :)
Huomen aamulla testaan kun dpo 10 ja saan rauhassa panikoida testiä kun muut ei oo kotona :D
 
Täällä testejä kulunut varmaan kymnenen jo dpo 8 alkaen :LOL: ja tänään on siis vasta dpo 10. Tänään sain sitten haaleistakin haaleimman viivan Pregcheckin liuskaan :love: En koskaan oo saanut sellasta negakierrossa. Nälkä vaivaa edelleen usein, toivo korkeella mutta sais vaan nyt tulla kunnon haamu eikä mitään onko vai eikö (n)

Täällä kans eilen 5v täyttänyt tyttö sai kuumeen ja nyt pohdin mietin huomiset työni järjestän, oon siis perhepäivähoitaja. Vaikuttaa tyttö kuuneesta huolimatta ihan piirteeltä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Täällä kans malttamattomana odotetaan et ens viikolla pääsee testaan.. (y)
Täälläkin kaikenlaisia oireita
alavatsan jomotteluja, palelua, välillä nenän tukkoisuutta, ja runsasta vetistä valkkaria.. viimeksi kun raskauduin lokakuussa tuo vetinen valkkari oli kanssa ;), normaalisti kuivaa ennen menkkoja.. lieneekö sattumaa..
Dpo 7

Kookospieni ja wilpuri80 plussaonnea!!
 
Jaahas, täällä haaveet marrasvauvasta heitetty roskiin, niin nega tuli Pregcheckin liuskaan että tää oli tässä! Ja perjantaina vasta pitäis alkaa menkat :unsure: Ens kierrossa vannon että alan testaan aikasintaan dpo 11 :LOL:

Tervetuloa @Anni1984 toivotaam pikaista plussaa! :)

Tsempit piinailijoille :love:
 
Anni1984 tervetuloa mukaan :)
Mulla -06 ja -10 syntyneet lapset joten meilläkin toiveissa se "iltatähti" :p
Kookospieni: Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, edellisessä raskaudessa mulle tuli viimeksi haalea plussa dpo 13, ja dpo 15 oikeasti selvä plussa davidin herkällä testillä, ja olin tikuttanu oviksen tuolloin..
Mun on ainakin turha toivoa testissä näkyvän ennen perjantaita, jos on näkyäkseen,ellei menkat ala ennen sitä.. mutta huomenna aamulla on varmaan huvikseen testattava kun on ostettu useampi noita halppistestejä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Mulla meni miehen suostutteluun useampi vuosi :D :D mut nyt hän on myöskin lämmennyt ajatukselle tosissaan :)

Mulla pitäisi alkaa kans menkat tällä viikolla.. toivottavasti ei alkaisikaan.. Mut en oo vielä uskaltanu testata kun kuiteskii ne menkat taas alkaa.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87
Onnittelut @mincha!

Tervetuloa @Anni1984! Toivotaan ettei menkat alkaisikaan :)

@Pia87 huomista testitulosta odotellaan :)

@kookospieni älä nyt vielä luovuta, aika aikaista vielä kuitenkin :)

Täällä kp 7, ovikseen varmaan vielä pitkä aika. Toivottavat tämä kierto olisi normaali, että olisi edes pieni toivo saada plussa, kun viimeksi tosiaan menkat alkoi ihan kunnolla jo dpo 7..
 
Kiitos tsempeistä, mutta kyllä tää kierto tais olla tässä :cry: Tänään aamusta taas pelkkä viivanpaikka Pregcheckin liuskaan, testaan vielä Clearbluen puikkotestin kun se tipahtaa postiluukusta mutta en usko plussaan enää kun aina edellisistä raskaudet näkyneet selvästi dpo 11 ja nyt menossa jo dpo 12 :( Harmittaa mutta toisaalta tää oli tämmönen testikierto vasta, alunperin piti odottaa tää kierto magneettikuvauksen tulosten takia jos jotain olis ollut kuvissa ja vasta sitten alottaa yritys eli ei se nyt maailmanloppu ole :)

Täällä joka kuukausi menkkojen aikaan tulee murehdittua sitä menetettyä raskautta ja huomaan nyt varsinkin kun tulee nega että sitä vaan miettii kuinka nyt mun kuuluis olla jo pitkällä raskaana eikä tirkistellä haamuja testeissä :( Tajusin myös että en niinkään kaipaa uutta raskautta vaan sitä menetettyä. Ja tottakai sitä miettii miksi niin piti mennä kun kaksi edellistä menneet loppuun saakka ja kaikki sujunut hyvin. Tiedostan silti että keskenmenot on yllättävän yleisiä. Ehdin jo nähdä sen pienen sykkeen ultrassa ja kuulla kotona sydänäänetkin, silti vaikka kaiken piti olla kunnossa niin näin kävi :cry:
 

Yhteistyössä