Kolmannen kuumeilua <3

Heippahei.
Meillä meni tämä yk1 ihan plörinäksi, tais ovis olla ja mennä jo kivuista päätellen mutta eipä tuota tullu tehtyä mitään..
Ens kierrossa sitte.

Lääkärilläki kävin ja ei päästä enää kunnalliselle hoitoihin sillä meillä on jo kaksi lasta.Eli siellä tuli raja vastaan. En edes tiennyt moisesta. Eli yksityiselle soitellaan ja palaillaan sinne sitten, onneksi on tuttu paikka ja tuttu lääkäri. :)
 
@Surusilmät parempaa onnea ensi kiertoon! En kyllä itsekkään tiennyt, ettei mitään apua saa enää julkiselta:eek: Yksityisellä kuitenkin asiat hoituu nopeasti, toki siinä lompakko kärsii :confused:

@kookospieni ilmeisesti olet pph? :) itsekkin vähän ajatellut ammattia, tosin koulutus toistaiseksi ihan jotain muuta :D

Tässä taitaakin olla tällä hetkellä aktiiviset kirjoittelijat, muut plussanut?:LOL:
 
Mimmi Kiitos! :D Eiköhän se tästä kuhan ruetaan tosissaan yrittämään, nyt on vielä jotenkin tosi väsähtäny olokin niin ei vaan jaksa..
Juu, eihän tuota näköjään saa, eipä siinä muuta, kallista lystiä se yksityisellä käynti..
 
@mimmi92 juu olen pph :) Rankkaahan tää työ on mutta antaa paljon ja saa olla kotona omien lasten kanssa.

Täällä bongattu ovisplussa tänään päivällä ja illalla oviskivut eli ovis tänään ja saan siirtyä piinailijoihin :love: Normaalisti mulla kp 15 ovis mutta nyt jo päivää ennen ja talletuksetkin hoidettu :LOL: Nyt jännätään!

Muoks tänään siis dpo 0
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87 ja mimmi92
Minä taidankin poistua joukosta ja palailla sitten 10kg keveämpänä toiveilemaan. Täytyy saada nuo liikakilot ennen raskautta pois..:/
Paljon plussaonnea kaikille, toivottavasti täällä ei oo enää ketään ku tuun takasin kurkkimaan! <3
 
@Surusilmät, jos se tuntuu parhaalta ratkaisulta, niin ehkä sitten parempi niin! Tervetuloa takaisin sitten kun siltä tuntuu :)

Täällä myös olisi järkevintä lykätä yritystä puolella vuodella, elokuussa alkaa koulu, josta mahdollista valmistua aikaisintaan ensi keväänä. Eli laskettuaika olisi hyvä olla vasta sen jälkeen.. Onneksi koulun pystyy kuitenkin keskeyttämään ja myöhemmin jatkamaan, jos se plussa nyt pärähtäisikin aikaisemmin. Yritystä siis jatketaan :D tänään dpo 8, pari päivää vielä ja sitten taas testaamaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87
Mimmi Kyllä mää täällä kurkkimassa käyn, ei täältä malta pysyä pois :D
Yritystä ei siis kuitenkaan lopeteta vaan mennään luomuna niinkuin tähänkin asti. Lääkäri meille on varattuna 13.6 yksityiselle puolelle. :)
Siihen mennessä ois tarkotus olla puolivälissä painonpudotusprojektissa.
 
@Surusilmät tsemppiä painonpudotuksen ja tervetuloa takaisin sitten kun olet valmis :)

@mimmi92 oi sulla jo hyvät dpot, testailua odottelen innolla :LOL: Mulla kun vasta dpo 4 ja viikon päästä vasta pääsee itse testaileen :) Niin toivon et saadaan joulukuisiin paljon plussaajia :love: Mulla tässä kierrossa ollut käytössä greippimehu ja vehnänalkioöljy kierron ekasta päivästä lähtien, katsotaan toimiiko :LOL: Ainakin ovulaatio tuli ajallaan ekaa kertaa kolmeen kuukauteen :)

Plussatuulia :love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pia87
Noniin kirjoitteellaas välillä tännekkin :)

Eli dpo 9 testasin ekan kerran ja testiin tuli jotain, eilen sain ihan haalean haamun ja tänään dpo 11 on vahvistunut selkeästi :D
On vaan niin epäuskoinen olo että nyt jo yk 3 tärppäsi! Testailut jatkuu ainakin pari päivää vielä..
 
Unohdin tähän ketjuun kirjoittaa, täällä on ainakin oviksen mukaan menossa normikierto, ovis oli limoista päätellen 25.3.17 nyt on menossa dpo 6.Minkäänäköisiä oireita ei ole,mutta eipä mulla koskaan ole ollutkaan ennen plussausta.. :LOL:
En tiedä taas mikä hetken epätoivo tuli ja oli muka pakko varuiksi kokeilla et mikä olisi laskettuaika jos onnistuisi.. Tyhmää o_O
 
Mä tuun vihdoin mukaan kuumeilemaan! Oon seurannu teitä kyllä jo kauan, mutta vasta nyt päädyimme todella vielä kolmatta yrittämään ajatuksella "tulee jos tulee". Ja jos tulee, niin hän on viimeinen meille. Koko kevät tuntuu nyt merkitykselliseltä, kivi putos sydämeltä jne.kun päätös vihdoin on tehty. Kauan se mies jahkailikin... Yk 1 siis menossa :D
 
Hei oon totaalisen tietämätön näistä testailuista kun aiemmat tärpänneet heti. Oviksen tunnen kyllä nykyisin ilman testejäkin. Kierto on aina ollut epäsäännöllinen ja voi heitellä jopa 10 päivällä milloin menkat alkaa. Eli kysymys kuuluu, milloin alan testailla ja toivoa plussaa? Milloin se aikaisintaan näkyy tai on teillä näkynyt?
 
Hei oon totaalisen tietämätön näistä testailuista kun aiemmat tärpänneet heti. Oviksen tunnen kyllä nykyisin ilman testejäkin. Kierto on aina ollut epäsäännöllinen ja voi heitellä jopa 10 päivällä milloin menkat alkaa. Eli kysymys kuuluu, milloin alan testailla ja toivoa plussaa? Milloin se aikaisintaan näkyy tai on teillä näkynyt?
Mulla näkyneet kaksi edellistä dpo 11 selkeesti, dpo 9 ei vielä näkynyt ja dpo 10 en testannut. Eli sanoisin et 10 päivää oviksesta eteenpäin vois jo näkyä :)
 
Heippa kaikille!

Uusi kuumeilija ilmoittautuu..
Tammikuussa täytin 35v ja haaveissa kolmas lapsi, kaksi tyttöä löytyy ennestään..

Hormonikierukka poistettiin 23.3 ja seuraavana päivänä alkoi kaikkien aikojen runsain vuoto jota kesti pari päivää ja siihen päälle pari päivää vähäisempää vuotoa.. aattelin sillon että ne oli menkat mutta nyt kun muistelen niin lääkäri sanoi kierukkaa poistaessa että kierto näyttäisi olevan puolivälissä eli menkat alkais parin viikon päästä (nyt mennyt poistosta pari viikkoa) ja tänään sitten yhdellä vessareissulla tulikin verta ja ajattelin että nyt ne sit alkoi ja että oliko se poiston jälkeinen joku runsaampi tyhjennysvuoto..

Edelliset menkat alkoi 27.2 eli nyt on sit joko kp38, kp13 tai kp1.. kärsimätön kun on niin haluis heti päästä tosi toimiin ja ärsyttää kun en yhtään tiedä mikä noista on nyt menossa..

onko kokemusta kierukan poiston jälkeisistä tyhjennysvuodoista/menkoista/kierron palautumisesta tai lähtiskö joku arvailemaan mikä kuulostais järkevimmältä kiertopäivältä?

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille!
 
@murmelii mulla oli (4kk) Mirena ja heti poiston jälkeen alkoi tiputella ja seuraavana päivänä alkoi melkein viikon kestävä todella runsas vuoto. Tulkitsin menkoiksi/tyhjennysvuodoksi ja seuraavat menkat tuli 32pv päästä. Seuraava kierto ovis+ kp 17 ja menkat alkoi jo kp 25, ja kolmannesta (ovis+ kp 19) tärppäsi. Yhtään en kyllä osaa arvailla mikä sulla olisi :)

@Keijunkainen mulla dpo 9 näkyi jotain hyvin haaleaa testissä valoa vasten käännellessä ja dpo 10 jo ihan selkeä haamu :)

Joo ja tosiaan testiviivat vahvistui, kai se täytyy uskoa ainakin toistaiseksi, että tällä kertaa onnisti nopeasti.

Toivon kaikille pikaista plussaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Pia87 ja murmelii
Mulla kierukan poiston jälkeen meni tasan 28 päivää kunnes alkoi menkat, siitä eteenpäin säännöllinen kierto 28-30pvä.
Onko sulla murmelii oviskipuja? Siitä saattais olla apua tietää missä mennään?
 
Moi. Minäkin päätin liittyä tämmöseen ensimmäistä kertaa. Takana pari lasta jo. Mutta siis typerääkin typerämpiä kysymyksiä päässä. Mulla on ollu tää edellinen ehkäisytapa käytössä jo 4,5vuotta ja huomenna käyn poistaa sen. Kauankohan menee, että kroppa taas normalisoituu. Siis menkat mulle on alkanu tulee nyt viime vuonna säännöllisen epäsäännöllisesti. Elikkäs välillä ei tullut ollenkaan mutta nykyisin aikalailla tulee joka kuukausi 25-30 päivän välein kestäen sellaisen viikon. Voiko olla että sekottuu siltikin tuo rytmi kun ehkäisyn lopettaa? Ja onko totta että ehkäisystä seuraavat päivät on parhaimpia että tärppäisi? Kun sit taas on monet sitä mieltä että ainakin puolivuotta menee kun kroppa tasottuu? Oon samaan aikaan niin innoissani ja malttamaton, ja sit tosi jännittyny ja hermostunu :D
 
Moikka
Liityn minäkin tänne kolmatta kuumeileviin. Täytän pian 30v ja tällä hetkellä on kaks poikaa 2v 8kk ja 10kk. Nyt on ensimmäinen kierto kun yritettiin ovulaation aikaa minkä bongasin tuossa to-pe. Mulla on tällä hetkellä tosi pitkä kierto. Eli ovulaatio oli kp 23. Katsotaan miten tässä ekassa yritys kerrassa käy
 
Mie oon nyt aiemmilta kerroilta ylijääneillä tikuilla koittanu metsästää ovista mutta en saa ku haaleita viivoja tai sit ei ollenkaan viivaa.. lauantaina oli kyllä kipuja että oisko sit menny ilman plussaa tikussa vai onko mahollisesti tulossa.. limoja oli ennen noita kipuja jonkun päivän, nyt tuntuu et vähentyneet.. ärsyttää kun ei tiiä mitä kropassa tapahtuu..
 
Murmelii, mä oon hyvin tunnistanut oviksen kahden raskauden jälkeen, mutta nyt kun sillä ajankohdalla olisi oikeasti väliä niin tuntemukset oli hyvin lievät ja ehkä sekavatkin. Nyt en tiedä yhtään missä mennään vai mennäänkö ollenkaan! Jollei viikkoon kuulu menkkoja niin aion testata ensi maanantaina. Silloin kp30.
 

Yhteistyössä