Kolmannen kuumeilua <3

Täällä bongailtu ovista vaikka vannoin etten nyt pariin kuukauteen seurailis kiertoa :LOL: Sain jo perjantaina tasavahvat viivat ovistestiin ja pidin sitä jo plussana. Seuraavasta pissasta oli jo nega (n) Limoja tuli, eilen runsaammin mutta kivut vielä puuttu joten testasin uudestaan tänään aamusta ja sain vahvemman plussan kun pe, iltapäivällä tulikin sitten ne oviskivut eli tässä kierrossa ovis oli vasta kp 16 :) Nyt on talletuksetkin menneet niin putkeen kun voi vaan mennä, saas nähdä miten käy. Mut voi nyt joka tapauksessa siirtää taustailijoihin tän kierron ajaksi koska mennään tjottaillen ja stressaamatta, kesällä sitten jatkuu kunnon yrittäminen jossei tuu ennen sitä plussaa :love:

Onnea @tk87 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: tk87
Täällä ei yhtään mitään :D oottelen et yk 2 alkais. Mies sössi ekan kun "pihtaili" tärkeimmät päivät :D :LOL: ja minä en ruinaa koska tää oli "tulee jos on tullakseen" (n) tässä kuumeillessa tulee silti aina laskeskeltua kaikkea, päiviä, ovista, la, jne
 
jahas.. tuo mun eka viesti oli todella epäselvä ja mietinkin jo että kehtaanko ennää tänne kirjoitella :/ mulla on siis kaksi lasta jo ennestään ja ovat tällähetkellä 5v ja 8v. Olen vaan oppinu tuon typerän lauseen jostain että kaks lasta ennestään/takana jo.. Kuulostaa hiukka typerältä. Mutta siis asiaan.. Eka "kierto" taisi olla ja mennä.. Siis en tiedä mitenkä lasketaan kun ehkäisyn jättää pois mut jos siitä lasketaan ku ehkäsyn jättää pois, niin menkkojen pitäisi alkaa vasta ens viikon lopulla ku sit on se neljä viikkoa oltu ilman ehkäsyä. Ja jos taas edellisistä menkoista niin just tän viikon lopusta piti alkaa ja tällä hetkellä on jotkut todella oudot?? rusehtavapunaiset niukat vuodot menossa.. Voikohan ekat menkat luomuna olla tälläiset? Pääsis edes yrittää laskemaan ovista :D
 
Onnea! Minun raskauteni oli kohdunulkoinen, ja lopulta jouduin leikkaukseen, toinen munatorvi poistettiin. Nyt tässä pähkäilen, mitä tehdä vauvakuumeen kanssa. Vauvakuume on edelleen olemassa, mutta olisiko viisainta sittenkin vielä odotella muutamia vuosia, että lapset olisivat vähän isompia ja että ehtisin saada väitöskirjan valmiiksi. Rehellisyyden nimissä en tiedä, mikä olisi tällä hetkellä viisasta. Kolmannen lapsen kuitenkin vielä jonain päivänä haluaisin.
 
jos tärppää tälläkin kertaa niinkuin kahdessa onnistuneessa raskaudessa niin ollaan ens vuoden puolella että se plussa tikkuun tulee.. ei voi mitään. Surettaa vaikka kuinka yrittäis olla positiivinen asian suhteen.. Tyhjä olo. Noh parempi silti näin alussa jne.. Kaikki positiiviset ajatukset täytyy pitää mielessä
 
Olen surullinen teidän puolesta!

Itselläni jännät ajat, kun odotan uuteen sykekuunteluun. Sykkeitä ei neuvolassa löydetty. Tosin viikot vielä vähäiset. Kahdesta aiemmesta lapsesta kuitenkin kuuluivat heti eka neuvolakäynnillä, joten hieman hirvittää...
 
Voi papupata, kurjaa :/ Tulin tänäkin aamuna katsomaan tänne, mikä selkeästi on merkki vauvakuumeesta, mutta siltikin vain seilailen edestakaisin nyt on oikea aika - nyt ei ole oikea aika -aallokossa. Lopulta varmaan ikinä ei ole oikea aika, jos liian tarkkaan miettii. Meidän esikoinen on vaativa lapsi, ja arki on oikeastaan vasta nyt viiden vuoden jälkeen alkanut selvästi helpottaa, ja tavallaan olen ehkä vielä liian kiinni helppoudessa. Toisaalta ajattelen niin, että lapsi ei tule, jos ei ole oikea aika (tämän ajattelun taustalla pari tuulimunaraskautta ennen esikoista, ja ehdin saada gradun valmiiksi ja valmistua ennen esikoisen syntymää, samaten viimeisin kohdunulkoinen raskaus vahvistaa tätä käsitystä). Äh! Anteeksi avautuminen. Ei ole oikein ketään, jolle näistä puhua.

Mutta hei, Keijunkainen, minä pidän peukkuja, jotta sykkeet näkyvät seuraavalla käynnillä!
 
Täällä näyttää olevan melko hiljaista mutta esittäydynpä kuitenkin! 4v ja 6v tyttöjen äiti olen haaveilen kolmatta lasta ensi vuodelle :) kierukka poistettiin tänään että yritys voi alkaa onko muita joilla on kierukka ollu?
 
@emily90 tervetuloa mukaan, joo hiljasta on ollut kun melkein kaikki muut ovat plussanneet, eikä ole viitsinyt yksinpuhelua harrastaa :)
Minulla poistettiin kierrukka vuosi sitten heinäkuussa, yks kkm 12/16 rv 11, sen jälkeen toivottu uutta ihmettä.. Nyt tässä kierrossa oikeesti tuli sellanen olo ettei meille oo tarkoitettu kolmatta lasta :(
 
Voi kun kurjaa :( ootko ovulaatiota tikutellu? Mä mietin just sitä että mitä jos nyt kierukan jälkeen ei tuukkaan raskaaksi tai tulee juuri keskenmeno kun oon paljon lukenu että kierukan jälkeen on ollut monella keskenmenoja.. toivotaan nyt kumminkin että teille se ihme vielä suotaisiin❤ mä oon myös tuolla vauva.fi tehny aloituksen jos sinne haluat tulla juttelemaan siellä on mun lisäksi toinen kolmannesta haaveileva aloituksessa "haaveissa kolmas" :) minkä ikäiset sun muut lapset on?
 
@emily90 Joo, välillä on testaillut, minulla kun yleensä on ovulaatiokivut niin selvät ettei tarvitse tikkuja.. ja huomasin myös ettei liika yrittäminenkään sovi :(.. Ennen kkm:ää oli sillai rennolla fiiliksellä yrittämisen kanssa ja, kun pääsi 3kk nauttimaan raskaudesta ja ajattelemaan et tulee vauvaa, niin kyl tää sen jälkeen on ollut pitkältä tuntuvaa aikaa.. Lapset; toinen on 10 ja toinen 7.
Pitääpä tulla sinne vauva.fi:hin myös :)
 

Yhteistyössä