Kolmannen kuumeilua <3

Voisin ilmoittautua tänne mukaan :) lapsia ennestään tyttö -06 ja poika 11/16. Toista yhteistä kuumeillaan, eli minulle kolmatta! Nuoremman kanssa olen edelleen kotona.
Nyt menossa yk 1 kp 13/28, eli ovis aika meneillään... Kovasti jännittää miten kauan yritystä menee ennen kuin tärppää... Poikaa yritettiin 6 kk mutta mies oli silloin viikot eri paikkakunnalla töissä joten ei ollut aina oikeaan aikaan käytettävissä :whistle:
Ikää itselläni 36 v ja miehellä 46. Joten alkaahan tuo ikäkin jo päälle painaa...
Onko poika siis 11/15?
Meillä aika sama tilanne :) tyttö -10 ja toinen 11/15, kotona olen myös edelleen ja kolmatta yritetään :) edelliset raskaudet alkoi helposti, miehen kanssa oltii edellistä raskautta yrittäessä viikot eri paikoissa, toisesta kierrosta tärppäsi silloin :) nyt meneillää kp14, ovista odottelen :)
 
Tervetuloa mukaan Wilpuri80!

Meillä tällä hetkellä se tilanne, että ollaan osittain miehen kanssa eri paikkakunnilla, joten samoja haasteita kun teillä aikaisemmissa raskauksissa. Ikää jo myös lähes 40, joten kaikki tämä yhdistettynä siihen että lapsi olisi miehen kanssa ensimmäinen(itsellä 2 lasta edellisestä liitosta) on jännä yhdistelmä eikä yhtään tiedä kuinka kauan kestää raskaaksi tulo tai onnistuuko se ylipäätään ollenkaan......
 
:love::love::love:
Onko poika siis 11/15?
Meillä aika sama tilanne :) tyttö -10 ja toinen 11/15, kotona olen myös edelleen ja kolmatta yritetään :) edelliset raskaudet alkoi helposti, miehen kanssa oltii edellistä raskautta yrittäessä viikot eri paikoissa, toisesta kierrosta tärppäsi silloin :) nyt meneillää kp14, ovista odottelen :)
Ensi viikolla tulee pojalle 1v täyteen :love:
Ja kylläpä sattui samanlainen tausta :)
 
Tervetuloa mukaan Wilpuri80!

Meillä tällä hetkellä se tilanne, että ollaan osittain miehen kanssa eri paikkakunnilla, joten samoja haasteita kun teillä aikaisemmissa raskauksissa. Ikää jo myös lähes 40, joten kaikki tämä yhdistettynä siihen että lapsi olisi miehen kanssa ensimmäinen(itsellä 2 lasta edellisestä liitosta) on jännä yhdistelmä eikä yhtään tiedä kuinka kauan kestää raskaaksi tulo tai onnistuuko se ylipäätään ollenkaan......
Eri paikkakunnilla olo asettaa kyllä lisäjännitystä yritykseen ihan kivasti...
Ja koskaanhan sitä ei voi tietää onnistuuko tulemaan uudelleen raskaaksi, sitä aika paljon miettinyt kun ikää vain kertyy huomaamatta lisää o_O
 
Tänne ilmestyi eilen suureksi yllätykseksi haamuplussa:love: yllätys sen takia kun on lähes oireeton olo, ainostaan nälkä kurnii useammin.
Täytyy vielä odotella että vahvistuu. Mut on epätodellinen olo että näin pian.
Plussa onnea teille muillekkin<3
 
  • Tykkää
Reactions: toiveilija38
Mulla esikko poika ja nuorin tyttö. Kesällä keskenmenneessä raskaudessa oli ihan poikaolo, mutta sitähän ei koskaan saa tietää oliko tuntuma oikein. Jotenkin kuitenkin aina ajattelen että hän oli pieni poika.
Nyt on ihan tyttöolo. Toivotaan, että nyt päästään näkemään onko tuntuma oikea...
 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80
Mulla on lapsesta asti ollut fiilis, et tulen saamaan kaksoset joskus. Ja oikeastaan toivonkin, vaikka hullulta se tuntuu. Mieskin jokaisen ultrassa kysyny kauhuissaan, et eihän siellä kahta ole :LOL:
Mulla ei mies vielä oo päässy ultrassa kauhisteleen, mutta kun just eilen illalla oli asiasta puhe, niin mies tuumas "eikö nyt ykskin piisais". :D
Sama mulla, et lapsesta asti ollu fiilis. :rolleyes:Hassua sinänsä. Tosin, mulla oli lapsena fiilis myös viidestä lapsesta. :LOL: Niitä en ehkä tuu saamaan, vaikka nyt taas ei ajatuksena tuntuiskaan mahdottomalta. Mutta fysiikalle luultavasti mahdottomuus.
 
Te kenellä on jo 2 ensimmäistä samaa sukupuolta, toivotteko salaisesti että se kolmas oliskin sitten toista sukupuolta? Näin kahden pojan äitinä olen kyllä yrittänyt hieman tutkiskella ja taktikoida, että jos se tyttö vielä taloon saataisiin :D
No kyllähän se noin on että mielessä on käynyt että josko se tyttö tulisi... :D
Toki siis nyt kun ikää on kohta 40, pitää olla super onnellinen jos ylipäätään raskautuu ja kyytiläinen pysyy mukana sen 9kk. Mutta tosiaan, kyllä se tyttö ois kahden pojan jälkeen ihan kiva:love:
 
Aikaisemmin ei ole tullut mietittyä ovisjuttuja vaan on onnistuttu heti raskautumaan. Nyt käynnissä toinen yk ja ovis tällä viikolla(?) Katsotaan kuinka pitkäikäisiä miehen simpat on ja tärppääkö tällä kertaa ;)
 
Voisinpas tännekin hypätä mukaan :)
Meillä ennestään poika -14 ja tyttö -15 ja ihan tässä viikon sisään viimeinkin mies on ilmeisesti suostunut yrittämään kolmatta :love: "ilmeisesti" siis sen takia ettei olla puhuttu asiasta mitään mutta ehkäisystä hyvin tarkka mieheni on nyt jättänyt kondomit viime aikoina käyttämättä :LOL: On siis toki tiennyt minun kuumeilustani jo pidemmän aikaa, enää en ole vauvoista hetkeen hänelle jankuttanut ja se onkin näköjään tepsinyt ;)
Täällä menossa kp14/24-29 ja ovis oli tuntemuksien mukaan aiemmin tällä viikolla. Nyt mahdollisesti dpo3. Ovista ei ihan optimaalisesti ole hyödynnetty koska tämä yrittäminen on kirjaimellisesti hiljaista, en ole viitsinyt sanoa miehelle mistään mitään ettei hän vaan ahdistu ja kaiva kumeja takaisin esiin :ROFLMAO: Kumpikin tietää varmasti että raskautumisen mahdollisuus on aikuisia ihmisiä kun ollaan. Onpas tämä kummallista nyt tällä kertaa :ROFLMAO::D
Kaksi aiempaa tärpännyt yk2, katsotaan miten nyt käy.

Minä toisaalta toivon poikaa ja toisaalta tyttöä. Poikaa siksi että meidän poika on paljon helpompi kuin meidän tyttö (joka on varsinainen drama queen pienestä iästä huolimatta) ja toisaalta taas tyttöä kun sitten olisi kaksi nuorimmaista samaa sukupuolta keskenään ja pääsisi kahdelle ostamaan mekkoja :LOL: eli oikeasti ihan sama, kun vaan kolmannen saisi ja mahdollisimman pian tietysti kiitos :whistle:

Plussaonnea kaikille ja @Hipiti viivan vahvistumista! :love:
 

Yhteistyössä