Kolmannen kuumeilua <3

Vielä hetken kp 32 ja dpo 8.
Ainoa, mitä oon tässä nyt huomannu, niin mulla on hirvee napostelun himo. Oon koko ajan jossain kaapilla kyttäämässä, olisko mitään, mitä vähän mutustaa.
Mutta lupasin itselleni, etten testaa ennen ku menkat on myöhässä useamman päivän. Saa siis vielä jokusen päivän odotella. :LOL: Reilun viikon. o_O
 
Ei taas ymmärrä.. edellinen kierto oli jotenkin kummasti 34pv (norm. 27-28) nyt menossa kp 29 ja negaa pukkaa.. mikäs sen kierron on näin venyttänyt vuosien säännöllisyyden jälkeen? Vai pitäiskö vain odottaa sen testaamisen kanssa hieman kauemmin :unsure:
 
Mulla nyt dpo24 ja digiin sain 3+ tänään.
Perjantaista asti ollut veristä tuhruttelua ja vuotoa :/ tiistaina otettiin hcg joka oli ihan hyvä, maanantaina uus verikoe jolloin sitte selviää enemmän. Piinaavaa!
 
Tietoisesti oonkin ollut täältä poissa ja keskittynyt muihin juttuihin. Tuntuu että aika toivotonta on tää oma yritys, ikää taitaa olla jo liikaa =(. No, toivoa ei täysin heitetty mutta kierto toisensa perään menee eikä mitään tapahdu, niin pikkuhiljaa alkaa tuntua ettei tässä nyt ehkä ole enempää lapsia tulossa. Tänään taas nega testattu kp25/dpo11.
Taustalla lueskelen ja toivoa pidän yllä, mutta yritän olla liikaa ajattelematta asiaa.
Paljon onnea kaikille joita on onnistanut ja tsempit muille!!
 
Tännekin voisin kirjoitella kun kierukka poistetaan alkuvuodesta ja kolmatta aletaan yrittämään heti:)
Kotoa löytyy poika 2/14 ja tyttö 5/16, ei pitänyt enempää lapsia yrittää, mutta äkkiä se mieli vaan kummasti muuttui ja muutaman kuukauden on tullut omassa päässä jahkailtua :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mijau
Tsemppiä @toiveilija38, toivottavasti vielä saisitte yhden pienokaisen <3

@mimmi92, ite oon tullu siihen tulokseen ettei vauvakuume varmaan koskaan lopu :ROFLMAO: meillä lapset 1/14 ja 7/15, yk2 menossa kp21/24-29. Dpo7 tänään, onneksi joulun aika meneillään niin ei ihan kauheasti ehdi miettimään asiaa. Oireiden kyttäilyn olen siis onnistunut unohtamaan mutta kyllähän monta kertaa päivässä käy mielessä ajatus että jospa toinen kierto olisi jo kolmannen kerran meille plussakierto :love: Noh, saapi nähdä, koitan pitää jalat maassa ettei pettymys ole liian suuri jos ja kun menkat alkaa.
 
Eilen joulusaunassa lyhyen keskustelun jälkeen tuli sitten päätös: meille saa tulla kolmas vauva. Esikoinen on 6, kuopus 3,5 ja nyt jotenkin vaan tuntuu että meidän perheeseen kuuluisi vielä yksi.

Esikko tärppäsi yk6 ja kuopus yk8. Kattelin vanhoja Fertility Friendejä, ja ovis asettuu aika tasaisesti aina sinne kp 16-18 alueelle. Tässä siis suunnitelma raskautumiselle, kun ekaa ja tokaa tehtiin ovistestien avulla. Ei ole siis mitään suurempia odotuksia tämän kevään suhteen. Nyt ollaan kp 14 menossa.

Mimmi92:n kanssa mulla on ihan samanlaiset ajatukset: ei pitänyt yrittää enempää, kaikki vauvakamatkin on laitettu jo meneen. Lie mikä mielenhäiriö ja nyt on ihan vauvakuume.

Samalla jotenkin pelkään että ehkä meille ei enää lapsia tule, mulla on ikää 36v.

Tsemppiä kaikille!
 
Mulla taas kun muutto lähestyy niin olin pistämässä vauvakamoja pois niin tajusin, etten pystykkään vielä luopumaan niistä. Alun perin oli tarkoitus aloittaa yritys vasta keväällä, mutta eipä tässä malta, kun kuume kasvaa :D Enkä kyllä usko että kovin nopeasti tärppää kun tarkoitus olisi vielä imettää kevään ajan ja esikoinen tärppäsi YK 28 ja toinen YK 18.
 
Cho
Täälläkin yks kolmannen kuumeilija! Olen 25-vuotias ja meillä ennestään poika 11/13 ja tyttö 01/16.
Hiljan ollaan ruvettu yrittämään, että katsotaan nyt rauhassa, kuinka asiat etenee. :) Kiva kun löysin teidät!
 
Onnittelut @Mijau plussasta! :)

kiva @Cho kun tulit mukaan, Täällä ilmeisesti melko hiljaista :)

On: kp kai n. 8 tyhjennysvuodosta? En oikein tiedä miten laskisin kun menkat alkoi 3pv ennen kierukan poistoa ja tyhjennysvuoto alkoikin sitten seuraavana päivänä. Noh ensi kierrossa pysyy ehkä paremmin perillä :D
 
Tervetuloa Cho! Palsta on tosiaan hiljainen. Itse käyn välillä kurkkimassa. Vauvakuumeeni ei ole laantunut mihinkään ja on kestänyt jo kuukausia. Meillä mies empii edelleen, joten tässä sit vaan on kärvisteltävä. Olen alkanut harrastaa hulluna lempijuttujani, mutta eipä ne ihan korvikkeena toimi. Niin on vielä yhden vauvan kaipuu että rinnasta polttelee.
 
Tänään pärähti plussa :) tarkoitus ei ollut ihan vielä testata, koska menkat oli odotettavissa näinä päivinä... kuitenkin piti testi hakea kun eilen tuli pahoinvointiaalto ihan yhtäkkiä. Inhottava raskausoire(?) vatsan aamulöysyys on myös ollut jo kolmena aamuna:unsure:. Kivaa olla töissä..
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti ja Wilpuri80
Hei kaikki!
Täällä myös kolmas pienokainen haaveissa. Lapset 05 ja 08, joten iltatähti olisi tämä kolmas. Pitkään olen jo kuumeillut (noin 5v.), mutta mies ei ole ollut yhtään innostunut kolmannesta. Paitsi nyt vihdoin ja viimein. Super onnellinen ja toivon toki että piakkoin tärppäisi. Ensimmäinen sai alkunsa ihan ilman mitään yrityksiä, toinen yk3 ja nyt meneillään yk4. Kp11/29-31 Edellinen kierto meni ihan poskelleen kun 10pv myöhässä menkat. Alkoi ensin tiputtelulla ja sitten voimistui. Nyt toivotaan kovasti että onnistaisi.

Onnea kaikille jo plussanneille. :love: Sekä tsemppiä kaikille muille piinailijoille. Kyllä tää tästä. (y)
 
Hei Kaikille!
Täällä kirjoittelee kahden lapsen äippä, kolmannesta haaveillaan sillä vauvavuosi alkaa olla ohi kun tytär täyttää vuoden.
Meillä on takana lapsettomuutta ja lukuisia keskenmenoja. Viimeisintä lapsosta yritettiin pari vuotta ennenkuin saatiin vauva syliin asti. Toivottavasti ei tarvitsisi kolmannella ja viimeisellä kerralla niin akuaa odottaa.Kokemusta kuitenkin on ja pahoin pelkään että ei täältä ihan heti lähdetä. :)

Terveisiä vain Mimmi92, täällä näköjään joku tuttu, en tiedä muistatko mutta pikkukakkosissa toiveiltiin aikanaan yhtäaikaa :)
 
@Surusilmät Moi vaan! :) Joo Muistanhan minä :) toivotaan, että tällä kertaa olisi nopeammin nyytti sylissä!

Joo ja eipä tullut plussaa. YK 2 ja kp11 menossa. Ovistestit otin heti käyttöön, vaikka eipä niistä sen enempää apua ole, mutta tietääpähän milloin menkat sitten viimeistään alkaa
 
Meillä alkaa virallinen yritys ensi kuussa siis, ovistestit on tarkoitus ottaa heti käytöön (clearblue) ja tänään soittelen lääkärille että saisinko heti lääkkeet käyttöön. Clomifen ei ole minulla oikein toiminut, letrozol toi aikanaan parempia tuloksia joten niillä lähdetään sitten kokeilemaan tälläkin kertaa. :)
 
Täällä yk 5 jo käynnissä! Kyllä on odottavan aika tuntunut nämä kuukaudet jotenkin todella pitkältä... odotusta ja pettymystä, toivoa ja epätoivoa :D toivottavasti kevät toisi tullessaan meillekin ihania uutisia ja voisi odotuksen ja jännityksen muotoa hiukan muuttaa plussauutisten myötä :love::whistle:
 
@Surusilmät olisi kyllä varmaan hyvä, jos pääsette heti yrittämään kaikilla apukeinoilla, ettei tarttis välttämättä niin pitkään yrittää :)

@Wilpuri80, onko teillä vanhemmat lapset tärpännyt nopeasti? Toivotaan sinnekin että kevät toisi plussan :)

Täällä dpo 0 tai 1, eilen aamulla oli ovistesti kirkuva plussa ja illalla alkoi oviskivut. Noh oli miten oli jännäillään taas nyt kuitenkin 2viikkoa, jos vaikka jo tässä kierrossa onnistuisi :)
 
@Surusilmät olisi kyllä varmaan hyvä, jos pääsette heti yrittämään kaikilla apukeinoilla, ettei tarttis välttämättä niin pitkään yrittää :)

@Wilpuri80, onko teillä vanhemmat lapset tärpännyt nopeasti? Toivotaan sinnekin että kevät toisi plussan :)

Täällä dpo 0 tai 1, eilen aamulla oli ovistesti kirkuva plussa ja illalla alkoi oviskivut. Noh oli miten oli jännäillään taas nyt kuitenkin 2viikkoa, jos vaikka jo tässä kierrossa onnistuisi :)
Ensimmäinen 1 kerrasta vähän puoli vahingossa :whistle:
Ja toinen (ensimmäinen yhteinen) yk 6 toi plussan. Toivotaan ettei kauaa enää tarvitsisi jännäillä, vaikka oma viehätys tietysti tässäkin touhussa on :D
 

Yhteistyössä