**** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

Olin ihan varma että äsken jo kirjotin pitkän pätkän mutta eipä sitä täällä näy missään : / Noh, viesti sisälti vain tosi tärkeän tiedon siitä että ovistestin viiva on alkanut vahvistua. Ajattelin joutessani testailla kun ystävältä sain ylijääneitä testejä muutaman.

Ihana auringonpaiste!
 
Noni, uus yritys kp 17/30-32, yk 1, (06&07)

Josko nyt tulis oikein. Kiva, et joku muisti mut :) Mäki muistan teidät kaikki jotka sillonki tääl oli ku minäki viimeks :D

Maijamehi, kuulostaa lupaavalta! :)

Onnea hulluna Niisku74 :flower:
 
Olen tänään pyörinyt kestovaippasivuilla :LOL: Ollaan molempien lasten kanssa kestoilleet, ja herran pieksut, jos vielä kolmas saadaan.. talo pullistelee hahtuvia, taskuvaippoja jne.. Huhhuh.. Ensin pitäisi varmaan yrittää saada se vauva alulle, mutta minkäs teet :rolleyes: Ne on niiiiiiiiin ihania, ne pienet vaippulit...
 
Hyvä Whisky! Meillä edelleen kestot käytössä typykällä, molempien penskojen kanssa on osakestoiltu rennolla asenteella. Hahtuvia ja muita paketti/patenttiratkaisuja esikoisella kokeilin mutta nykyänsä meillä on käytössä ihan vain pul-taskut, muihin ei vaan aika eikä halu riitä.

Voi että kun itsekin olis jo siinä ovulaation jälkeisessä piina-ajassa... no kohta sekin aika tuloo.
 
hei,tulin tänne kysymän yhtä asiaa,josko te olette niin viisaita,ja osaatte sanoa.

ei olla siis vauvaa puuhaamassa,mutta kysyisin vain et mitenkä se meni,et tuleeko ensin limat,sit kivut,ja sit on ovis...vai mitenkä nuo meni?

mulla pe tuli hieman limaa tai jtn.valkovuotoa sit runsaammin,ja eilen la oli koko päivän vasemmalla puolen ihme nippailun tunnetta,ja kiristyksen tunnetta...et oliko mullaq niinkun eilen la se oviksen huippu?

mietin ja tunnestelin tässä vaan omaa kehoa

kaikille tsemppiä pienokaisen hankintaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;23601907:
ei olla siis vauvaa puuhaamassa,mutta kysyisin vain et mitenkä se meni,et tuleeko ensin limat,sit kivut,ja sit on ovis...vai mitenkä nuo meni?

mulla pe tuli hieman limaa tai jtn.valkovuotoa sit runsaammin,ja eilen la oli koko päivän vasemmalla puolen
Pakko sanoa, että ei mitään käsitystä :) Ostin ittelleni Donna-ovulaatiomittarin, koska mun kroppa ainakaan ei toimi minkään kaavan mukaan :)
 
Äidin Onni, Pettunia edelleen menossa mukana. Aktiivinen taustailu tuntuu sopivan minulle, on vauvakuumeilu pysynyt sopivassa mittakaavassa.

Niisku, lämpimät onnittelut. Plussa on aina niin hieno juttu, tapahtui se sitten itselle tai jollekin toiselle.

Täällä jännäpäivät menossa. Kp 29/31. Mulla on tässä kierrossa luget tukena, mutta ei ole tainnut auttaa, kun tuhrut alkoi jo niinkin aikaisin, kun kp 22. Tosin tänään ovat kyllä hävinneet, mutta yleensä se merkkaa tyyntä myrskyn edellä. Eli tiistaiksi odottelen tätiä, vaikkakin kovasti kovasti edelleen toivon, että ei sitten tulisikaan. Tiistaiaamuna tarvittaessa testailen.
 
Olen menossa mukana. Yrityskierto 1. Ja kiertopäivistä ei mitään hajua kun ne menkathan ei edelleenkään ole alkanu Minä sain tänään aivan huippuhyviä uutisia. Mun paras ystävä joka on pitkään kärsiny lapsettomuudesta ja ovat suunnilleen kaikkea kokeilleet on raskaana :heart: ja ihan luomusti. Toivottavasti itse tekisin plussan mahdollisimman pian, ois NIIN ihana oottaa yhtä aikaa ja vauva-aikakin ois tosi kivaa. Tilasin netistä 10 raskaustestiä, saa sitten testailla kun alkaa siltä tuntumaan. Nyt ollaan ainakin aktiivisesti yritetty :D Mutta siis raivostuttavaa, kun ei yhtään tiiä noita kiertopäiviä. Pakko varmaan kysyä neuvolasta apua jos ei piakkoin ne menkat ala kuulumaan.
 
Pettunia, voi kun sulla on jännää, mä lähetän sulle täältä puhtaita tuulia, ei punaisia ollenkaan!

Sunflower, ihanasti sulla lähteny senttejä!! Toivotaan, ettei verta näkyisi :)

Kultakurkku, voi, onpa ihana uutinen sun ystävällä :) Mikäpä oliskaa sen ihanempaa ku odottaa vauvoja yhtäaikaa. Onnea yritykseen. Mä nyt uutena kysyn et kuinka kauan sulla on ollu menkat tulematta? Kannattaahan se mennä sit lääkärin puheille jos ei muuten ala.

Mua alko tänään jännittää ihan hulluna :D Siis silleen, et mitä jos meille oikeasti tuleeki vauva!? Oi voi, suunnittelin vauvanvaatelipaston paikkaa ja millasen pinnasängyn hommais. Edellisillä ei ole ollu pinnasänkyä, vaan ne on vieressä nukkunu aina. Nyt on kuitenki niin iso makkari et sinne voi laittaa vaikka koristeeksi sen sängyn, jos vauva oliski samaa laatua veljiensä kans ja viihtyy vaan vieressä. :LOL: Nyt tuntuu siltä, et olis just oikea aika saada se viimeinen lapsi. Pojat on jo niin isoja, et ne osaa keskenään leikkiä ja touhuta (nytki pihalla puuhaavat jotain tosi jännää poikien juttua :) ) eivätkä tarttis ihan sellasta hoitoa kuin mitä pienemmät lapset. Enkä nyt tarkota, etteivät tarttis huomiota, vaan sitä et ne osaa jo itse pukea ja syödä jne, tajuatte varmaan.

Eilen tuli mieleen se kemiallinen (siis mä en tiiä oliko se km vai kemiallinen, mut onko sillä niin suurta merkitystä, ulos tuli kumminki varhaisilla viikoilla), ja se, et jos ei olis menny niin, ni kesäkuussa meille tulis vauva... Turha kai se tollasia on miettiä. Koitan nyt keskittyä vaan tähän uuteen "projektiin", niinku miehen kans sitä kutsutaan.
 
Tänään tuli kamala jäätelönhimo!! Minulle, joka syön keskimäärin viisi jäätelöä kesässä!! Oli pakko ostaa jättis.. Olette tartuttaneet kummallisest raskausoireenne minuun, minuun joka ei vielä edes ole vauvantekoa yrittänytkään :LOL:
 
Terveisiä taustalta :wave: käyn kirjoituksianne säännöllisesti lukemassa, mutta jatkan taustailua. Meillä yrittäminen tauolla mun toiveesta hetken aikaa, tuli tunne, että tarvitsin lisää aikaa. Pysyisin silti mielelläni mukananne, kun en vauvatoiveesta täysin tahdo luopua.

Onnea Niisku :heart:

Paljon plussatuulia d :) b ja lämpimiä ajatuksia teille kaikille :heart:
 
tuoli: mulla on menkat ollu viimeksi vuonna 2008, mutta siis kierukan takia jääneet silloin pois. Nyt kierukka on poistettu viime kuun alkupuolella, eikä vieläkään menkkoja, tuhrua vain. Kyllästyin ootteleen ja aloitettiin sitten yritys vaikkei ne menkat oo tulleetkaan.

Turhista oireista... Mun mielikuvitus taas aiheuttaa ihan kauheasti kaikkea. Väsyttää, etova olo, painon tunnetta kohdun seudulla. Ei mulla kyllä aiemmissa raskauksissakaan ole oireet alkanu vasta kun joskus viikolla 6, ainoastaan painon tunne tullut heti alkuun, joten mielikuvitustahan tuo on. Tulis nyt äkkiä ne mun tilaamat testit, voisin vaikka seku vain testata, se on niin kivaa :D
 
Niisku suuret onnittelut plussasta ja mukavaa odotusaikaa! :heart: Siirsin sinut plussanneisiin. :D

Sunflower tosi hieno pudotus, myös sentteinä!!! :D

Olen koittanut poimia kaikki päivitettävät asiat viimepäivinä melkoisessa kiireessä, siksi virheitäkin on voinut tulla. ;) Tarkistakaa omanne ja infotkaa jos jotain on pielessä!

Tervetuloa uusille/palaaville:flower: Kun olette ilmoittaneet kp:t ja muut haluamanne tiedot, päivitän automaattisesti kp:t joten niitä ei joka päivä tarvitse ilmoittaa uudestaan. Uuden kierron alkaessa (jota toivottavasti ei käy) tarvitsen tiedon, jotta lista on ajantasalla. Siksi kuitenkin tuo päivitettävien asioiden punaisella värjääminen on tärkeä, että käyn välillä melkoisella kiireellä katsomassa tekstit ja muuten ne livahtavat helposti ohi silmien.

Mukavaa kuulla taustailijoista että olette edelleen "hengessä mukana". :hug:

Jotain minun piti vielä muistaa, mutta sairastava sakki kuulostaa nyt siltä että äidin työtä on jatkettava.:wave:
 
mymosa
Eli, me päätettiin et clomit aloitetaan vasta elokuun kierrosta. Mä saan aikaa painon kanssa ja muutenkin tasata tää turha vauvaressi loppuun. Vaikka enää ei ole sellasta pakko-saada-fiilistä.

Haluisin silti pysyä taustajengissä ja painonpudotushaasteessa mukana.
 
Sunflower11
mymosa: Toivottavasti saat painoa sen verran pudotettua kun tahdot :) Nautihan kesästä ilman stressiä, toivottavasti tosiaan pysyt taustoille :hug:

Täällä testattu nega.. pyh.. alkais ne menkat sitten jos on alkaakseen.. oisko nyt sit dpo 14 jos se ovis oli silloin kun oli sitä tuhrua..
 
Kultakurkku, jaa sulla on tommonen tilanne. Toivotaan et tulisit raskaaksi, tai sit edes alkais ne menkat et tietäisit vähän missä mennään :)

Mymosa, koita tosiaan ottaa ilman stressiä asioiden kanssa :) Uskon kyllä, että saat painoasi pudotettua tarpeeksi ja syksyllä voitte sitten aloittaa yrittämisen clomien kanssa. Tottakai pysyt mukana ja kerrot kuulumisia!

Mitä teille muille kuuluu muuta kuin vauvelin kaipuuta? Mä tänään innostuin lasten kans vähän haravoimaan jo kuivia kohtia pihasta, kun olin vapaalla :) Tilasin netistä myös Täällä pohjantähden alla - elokuvan, en sitä 2009-vuoden elokuvaa vaan sen vanhemman. Pitää sit joskus hommata Akseli ja Elina myös :) Voi, tulispa se pian! Huomenna sit taas töihin, pätkäaamua ja yötä olis tiedossa. Pääsiäisenäki olen paljon töissä. Miten muilla pääsiäissuunnitelmat?

Täällä on paljon sellaisia jotka ei ollu täällä ku viimeks kuumeilin (onneksi tietysti) ni haluaisitteko te kertoo mistä päin olette tai jotain muuta itsestänne? Mua kiinnostaa aina kaikki :D Itse olen vielä hetken 25v ja meillä on tosiaan 3.5v ja 5v pojat. Asutaan Oulun seudulla.
 

Yhteistyössä