**** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

Ainiin! piti vielä aurongonkukkaa tsempata! Toi on vihoviimeistä ettei menkat tuu ajallaan ja testi näyttää negaa. Nyt koita olla stressaamatta ettei vaan sen takia jää menkat pois. Vaikka toivon tietty ettei ne tulis ollenkaan!
 
mymosa: tsemppiä painonpudotukseen, se olisi minullakin edessä...en oikein tule juttuun oman kehoni kanssa...tänään on ollu depis päivä liekkö alkavia menkkoja eli lyhyt kierto tai sitten ovisdepis, ei ymmärrä ei...
 
kp4/28-32 ja yk on jo ties mitä. Pitänee ihan oikeasti varata lääkäriin se aika. Jaksa olla edes surullinen menkoista, lähinnä pettynyt että taas kävi näin ja toisaalta vois vähempää kiinnostaa.

Mut Niiskulle onnittelut! :)
 
Mä tuun taas ihmettelemään tätä kiertoa. Limojen ja nippailujen mukaan ovis oli kp13. Siinä huitteilla ollu nyt joka kerta. Oviksen jälkeen on aina ja ihan jokainen kerta alkanu kuiva kausi, mutta nyt ei tälle "limailulle" loppua näy:confused: Ei siis oo niin runsasta, kun oviksen aikoihin, mutta selvästi huomaa kuitenkin. On niin häviävän pieni mahdollisuus, että ois tärpänny ja tämmönen nostaa aina toiveet korkeelle.. Oikeestaan on suorastaan tyhmää edes miettiä tämmöstä, sitä vaan niin taas toivoo..
 
Kyllä se vaan oon niin, että nyt on pitkä kiertoa, eli sitten vaan ootellaan koska menkat suvaitsee alkaa. Positiivisen raskaustestiin en enää usko, joten ehkä nyt sitten vaan tarttee koittaa pudottaa tuota painoa.
 
Mie oon niin ymmälläni oletetusta oviksesta oliko sitä ? epävarmuus jäytää... meinasin ens kiertoon ovistestejä, suosituksia daavidit kokeilin ja oli ihan p:t

Heja: josko se kertois tärpistä....

Maijamehi: pitkät kierrot ei oo sitten mistään kotoisin, viime kierto oli miulla ihan kamala pitkä ja tuhrua ennen kunnon vuotoa tuli 3päivää... ja poikkeuksellisesti kierto 34 päivää miun muistin mukaan...
 
KauniinaPäivänäTuut: :hug:

Sunflower: Peukutuksia! b=)d

Minnarun: Mä oon käyttänyt Pregcheck ja Clearblue ovistestejä ja molempiin olen ollut tyytyväinen =)

mymosa: Tsemppiä pudotukseen! Nyt alkoi muuten ihan oma lehmä ojassa kiinnostaa enemmänkin painon vaikutus clomien tehoon. Kertoisitko siitä vielä lisää?

Omaa napaa... Sori, että olen ollut vähän hiljainen viime aikoina. Olen koittanut olla miettimättä yritystä, jotta paineet helpottaisivat. Se onkin auttanut ja olo on ollut rennompi =) Käytiin lapsettomuuslääkärillä kuulemassa yhteenvetoa meidän tilanteesta. Kaikki testitulokset näyttävät hyvältä sekä minulla että miehellä. Sieltä ei siis syytä löytynyt. Lääkäri ehdotti clomien käyttöä muutaman kierron ajan, jotta ovulaatio tehostuisi ja kierto tasaantuisi. Aloitan siis niiden käytön seuraavasta kierrosta. Jänskättää mitä kaikkea sivuvaikutuksia niistä tulee ja etenkin auttavatko raskautumisessa. Nyt on kyllä ihanan toiveikas olo =)
 
Eilen alamahaa nippaili ja jomotteli ja sama jatkunut tänään, lisänä alaselän jomottelu.. Voisko olla kiinnittymistä? vai hyvissä ajoin alkavat menkka oireilut : /
Muita oireita ei pahemmin ole ollut, hieman rintojen aristusta..
Mites täällä? Vielä ehtii plussia tulla tälle kuulle, kovasti plussatuulia :)
 
mymosa
mymosa: Tsemppiä pudotukseen! Nyt alkoi muuten ihan oma lehmä ojassa kiinnostaa enemmänkin painon vaikutus clomien tehoon. Kertoisitko siitä vielä lisää?
En siis tiedä normaalisti. Mulla vain on painoa sen verran, että en spontaanisti luultavasti edes ovuloi. Clomit taas ei tee ovulaatiota, jos keho ei yhtään auta siinä. Eli täytyy pudottaa painoa, että oma keho alkaisi taas heräämään ja gyne sanoi, että jo 5kg painon pudotus tekee ihmeitä. Mullahan ei tule edes menkkoja ilman teroja.
Otetaan siis varman päälle ja eipä ole turhaan ostettu niinkin kalliita lääkkeitä.
 
mymosa: Kiitos infosta! Mulla ainakin välillä tapahtuu ovulaatio, mutta aina en ole sitä saanut kiinni. Painoa olenkin pudottanut jo vuoden vaihteesta lähtien vaikkakin hitaasti. Toivottavasti niistä napeista sit on apua. Miten kalliita ne muuten on? Ajattelin, että käyn hakemassa niitä vasta, kun täti tulee kylään (pieni toivonkipinä on, että tärppäisi kuitenkin tässä kierrossa ilman apuja). Saako niitä vain vähän kerrallaan? Tarvitsisin vain muutaman per kierto.

Äidin onni: Painonpudotushaasteeseen kokonaispudotus -5,2 kg

Tuuska: Mulla on tuollaisia jomotuksia oviksen aikaan.

Sunflower: Kiitos =)
 
Tänne ei ihmeempiä. Oviksesta ei tietoakaan, en tiedä missä vaiheessa kiertoa nuo limailut alkaa, mutta sitä on siis riittänyt. Tiedoksi :D Ostin noita parjattuja Davidin testejä kasan, saa nähdä tekeekö niillä sitten mitään. Voipahan heittää huoleti sitten vaikka niille kuuluisille harakoille :wave:
 
Whisky: älä heitä, se on eläinrääkkäystä ja roskaamista! :D Sain minä melkeistä yhtä vahvat viivat Daavidiin tänään aamupäivällä joten kyllä ne näyttäis toimivan nekin, jotenkin olin ehkä vain hätäinen kun aiemmin olen ovuloinut aiemmin ja nyt on jo kp15 ja tänään vasta tuli vahva toinenkin viiva.
 

Yhteistyössä