**** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

moiks :wave: en oo vielä tohtinu testata. testi on kyllä ollu tuolla vessas oottamas jo alkuviikosta asti :D en vaa uskalla... en haluais pettyä. mahaa polttelee aika ajoin mutta menee nopeasti sitten kyllä ohi. valkkaria on ruvennu nyt ihan smoolisti tulemaan ja se on ajoittain vaaleanpunaista. on ollu jo jonku aikaa. yleensä aina mulla alkaa menkat heti jos alkaa. nyt ei siis mitää ruskeaa tuhrua eikä selkeää verta oo tullu. ihan vaa vaaleanpunasta valkkaria sillon tällön. muuten on edelleen yhtä kuivaa ku saharas. mikä on TODELLA outoa mun kohalla. pelkään vaan että jos se on kuiteski nega. menkat on lauantaina 2 viikkoa myöhäs. jos oisin raskaana, oisin nyt jo viikolla 7. päätin että lauantai aamuna testaan. sitten on viimeistään pakko, pääsiäisiltaa aatellen....... palailen ;) :whistle:
 
eihän tähän mielettömään onneen mennykkään ku vuosi ja 2 kuukautta, mutta nyt se on saavutettu :heart: mä oon niiiiiiiin onnellinen. mulla on nyt sitte menos jo 6-7 raskausviikko. jonku laskurin mukaan 5+5 ja jonku 6+1.
 
Onnittelut raskautuneille :flower:
Ja kaikille muille plussatuulia =)

Ovis ehkä oli ja meni, limasta ja nippailusta päätellen, oudot joka viikon menkatkin toivottavasti loppui, josko se kierto tästä säännöllistyis.
Kauhea kuumeilu on päällä ja tekee kaupoissa mieli hiplata joka ikistä pientä nuttua ja pehmoa...:D
En vielä ole innostunut ovistestejä tilaamaan, jos sit syksyllä tilais..kesällä vaan ollaan ja nautitaan kesästä, ilman paineita.. =)

Tytöt meni tänään mummolan väen kanssa uimaan ja jäävät yöksi, juuri isäntää houkuttelin seuraks iltalenkille kera koiruuksien. Huomenna olis tarkoitus mennä iltapäivästä koko porukalla tivoliin ja lauantaina on iiiiihan pakko mennä koiranäyttelyyn pällistelemään. Loput päivät hujahtaa kyläillessä ja vieraita kestitessä, siinähän se pääsiäinen menee mukavasti.

Tuolla aiemmin joku puhui esittelyistä, sellainen oliskin tosi kiva, pääsis vähän porukkaan paremmin mukaan.
Itse olen 27v ja mies 36v. Tytöt on syntyneet 3/06 ja 7/08. Asutaan vois sanoa maalla, kaupunkiin matkaa joku kolkyt kilsaa, kylälle 7km. Työskentelen leipurina ja häärin työpaikalla luottamusmiehenä, innokkaana kurssille lähdössä parin viikon päästä ja toivottasti syksyllä uudemman kerran. Ne hommat kiinnostaa aikaslailla. Kotona meillä on kaksi saksanpaimenkoiraa ja vuoden päästä keväälle/kesälle suunniteltu pentua,kenties toista rotua. Koirien kanssa puuhaminen on ollut osa elämää 16v.
Tuliks kauhee romaani jo...:D Kertokaahan itsestänne muutkin =) =) =)
Mukavaa pääsiäistä kaikille!
 
Minäkin raotan elämääni vauvakuumeen lisäksi hieman =) elikkä ikää tuli viime vuonna 30-v mieheni on 29-v aikoinaan olen ollut hänen rippi-isosensa...silloi tuumasin hänelle hänen olevan aivan liian nuori minulle... mutta vuodet teki tehtävänsä ja tässä nyt ollaan viime vuonna tuli viisi avioliittovuotta täyteen, esikoinen siis 12/04 ja kakkonen 07/06 olen katsastuskonttorilla töissä, aikaisemmin toimin lähihoitajana opiskelin äitiyslomien sivussa merkonomiks ja ura vaihtui, olen paikallisen MLL hallituksen jäsen ja koirien kanssa puuhailen yhtä jos toista, vedän koulutusta paikallisessa kennelkerhossa.. kaksi dallua asuu siis meilläruskea ja musta pilkkuinen, vapaa-aikaani kuuluu vielä lentopallo ja koripallo olen ehottomasti joukkuepelaaja ja ne on ne minun omat jutut... ja sitten tietysti lasten kanssa yhtä jos toista =)
 
No jos minäkin sitten :) Täytän tänä vuonna 32, mies jo 33 VOI ETTÄ ME OLLAAN VANHOJA JO! Meillä on uusperhe, eli entisestä liitosta on minulla -05 syntynyt eskarimussukka ja sit on tuo meidän pikkumuru -09 :heart: Olen ammatiltani sosionomi mutta olen nyt tässä enemmän ja vähemmän ollut lasten kanssa kotosalla. Kiinnostuksen kohteiksi mainittakoon askartelu ja käsityöt, kirppistely ja laulaminen. Lisäksi tykkään leipoa ja marjastaa ja mehustaa ja hillota jne. Oikein kunnon Martta :D Iloisessa Itä-Suomessa asustellaan.
 
Sunflower11: Eräs ystäväni ei saanut kertaakaan raskaustestiin kunnon viivaa ja ihan eläväinen poika heillä leikkii. Kaikki on mahdollista niin kauan kun ei menkat ala mutta mulla on tapana aina varautua valmiiksi jo pahimpaan, säästyy turhalta mielipahalta.
 
Sunflower11
raparperitaivas: totta, että kaikki on mahdollista, mut kyllä mä alan varautumaan rättipäiviin.. Olin oikeasti varma, että olen raskaana. Jostain nää hormonihäiriöongelmat sit johtuu, tissitkin on niin arat.. ikinä oo ennen menkkoja :(
 
kiitti kaikille onnitteluista :) on tää vaan niin ihanaa :)
noista oireisa niin, mullahan ei mitään oireita oo vieläkää. siks onkin taas niin tyttö olo.
kaikki normaalit pms oireet jäi pois: vitutus, mahakivut, tissikivut,valkkarit, väsymys jne....
ainoat oireet on: kuivuus, isot tissit ja lämpö 37:s koko ajan. samat mitä oli ku esikoista,tyttöä aloin oottamaan. nyt vaan kova yritys taistella itseni eroon tupakasta. luulis että ois helppoa ku viimeset 13 vuotta polttanu vaan 5-7 päiväs,mutta ei se oo. yritän kyllä tosissaan ja pystyin kyllä kahtena edellisenä kertana lopettamaan,niin pystyn nytkin. takaraja on kuun lopussa. sitten on viimeistään pakko. hyvää kesän alkua kaikille :) täällä pohjanmaalla reipas 15 astetta lämmintä ja arska paistaa :)
 
m0308 Hirmuisesti onnea!

Sunflower Mä pidän edelleenkin peukkuja ettei menkat alkais!

Naputellaas esittelyä täältäkin. Molemmat ollaan 25-vuotiaita. Poika syntynyt 02/07 ja tyttö 03/08, ikäeroa 1v3vko. Muina asukkeina meillä on 2 pitkäkarvaista chihuahuaa, 2 valkoista kääpiösnautseria, käärme ja 2 kissaa. Muutettiin viime kesänä Helsingistä maalle ja nyt asustellaan Itä-Uudellamaalla. Lapsia ei pitänyt enää tulla, mutta jotenkin maalle muutto sekoitti pään:D Itse olen ammatiltani ravintolakokki, mutta jiihin hommiin tuskin palaan. Nyt olen ollu kotona reilut neljä vuotta ja aika olis jo miettiä uusia tuulia. harrastuksiin kuuluu siis koirien kanssa puuhaaminen, varsinkin näyttelyt, ompeleminen sekä leipominen. Tää mamma on täysin hurahtanut kakkujen maailmaan ja se ikävä kyllä näkyy myös vyötäröllä:ashamed:

Sit mä tuun taas listaamaan oireita, varmaankin turhaan mutta voinpahan sit ainakin lueskella ens kierron aikana, että samanlaista ollu viimekskin:| Mä oon ihan tajuttoman väsynyt. Voisin vaan nukkua ja nukkua, väkisin joutuu pitämään ittensä hereillä. Sen lisäks mä voin melkeen muuttaa vessaan, kun ravaan siellä koko ajan. Joskus monta kertaa tunnissa! Noh, ehkäpä se on vaan kevät ja ulkopuuhat jotka pistää väsyttämään, ei kait näin aikasin vielä tommosia oireita edes voi olla..
 
Sunflower, onpa ikävä sun tilanne :( Niin kauan ku ei verta näy, on toivoa!

Kiva, et muutki piti esittelyjä :) Mäki ehkä uskallan nyt jatkaa. Mekin asutaan pienellä paikalla, ja ihan maalla :D 10km on meiltä tuonne pieneen keskustaan eikä naapureita ihan lähellä ole ku yhet, ja neki on mun vanhemmat. Mä olen lähihoitaja ja tällä hetkellä hoidan kehitysvammaisia. Harrastuksena on oikeastaan vaan lukeminen, muuhun ei juuri jää aikaa, mitä nyt koitan lenkillä käydä ku on tota vararavintoa kertyny vyötärölle mullaki...

Mulla sit tänään JO alko ihanat pms-oireet. Mulla on aina ollu kauhean voimakkaat oireet, ja tänään olen räjähdelly joka pikkuasiasta ja mököttäny ku pikku ipana :( Mä olen aina tämmönen ja se alkaa n. viikkoa ennen menkkoja, jos tota mun kiertoa uskoo joka on etusivulla ni menkkoihin pitäis olla yli viikko ja silti jo alko. Tissitki on niin kipiät ettei mitään rajaa ja niin on tuttua menkkaoiretta, et eiköhän ne joskus kuun vaihteessa taas tuu. Argh.
 
Sunflower11
Päivittää saa kp 1/31 yk 5

Maanantain punnitus jää mun osalta pois, punnitsen sit sen jälkeisenä maanantaina. En edes viitsi mennä puntarille kun masentaa jo valmiiksi.
 

Yhteistyössä