Kolmen kimppaa (1N ja 2M)!

Olemme 22v aviopari.
Olemme keskustelleet paljon kolmen kimpasta. Olen myös kysellyt vaimoltani kenen kaverimme kanssa hän voisi/haluaisi panna.
Esille tuli yksi vanha kaverini ja vaimoni alkoi kiinnostua hänestä todella jutellessamme.
Sain kerättyä rohkeuteni ja ķysyttyä kaveriani mukaan vaimoani panemaan kanssani kimpassa.
Viime viikonloppuna vaimo sai ensi kertaa kahta miestä, mutta ei viimeistä kertaa.
Jos menee hyvin niin huomenna perjantaina vaimo saa uudestaan vierasta.
On erittäin kiihoittavaa jo puhuaķin kimpasta puolisonsa kanssa alkaa heti panettamaan.
 
Kaksi naista olisi varmaan mukavampi :)
Naisen on helpompi tyydyttää kaksi miestä kuin miehen kaksi naista. Vaimoni haluaa että häntä välillä pannaan pitkään ja täysillä.
Nyt pantiin toinen viikonloppu vaimoani kaksistaan pelkkää panoa. Mies ei kestänyt pitkään kun ei pidätellä tarvitse.
Mies vain pillulla vaihtui tiheään tahtiin ja vaimon pillu oli spermojamme ylipursuavan täynnä. Ikävä että kaveri joutui lähtemään heti aamu panon jälkeen. Kaveri pani vaimoani ja kävi suihkussa ja minä rakastelin vaimoni kanssa. Vaimo nukkuu nyt tyytyväistä väsynyttä unta.
 
Onnekas Jani22:n vaimo jolla mahdollisuus kahden miehen palvelukseen. Jos olisi niin, että yksi mies käyttäisi kahta naista, niin siinä jäisi naisen tyydyttäminen puolitiehen. Niin se vaan on. Aina ei edes yksi mies siihen pysty.
 
Onnekas Jani22:n vaimo jolla mahdollisuus kahden miehen palvelukseen. Jos olisi niin, että yksi mies käyttäisi kahta naista, niin siinä jäisi naisen tyydyttäminen puolitiehen. Niin se vaan on. Aina ei edes yksi mies siihen pysty.
Tämän takia meilläkin on usein vaimoni vaki rakastaja mukana kimpassa.
Vaimon kanssa ollaan jääty koukkuun kolmen kimppaan ja varsinkin 1N+2M.
Nykyään vietämme aikaa paljon keskenämme matkustaen ja vain aikaa kuluttaen.
Yleensä nämä tapaamiset päättyvät yhteisiin peti leikkeihin. Viikonloppuisin vaimo hoitaa kummankin seksi tarpeet.
Viikonloput ja viikolla keskiviikkoisin ollaan vaimoani panenassa ja jos jollain tekee mieli niin soitetaan porukka kasaan.
Asumme lähekkäin ja mekin olemme vielä lapsettomia niin voimme olla vapaasti kunhan muistamme lukita ovet ettemme tule yllätetyiksi enää.
 
vierailija
Naisen on helpompi tyydyttää kaksi miestä kuin miehen kaksi naista. Vaimoni haluaa että häntä välillä pannaan pitkään ja täysillä.
Nyt pantiin toinen viikonloppu vaimoani kaksistaan pelkkää panoa. Mies ei kestänyt pitkään kun ei pidätellä tarvitse.
Mies vain pillulla vaihtui tiheään tahtiin ja vaimon pillu oli spermojamme ylipursuavan täynnä. Ikävä että kaveri joutui lähtemään heti aamu panon jälkeen. Kaveri pani vaimoani ja kävi suihkussa ja minä rakastelin vaimoni kanssa. Vaimo nukkuu nyt tyytyväistä väsynyttä unta.
Kolmen kimpassa idea onkin että ne, joita on kaksi tyydyttää sen yksin olevan. 2N + 1M, tavoite on siis se, että ne naiset tyydyttävät täysin sen miehen. Siihen sen miehen kyvyt kyllä riittää :)
 
vierailija
Naisen on helpompi tyydyttää kaksi miestä kuin miehen kaksi naista. Vaimoni haluaa että häntä välillä pannaan pitkään ja täysillä.
Nyt pantiin toinen viikonloppu vaimoani kaksistaan pelkkää panoa. Mies ei kestänyt pitkään kun ei pidätellä tarvitse.
Mies vain pillulla vaihtui tiheään tahtiin ja vaimon pillu oli spermojamme ylipursuavan täynnä. Ikävä että kaveri joutui lähtemään heti aamu panon jälkeen. Kaveri pani vaimoani ja kävi suihkussa ja minä rakastelin vaimoni kanssa. Vaimo nukkuu nyt tyytyväistä väsynyttä unta.
sinä loka halusit että vaimoa pannaan pitkään, tässä sinulle oikea mies jos vaimosi ole kamalan kaunis ja hyväpyllyinen,ettei multa heti tulis ,niin tämämähan onnistuis. asun matinkylässä
 
vierailija
Olemme 22v aviopari.
Olemme keskustelleet paljon kolmen kimpasta. Olen myös kysellyt vaimoltani kenen kaverimme kanssa hän voisi/haluaisi panna.
Esille tuli yksi vanha kaverini ja vaimoni alkoi kiinnostua hänestä todella jutellessamme.
Sain kerättyä rohkeuteni ja ķysyttyä kaveriani mukaan vaimoani panemaan kanssani kimpassa.
Viime viikonloppuna vaimo sai ensi kertaa kahta miestä, mutta ei viimeistä kertaa.
Jos menee hyvin niin huomenna perjantaina vaimo saa uudestaan vierasta.
On erittäin kiihoittavaa jo puhuaķin kimpasta puolisonsa kanssa alkaa heti panettamaan.
Xperienceunited.com sieltä saa kimppa kavereita 🔥🤩
 
  • Tykkää
Reactions: Seikku24
vierailija
Oli kyllä ihana viikonloppu Himoksella 🔥🤩 Mua nussittiin niin paljon että ei ikinä, orgasmien viikonloppu, jättiorgasmien viimeiset tunnit oli jotain niin mieletöntä ettei sanoja ♥
 

Yhteistyössä