Koska kerrotte työpaikalla

Viestiketju alueella 'Odotusaika' , aloittaja MöhkisPöhkis, 10.10.2017.

1. MöhkisPöhkis

MöhkisPöhkis Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.10.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Missä vaiheessa odotusaikaa kerrotte raskaudesta työpaikalla?

2. MöhkisPöhkis

MöhkisPöhkis Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.10.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei mua kiinnostaisi tämä aihe, vielä en ole kertonut omalla työpaikallani ja mietin, että koska olisi järkevää.

3. Sano Pirkka

Sano Pirkka Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.05.2013
    Saadut tykkäykset:
    55
    Äitiysloman aloittamisesta pitää kertoa töihin vähintään 2kk ennen aiottua lomallelompsimispäivämäärää.

Mä yritän miettiä, että miten tuon saisi pidettyä mahdollisimman salassa. Meillä kun on useita esimiehiä ja esimiehen sijaisia jne. Ja senhän tietää, että kun liian moni tietää, niin se on sitten jo kahvipöytäkeskusteluissa.

4. MöhkisPöhkis

MöhkisPöhkis Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.10.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos! Tuon tiedänkin, että 2 kk ennen pitäisi kertoa. Esikoinen tulossa maaliskuun lopussa toivottavasti, ja tässä pohdin, että koska kertoisi töissä pomolle. Koeaikaa on viikko jäljellä, että josko sitten sen jälkeen joskus :D En kans jaksa ihmisten "jeesustelua" aiheesta enkä liioin supinoitakaan.

5. CVAD

CVAD Jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    11
    Esikoisesta kerroin niskaturvotus ultran jälkeen eli siina vkon 12 paikkeilla. Enkelivauvasta samoin. Juniorista kerroin sitten vasta rakenneultran jälkeen eli vkon 20 paikkeilla.

Jos itse olisin sinun tilanteessa, kertoisin vasta koeajan päätyttyä.

6. MöhkisPöhkis

MöhkisPöhkis Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.10.2017
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo, ehdottomasti koeajan päätyttyä, se on ollut minulle alusta asti selvää. Työnantaja vaikuttaa fiksulta, ja siellä näyttäisi olevan asiat kunnossa ja järkimeininki, mutta koskaan ei voi tietää. Niin paljon kuitenkin kuullut kaikenlaista tämän aihepiirin tiimoilta. Ei varmaan ilahdu, kun en pysty tätä määräaikaisuuttani loppuun asti olemaan, vaan pitää jäädä pari kk ennen pois äitiyslomille. Mutta elämä on. Kun alkaa olemaan ikää 37 v. ja vasta esikoinen tulossa, niin ei tässä kohtia mietitä enää työtilanteita yhtään, jos lapsen meinaa saada.

7. Haloska

Haloska Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.06.2017
    Saadut tykkäykset:
    3
    Itse en ole vielä kertonut, nyt 21+6 menossa. Parin viikon sisällä varmaankin kerrottava ennen kuin alkaa liikaa näkyä.

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi