Koska tuplaraskaus tullut ilmi?

Siinäpä se kysymys onkin :) eli missä vaiheessa on tullut ilmi että masussa onkin kaksi pikkuista yhden sijasta?
Itse kävin ultrassa rv 6+4 ja sielä näkyi yksi syke, mutta ultraaja huomasi sielä myös toisen "kuplan"...epäili että toinen alkio yrittänyt alkaa kehittymään, mutta ei olekkaan... ei tätä alkanut sen kummemmin tutkimaankaan sitten. ultran jälkeen aloin miettimään, että voiko vielä np-utrassa selvitäkkin että olisi kaksi masussa?... Ovulaatio oli mulla tässä tärpänneessä kierrossa toooooosi kipeä, ei koskaan aiemmin ole ollut niin kipeä. Silloin mietin että mahtokohan sieltä kaksi munasolua irrota kun niin pirusti teki kipeetä :D
 
Minulla oli lääkärineuvola rv 10+ jossa lääkäri totesi kohdun olevan isompi kuin viikot antoivat olettaa. Ihan huulena alettiin miehen kanssa puhua että jospa siellä onkin kaksi. Np-ultra tehtiin sisäkautta (tämä siis v.-99) jossa näkyi yksi sikiö jota kätilö sitten mittaili tarkoin, itse olin hieman pettynyt kun ei löytynytkään kuin yksi. Juuri kun kätilö oli lopettelemassa hän löysikin toisen sikiön :D Eli "huonolla" tuurilla olisi meidän tuplaodotus saattanut paljastua vasta rakenneultrassa.. Mutta en siis käynyt varhaisraskaudenultrassa joten siitä ei ole kokemusta mitä siellä näkyy tuplaodotuksessa. Mutta eiköhän tuplaodotus selviä np-ultrassa ja etenkin kun mainitset mahdollisuuden tupliin ultraajalle.
 
viikolla 8+6 näkyi yksi syke ja np-ultrassa 11+3 lääkäri sitten kertoi, että hei täällähän on näitä kaksi...missä lie toinen syke sitten eka kerralla piilossa ollut..:)

Nyt ukot ovat 7kk ikäisiä ihania pikku hurmureita!! :heart:
 
Varhaisultrassa rv 7+4 näkyi kaksi sykkivää sydäntä, mutta jos ei olisi osattu odottaa kahta, niin olisi voinut toinen jäädä huomaamatta. Toinen oli nimittäin niin toisen takana, että piti ihan kaivella sieltä esiin. Meillä molemmilla omat yksiöt, mutta olivat alussa aina toistensa takana. Nykyään näkyvät vierekkäin, päät vastakkain =)
 
mulla sama homma ku keffelillä,varhaisultrassa 6+1 näkyi yksi syke ja toinen tyhjä pussi. voiko olla mahdollista että siihen pussiin ilmestyy vielä asukki? raskaus saatiin alkuun clomifem-kuurilla ja niissä mahdollista monikkoraskaudet. samoin sain tosi aikasessa vaiheessa haamun testiin. Voi olla pelkkää arvailua,mutta mietityttää vaan! :D
kaktuspiikki ja tyyppi 6+3
 

Yhteistyössä