KOskas Jyväskylään seuraava tapaaminen?

Metku harmaantuneena
Elokuun tapaaminen meillä oli Huviretkessä. Paikalla meitä taisi olla seittemän ellen väärin muista. Eri puolillta Keski-Suomea oli porukka. Olis kiva tosiaan tapailla taasen. Olisko kiinnostusta siis samanlaiseen systeemiin että ensin syömään jonnekin ja sitten jatkoille kukin pääsemisensä mukaan?
 
Juu, tuotahan voisi alkaa suunnitella. Teillä oli kuulamani mukaan ihan mukavaa tuolla Huviretkessä.
Varataan jostain pöytä ja syödään hyvin ja jatkoille llähtee ketkä kykenee :)

Juu ja varmaa tuolla pikkujouluperiaattella... :xmas:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 18:42 mehasa kirjoitti:
Varmaan nuo pikkujoulut olis ajankohtainen juttu..Kenelläkään kokemusta kuinka tämmöset järjestetään?=)
Ei ole iso juttu järkätä, mutta kunhan joku jaksaa pitää ilmoitusta pinnalla niin se auttaa paljon. Mutta nyt kun on tämä "kokoontumisosio" täällä erikseen niin tämä on helpompaakin.

Eli minä varailin silloin sitä pöytää sieltä Huviretkestä ja pistin tänne linkin jotta kukin sai käydä kurkkimassa millainen paikka tuo Jyväskylän Huviretki on ja missä se sijaitsee. Ei vaadi kummoisia järjestelyitä jos ei erityisemmin tarvitse ohjelmaa järkätä ;) ...pikkujouluihin jos siis tahtoo jotain niin vinkkejä vaan tänne. Siitä en tiedä pääsenkö itse nytkään tähän tapaamiseen jos sellainen järkätään kun työporukan kanssa on myös omat pikkujoulut yms. menot. Voin kuitenkin jelpata järjestelyjen kanssa jos joku tahtoo.

 
Niin voisihan sitä tietysti vaikka alkaa tuota tapaamista suunnittelemaan.

Luulen että multa voisi moiseen järjestelyyn löytyä sen verran aikaa että saisin sitä järjesteltyä varsinkin jos Meduusalta saan hyviä vinkkejä =)
Eli otetaanko nyt tähän sitten jo ehdotuksia vastaan?
Olisiko paikka mikä?
Koska?
 
Hanskin mamma harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 16:49 mehasa kirjoitti:
Olisko marraskuun lopulla sit hyvä aika ja paikkojahan meillä täällä riittää.Huviretken lisäkshän vois ajatella vaikka amarilloa tai jotain..?
mä voisin kannattaa tuota amarilloa..... ja niin, kiinnostusta tapaamiseen löytyy... ja sit katselin rosson uutta listaa ja heti tuli nälkä....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 21:02 vieras kirjoitti:
Onko tuo tapaaminen vain äideille vai voiko lapsen ottaa mukaan? Siis jos jatkoja suunnitellaan, niin silloinhan lapsellinen ei voi mukaan tulla... Kertokaa mielipiteitänne...

Jenni ja poika 3kk+
Ihan miten suunnitellaan, jos itse tulen niin en ota ketään mukaan...voipihan sinne ottaa lapsia jos tahtoo ja jos myöhään menee niin sittenhän sieltä voipi lähteä pois aiemmin =) .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 14:53 emmiina kirjoitti:
Niin voisihan sitä tietysti vaikka alkaa tuota tapaamista suunnittelemaan.

Luulen että multa voisi moiseen järjestelyyn löytyä sen verran aikaa että saisin sitä järjesteltyä varsinkin jos Meduusalta saan hyviä vinkkejä =)
Eli otetaanko nyt tähän sitten jo ehdotuksia vastaan?
Olisiko paikka mikä?
Koska?
Netistä saa ihan hyvin infoa ;) ...ja järkkää sinä vaan jos sulla on aikaa. En arvaa ehdotella mitään päivämäärää kun mulla on töitten puolesta pikkujoulua yms. menoa. Päättäkää te muut niin minä katson pääsenkö edes kurkkaamaan teitä ;) ...vähän kuitenkin odotan että tulisi myös tuttuja mukaan =) . Ei sillä ettenkö tahtoisi tutustua uusiinkin ihmisiin vaan se on jotenkin kivampaa jos tulee sellaisia ihmisiä mukaan jotka jo tunnen täältä jollakin tapaa =) .

 
Pätkis harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 22:04 Tarja83 kirjoitti:
Niin..oliko edellisessä tapaamisessa vain äitejä? Lapsetko ei ollu mukana?
Minäkin eksyin tänne kurkkimaan :D Itse en edellisessä tapaamisessa ollut, joka käsittääkseni oli huviretkessä.. mutta lapsia sielä ei tainnut olla. Ois kyl kiva jos pääsis tommoiseen tapaamiseen, ja löytys uusia kavereita :)
 
-Rasputin-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2004 klo 15:14 Meduusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 22:04 Tarja83 kirjoitti:
Niin..oliko edellisessä tapaamisessa vain äitejä? Lapsetko ei ollu mukana?
Yksi lapsi oli, näin muistelen...
No siinä missä minä olin niin ei ollut lapsia. Oliko se nyt elokuussa??
Minun puolesta lapsia voi tulla noihin tapaamisiin.
Saankos minä tulla kuokkimaan teitin tapaamiseen?? Olen siis entinen "Taika-Pilvi" ;) Jos ajankohta on meille sopiva niin tulisin mielelläni.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2004 klo 15:17 -Rasputin- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2004 klo 15:14 Meduusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 22:04 Tarja83 kirjoitti:
Niin..oliko edellisessä tapaamisessa vain äitejä? Lapsetko ei ollu mukana?
Yksi lapsi oli, näin muistelen...
No siinä missä minä olin niin ei ollut lapsia. Oliko se nyt elokuussa??
Minun puolesta lapsia voi tulla noihin tapaamisiin.
Saankos minä tulla kuokkimaan teitin tapaamiseen?? Olen siis entinen "Taika-Pilvi" ;) Jos ajankohta on meille sopiva niin tulisin mielelläni.
Ihmettelinkin mihin olit kadonnut, olen ollut poissa palstalta vähän aikaa joten en oo huomannu että olet vaihtanu nikkiä... tulehan ihmeessä kuokkimaan :)

Joo eipähän siel lapsia ollut viime kerralla, mutta mun puolesta kanssa voi lapsukaisia mukaan ottaa jos haluaa. Jokos päivää ollaan päätetty ja missä vaiheessa suunnittelut noin muuten on?
 
Rokkimamma75
Juu ilmotelkaahan sit hyvissä ajoin! Kannattaa varmaan kysyä sit tarjousta ravintolasta, kyllä varmaan yli kymmenen hengen porukka kuitenki kasaan saadaan joten pitäs saada jo alennusta listahinnasta! :)
 

Yhteistyössä