Kotijumppaa..

:flower: TÄSSÄ OIS YKSI SUHT.HYVÄ VINKKI..NIIN,SIIS JOS VAAN OLET PÄIVISIN TAI AINAKIN AAMUISIN KOTOSALLA..MTV3 "IHANA AAMU" -OHJELMA (tiedät varmasti ! ) ..SIELTÄHÄN TULEE JOKA AAMU SE "JUMPPA-OSIO" (niin ku varmaan tiedätkin..) MÄ OLEN JUMPPAILLUT SEN MUKAAN JA VIELÄ "PAINANUT" MUISTIIN NE LIIKKEET..JA KYLLÄ ON IHAN HYVIÄ OLLEET ! :) ..TOSIN SIELLÄKIN ON VÄLILLÄ "ERI JUMPPA AIHEITA" ..MUTTA NOIN PÄÄIPPRTEITTÄIN AIKA HYVIÄ LIIKKEITÄ JUURI KIINTETYKSEENKIN..JA HELPPOA VIELÄ,KUN NÄÄT SELKEET OHJEET TELKKARISTA,SIITÄ VAAN TEET LIIKKEET PERÄSSÄ... :flower:
 
Bikineihin arvista 5
http://www.yle.fi/jumppa/jaksot_kevat2003.html#

http://www.tuuli.net/kunto-ohjelmat/lihaskunto_vatsalihakset.htm

Itse olen löytänyt nuo Google haulla ja löytyy varmasti lisääkin... Lisäksi pakittamalla (eli pyyhkimällä edelliseen kenoviivaan saakka) samalta sivustolta löytyy lisää eri lihasryhmille ym.

Käsivarsiin olen lisäksi löytänyt hyvän vinkin yhdestä vihkosesta:

Maataan vatsallaan lattialla, taputetaan kerran käsiä lattian rajassa pään päällä, siirretään sitten kädet kämmenet ylöspäin kylkiä vasten käsivarret suorina, jälleen palautetaan kädet pään päälle kämmenet ylhäällä. Toistetaan 10 kertaa kolmen sarjoina. Uskomattoman tehokas liike "alalöllöihin" vaikkei uskoisi :)
 
Jos haluat kuluttaa mahdollisimman paljon kaloreita niin kannattaa tehdä isoja lihaksia rasittavia liikkeitä. Varsinkin reisi ja pakaralihasliikkeet tehokkaita, samoin punnerrukset! kyykkyjä, kyykkyjä ja vielä kyykkyjä! jenkkakahvat saa kyytiä liikkellä, jossa makaat kyljellään ja nostat kyynerpään varaan itseäsi kohtisuoraan ylöspäin jalat suorana ja nouset ja lasket, toinen käsi voi olla lanteilla tai tukena lattialla. Helpotusta liikkeeseen saa laittamalla jalat koukkuun.. eiku jumppaamaan... :D
 
Bikineihin arvista 5
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 09:29 vieras kirjoitti:
Jos haluat kuluttaa mahdollisimman paljon kaloreita niin kannattaa tehdä isoja lihaksia rasittavia liikkeitä. Varsinkin reisi ja pakaralihasliikkeet tehokkaita, samoin punnerrukset! kyykkyjä, kyykkyjä ja vielä kyykkyjä! jenkkakahvat saa kyytiä liikkellä, jossa makaat kyljellään ja nostat kyynerpään varaan itseäsi kohtisuoraan ylöspäin jalat suorana ja nouset ja lasket, toinen käsi voi olla lanteilla tai tukena lattialla. Helpotusta liikkeeseen saa laittamalla jalat koukkuun.. eiku jumppaamaan... :D
Joo nuo lantionnostot on tosi tehokkaita! Ja vyötärölle auttaa myös kiertoliikkeet, eli seisotaan/istutaan alakroppa vakaana ja nostetaan kyynerpäät lähes olkapäiden tasolle liittäen kämmenen toiseen kämmenselkään. Sitten vain kierretään puolelta toiselle hitaasti hengityksen tahtiin (keskellä sisään, sivuilla uloshengitys) niin kauas kuin venyy. Saa vyötärön :)

Ja kyykyt on tositosi tehokkaita, ainakin itse luulin olevani kunnossa kunnes tein erilaisia tasakyykkyjä ja polvikoukkukyykkyjä enkä seuraaviin 3 päivään saanut jalkoja kunnolla nosteltua. Eli kunnon venyttely kannattaa muistaa niiden päälle ja verryttely (paikallaan juoksu tms.) siihen alle :)
 
Kiitti vinkeistä!! =)
Pitää ainakin nuo jenkkakahvat saada pieneneen :kieh:
Sellasta vielä kysyn jos satutte tietään, te jotka suosittelitte sitä tehokasta "jenkkakahvanpoistoa" (bikineihin arvista 5 ja joku muu ystävällinen immeinen), ett miten nopeesti se liike alkaa vaikuttaan eli tuloksia näkyy??
Kiitti vielä jos jaksatte vastata tai tiiätte!! =) =)
 
Bikineihin arvista 5
Jenkkakahvaliikkeet on musta tosi nopeavaikutteisia, johtuen siitä että se on alue joka ei usein itsestään aktivoidu; eli yleensä vain kerää ja kerää sitä massaa siihen...

Vyötäröä on kiva senkin vuoksi muokata, että siitä kohtaa ei juuri lihas kasva eli kaikki vain polttaa rasvaa ja lisää notkeutta -> lisää naisellisuutta :)
 
Minäpä nyt nostan tällaisen vanhan keskusteluntyngän ylös. Jos hyviä ohjeita kiinteytymiseen haluaa, niin suosittelen ehdottomasti seuraavia:

www.pakkotoisto.com/vbulletin
www.fitness.fi

Pakkotoistolta löytyy esimerkiksi mimmeille kokonaan oma osia, mistä löytyy juttua kiinteytymisestä ja muusta treenaamisesta. Ja aloittelijoiden osiolta löytyy paljon vinkkejä laihdutukseen jne.
 
elikkäs tietoa kaipailen. minkä verran teette noita vatsalihasliikkeitä kerralla? ja montako kertaa viikossa? ja missä ajassa teillä alkanu tulokset näkyä? mulla ongelmana vielä noi jenkkakahvat ja sit alavatsan makkara :ashamed: että jos on niihin helppoja vinkkejä niin olen kiitollinen =) :flower:
 
Hyviä vinkkejä löytyy näköjään!
Itsellä nyt painonpudotus/kiinteytys/kutistumis projekti menossa ja täältä löytyi hyviä vinkkejä, joilla muokata kehoa. Itsellä on nyt itselle asetettuna vaatimuksena vähintään 30min liikuntaa joka päivä, vain sairaana ollessa saa luistaa! Tänään esimerkiksi oleen wii fitin ohjeistuksella joogannut ja tehnyt lihaskuntoharjoituksia vähän reilu 30min tuli liikunnasta aikaa (wii fitissä minuuttilaskuri). Lisäksi esimerkiksi tietokoneella ollessa tehnyt venytyksiä käsivarsille/olkapäille.
Yksi, minkä itse olen kokenut hyväksi ja tehokkaan tuntuiseksi on kämmenten laitto niskaan ja kädet mahdollisimman auki olkapäiden myötäisesti ja sitten hitaita rutistuksia, joissa kädet tuodaan eteen toisiaan koskettamaan. Huonosti selitetty. :/
Lisäksi käyn kuntopyöräilemässä ja teen iltaisin vatsa-, selkä- ja reisilihasliikkeet, sekä toki venytykset. Nyt täytynee ottaa mukaan vielä tuo kyykkyjen teko, niin luulisi jossain näkyvän pikkuhiljaa!
 

Yhteistyössä