Kotikutsujen parissa työskentelevät

Miten saatte arjen soljuamaan esittelyiltänne?

Pidättekö esittelyjä joka viikko, viikonloppuisin, arki-iltoinakin ?
Mites lastenhoito, ovatko olleet mukana vai hoitaako mies vai joku muu?
Onko teillä oma auto käytettävissänne, vai odotatteko, että mies tulee kotiin ja tuo auton ?
Miten on lastenhoito sujunut, kun olet ollut poissa ?
Pidättekö esittelyjä kodeissanne?
Tapaatko muita tiimiläisiä ?

Laitoin kyselyn http://kaksplus.fi/keskustelu/t1419872#m15948562 vähän näiden suosiosta :)
 
Hei,
jälleenmyyn Oriflamen tuotteita. Esittelen esitettä ystäville ja pidän kutsuja silloin kun joku sellaiset haluaa pitää. Esittelyitä pidän miten järjestäjälle sopii ja jos minulla ei ole muuta varattuna ko. päivälle.
Poikani on kutsujen ajan hoidossa isovanhemmilla tai mies hoitaa. Pari kertaa on poitsu ollut mukana, kun olen ollut sellaisessa paikassa jonne oma äitini on tullut myös paikalle. Hän on pojan hoidin sitten hoitanut.
Meillä on kaksi autoa käytössä ja hyvin on pojan hoidot aina sujuneet, vaikka olen itse ollut poissa. Kutsujen pitäminen on mulle omaa aikaa, joissa saan hiukan hengähtää. En tee tätä hommaa työkseni, vaan lähinnä harrastuspohjalta ja pienenä lisätienestinä näin hoitovapaalla ollessani.
Pidän tietyin väliajoin omat oriflamekutsut, joihin kutsun asiakkaani. Ja yhdet tupperit olen pitänyt. Pidän kyllä kutsujen järjestämisestä.
Muita tiimiläisiä tapaan aina jakson jälkeen kokouksessa ja muissa ylimääräisissä illanvietoissa.
 
Itse pidän kutsuja Vekkulin ja kotigastronomien tuotteista. Välillä kutsuja saattaa olla jopa 3/vko ja välillä vähän vähemmän. Paikasta riippuen saattaa pikku mies olla mukana mallinukkena :whistle: Varsinkin Vekkulilla se toimii hyvin, kun laittaa pojulle vain esiteltäviä vaatteita ja menoksi :saint:
Silloin, kun "joudun" menemään yksin, hoitaa isä tai mummi poikaa sen aikaa. Yleensä nämä kutsut ovat iltaisin viikolla.

Kutsujen kesto riippuu täysin tulevasta porukka määrästä. Mutta hyvät kutsut kestävät noin 2-3 tuntia kahveineen ja siitä sun tuotteiden esittelyä max 45 minuuttia. Loppuaika meneekin sitten hypistellessä, ihastellessa, kokeillessa jne...

Kotona olen pitänyt kutsuja lähimmille kavereille ja sukulaisille muutamia kertoja. Se on toisaalta helpointa, kun ei tarvitse pakata mitään mukaan reissuun... ja jos joku kysyy jotain tuotetta mikä ei ole esillä, on se helppo käydä hakemassa varastosta... Saa paljon enemmän tavaraa näytille.

Tapahtumissa käyn pyydettäessä noin 4-9 krt/vuosi. Ne onkin sitten ihan eri asia... Sinne joutuu vähän miettimäänkin mitä on tekemässä ja miten...
 
Myyn Satunalleja ja Kotigastronomia. Pyrin menemään esittelyihin ilman lapsia. Jos emännälle käy niin saatan ottaa lapsen/lapset mukaan. Menen omalla autolla ja mies tai mummo hoitaa lapset. Pääsääntöisesti esittelyt on illalla. Kotona pidän harvemmin kutsuja. Satunallet-tapaamisiin pyrin aina menemään. Siellä saa kivoja ideoita ja pääsee tutustumaan uusiin tuotteisiin.
 
Mie myyn Avonia, ja pyrin pitämään kutsut viikonloppuisin, ei haittaa vaikka lapsia olisi mukana, mutta yleensä poikaani hoitaa silloin mies tai anoppini. Omalla autolla meen koska emännät asuu sen verran kauempana että kävellen tavaroiden kanssa olis hankalaa.
 
Itse pidän Avonin ja Tupperwaren kutsuja.

Esittelyt pyrin sopimaan niin että ne ei haittaa meidän muita menoja eli kun mies tekee vuorotyötä ja tietää omat vuoronsa suunnilleen kuukauden päähän niin kun hänellä on vapaata niin sillon käyn esittelyjä pitämässä.

Kerhoissa jne paikoissa käyn sitten päiväsaikaan ja nekin pyrin pitämään silloin kun miehellä on vapaapäivä tai menee vasta iltavuoroon töihin.

Poika on hoidossa joko omassa hoitopaikassa kun aamupäivästä pidän kutsuja ja sillon kun on illalla kutsut niin mies on mielellään pojan kanssa ja jos tuttu paikka mihin menen niin poika on sitten mukana siellä muiden lasten kanssa leikkimässä eli minua ei haittaa että lapset on mukana kutsuilla.

Kaikki tämän neljän vuoden aikana on toiminnut todella hyvin :)
 

Yhteistyössä