Koululainen kävisi kahta koulua eri paikkakunnilla???

Puhuin lasteni isälle (exälle) että mahdollisesti muutan kesän aikana toiselle paikkakunnalle ja että sitten poika kävisi koulun siellä ja olisi isänsä luona joka toinen viikonloppu.
Tähän hän ei suostunu vaan ehdotti että kävisi siellä koulua joka toinen viikko ja hänen luota joka toinen. Sanoin ettei sellainen ole edes mahdollista niin alkoi huutaa että kyllä on. Ja että toinen vaihtoehto olisi että kulkisi koulua toisella paikkakunnalla, eli nykyisessä koulussa. Sanoin ettei sekään olisi mahdollista.
Aikoi soittaa koulun rehtorille ja kysyä asiasta. Siinäpä nolaa itsensä kun ei mua usko. Sosiaalitoimistoon sanoin tästä niin sieltäkin oltiin minun kanssa samaa mieltä.

Miten voi edes kehdata ehdottaa moista?? Eikö niinkuin jo järkikin sano ettei sellainen onnistu. Miehelle oma napa kaikista tärkein eikä ajattele lasten parasta vaan kehtasi väittää että minä en ajattele lasten parasta.

Ja kun ei ole nytkään maksanut elatusapua niin kuvittelee että muutan vain sen takia että voisin periä maksut häneltä. Just joo. Nehän tulee automaattisesti maksettavaksi jos asutaan eri paikkakunnilla ja lapset on isän luona joka toinen viikonloppu.

Tuon ukkoon ei järki puhe auta.
 

Yhteistyössä