Koulussa nähtyä :O missä käytöstavat?

Kevätjuhlassa viereeni tuli istumaan täti, joka jo alkuunsa istui osaksi mun penkille, vaikka sen toisella puolella oli tyhjä penkki. Kurkotteli vähän väliä edessä olevalla rivillä olevalle ihmiselle höpöttämään. "Korjasi asentoaan" niin että siirtyi enemmän minun penkilleni. Repi kynsinauhojaan tms ihoriekaleita. :x Kurkotteli edelleen koko ajan puoliksi edessäni. Korjasi taas asentoaan oikein persausta heilauttaen niin, että mulle jäi enää puolikas penkki (istuin rivin reunimmaisena). Tässä vaiheessa luovutin ja nousin käytävälle ja katsoin juhlan loppuun seinään nojaillen. Täti jatkoi ihon repimistä.

Joo, en revi tän takia pelihousujani :D oli vaan pakko kirjoittaa tää vastavedoksi näille kaikille "lapset eivät nykyään osaa käyttäytyä"-jutuille.
Joka ikisessä koulun juhlassa tähän asti on näkynyt esimerkkejä aikuisista, jotka eivät osaa alkeellisimpia käyttäytymis- ja kohteliaisuussääntöjä. Kännykät soi, jutellaan ihan puolääneen bisneksiä ja anopin kissan vaivoja vierustoverin kanssa siinä kun toiset esiintyvät yms. On niin kovin vaikeaa istua paikallaan yksi tunti ja seurata viikkokausia valmisteltuja esityksiä ja varsinkin antaa toisten seurata.
 
Sun logiikalla
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Niinhän se on, että miten lapset vois osata käyttäytyä, kun vanhemmatkaan ei osaa? :saint:
Sun lapset oppii istumaan tietokoneella näppis kuumana sekä valittamaan muista ihmisistä ja kehumaan itseään.
 

Yhteistyössä