Kouvolan seutu

Me ei kyllä päästä tuonne vauvatapaamiseen kun se on pahimmoilleen lasten lounas- ja päiväuniaikaan, ja äitin pitää päästä tekemään muuta kun lapset nukkuu (tai itsekin levähtämään :snotty: ). Iltasyömingitkin on aika hankalat kun mies on monesti poissa iltaisin, eikä kenellekään viitsi tyrkätä kolmea lasta hoitoon illaksi :whistle: ...
Mutta aamupäivisin mekin käydään välillä Pentsojalla, ja varmaankin vielä tiheämpään nyt kun koulut (ja tarha) loppuu, ja ilmat paranee!
Miten olis aamupäivä/lounaspiknik joku kaunis päivä?
Huomenna muuten kirpputori Pentsojalla klo 9-12, ja allekirjoittanut on ainakin menossa myymään halvalla ylimääräiset vauvanvaatteet, äitiys- ja imetysvaatteet sekä kestovaipat pois. Ainiin ja laitoin lapsetkin kerämään lelujaan joita eivät käytä kassiin ;) Myyntipaikka ei maksa tuolla mitään.
 
Heipparallaa!

Varovaisesti kyselen, pääsisikö joukkoon mukaan?
Pieni on vielä massussa, esikoista odottelen ja laskettuun aikaan enää kolmisen viikkoa. :heart:

Olis mukava saada juttuseuraa/tukea vaikka ensin ihan mailitse/facebookin kautta. Löytyiskö muita?
 
Tervetuloa mukaan kaikki uudetkin mammat! :wave: Tännehän mahtuu kyllä.

Kun aikoinaan tän ketjun aloitin (vauvaunelmana) niin empä olisi uskonnu, että vielä nytkin jatkuvasti aika-ajoin tulee uusia äitejä mukaan. Tosi kiva! Kun kävin haastattelemassa neuvolan perhetyöntekijöitä niin olivat hekin bongannut tän ketjun ja kehuivat kovasti ja ihmettelivät miten vilkasta ja vertaistuellista keskustelua täällä käydäänkään :)

Onko täältä muuten kuinka moni facebookissa..? Muutamien kanssa siellä jo pyöritäänkin :)

Ensi viikko näyttäis vapaalta, ellei soiteta töihin, joten sitten vois Pentsojassa nähhä tuttujen ja vielä tuntemattomienkii kanssa. Näkyilemisiin :wave:
 
Moikka! Niin lyötiin lukkoon äitien ilta tapaaminen, aika onkin otsikossa.Ja tervetuloa uudetkin äidit/odottajat mukaan tonne rossoon.
Ollut aika hiljaista täällä ketjussa :| nyt viikonloppuna sitten vietetään Aleksin 1vuotis synttäreitä.Aika on kulunut nopeesti.
Mutta nähdään ensi tiistaina ja kaikki mukaan.
Minna Ja aleksi
 
Mooi

Mä en valitettavasti pääse iltatapaamiseen, mutta muille oikein hauskaa ruokailua :p Tervetuloa mukaan uudet äipät, ja koitellaan nähdä pentsojassa. Meilläkin 1 v synttärit lähestyy..

Anne ja Luna
 
moi
enpä oo pitkään aikaan päässy kaksplussan keskustelu sivuille..en tiiä miksi tää aina on jumissa mulla:(

Kävin pe petsojalla, vauvatapaamiseen oltiin menossa. Se on kai siirtynyt nyt torstaille klo 13-> ?!? Onko kellään tietoa. Ainakin ensi syksyksi ovat siirtäneet sen torstaille.. Pe ei ainakaan ketään ollut! Nyt kaikki porukalla tänä perjantaina mukaan kun taitaa olla ihan viimesiä kertoja. Me tullaan kyllä yleensä sinne vasta puoli 2-2, kun esikoisen päiväuniaika sattuu just siihen puolille päivin..

Kohta pitää lähtä pihalle nauttimaan auringosta ja mennä virittelemään pyykkejä narulle kuivumaan:) Ja illalla sitten syömään :p

Yks-vuotiaille onnea :flower:
 
Me yritetään kans perjantaina ehtiä pentsoilemaan sisälle, riippuen nean unista :) Mä en päässykkää syömään eilen, harmittaa :( Töissä jo alko kaamee olo ja kotiin kun pääsin niin ilmeisesti mulle iski elämäni ensimmäinen migreenikohtaus ja hirveetä oli :x Mutta ensi kerralla uus yritys...

Nähään! :wave:
 
Mie en tiedä kanssa, milloinka se vauvatapaaminen nyt on, mutta huomenna ei kyllä päästä, niin voitais tänään käydä kattomassa, onko siellä ketään, sippuhan nyt ainaskin yrittää tulla. Tule sinäkin Dior tänään jos vaan pääset :)
 
kävästiin äsken pentsojalla pikaseen,laitoin Aleksin nukkumaan,meillä 1v.neuvola 13.00,yritetään tulla puistoon,vauva tapaaminen siirretty to iltapäivään,mutta luulen,että syksystä lähtien.Mutta tänään näköjään muutama tulossa,mekin yritetään keretä.
Minna
 
Moe!

Onpas ilmoja pidellyt, oih B) .
Sitä vaan rupesin laittamaan, että Nassukka keräätkö vielä niitä bona koodeja? Mie sain 40 pointsia jostain kyselystä, joten nyt en tarvi niitä enempää, kun sain tarvittavat pisteet kasaan. Jos tarviit, niin voin laitella niitä sulle?

t. Milla ja Maija
 
Milla, jos ei Minna tartte koodeja niin mie voin huolia! Kun nyt vastta tajusin et keräilyaika on vielä tän kuun! Oon hölmö heittäny purkkejä roskiinkin kun luulin että vaan toukokuun enää voi kerätä :/

Mut ehkä ehin vielä...tai sit en,mut jos jollain niitä koodeja,niin huolin mielelläni =)
 
moikka! No niin nyt on sitten lyöty lukkoon ilta tapaamisesta,siis päästään syömään kaikkien innokkaiden kanssa.Laitoinkin kaikille(joiden numero mulla on ) niin tekstiviiestit illasta.Eli tavataan vintissä ke 5.8 klo 18.00 :p ja tietty kaikki mukaan!
Minna ja Aleksi
 

Yhteistyössä