Kovia vihlaisuja

Heippa!

Esikoista odottelen rv27+6 ja nyt parin päivän sisällä alkaneet aivan mielettömät alaselän vihlonnat ja oikean puolen vihlonta alavatsassa. Vauvan pää ultran mukaan on juuri siellä oikealla puolella, mutta olen yrittänyt painella, jotta vauva menisi eri asentoon, ei ole auttanut. Nyt pariin päivään saanut edes nukuttua yöllä, kun joko herään aivan mielettömään alaselkäkipuun tai sitten alavatsaan alkaa vihlomaan oikein kunnolla.. :(
Ollut myös ennakoivia supistuksia rv20, mutta nämä eivät kyllä ennakoivilta supistuksilta toivonmukaan minusta vaikuta.

Muilla odottajilla kokemuksia tälläisestä?
 
Hello!

Uutena "harrastuksena" aloin lueskelemaan tätä sivustoa vasta tänään :).

Mulla oli myös toisinaan aivan sietämättömiä kipuja just alavatsassa, ja kipu yleensä monta päivää samalla puolella. Saattoi siis vaihtaa puolta. Kävin neuvolassa, terv.as.päivystyksessä ja jopa Naikkarilla niiden takia. Mitään syytä ei löytynyt. Tod.näk oli kyse lihasten venymisestä??? Jokatapauksessa vauvelilla oli kokoajan kaikki hyvin ja minä söin panadolia, joka välillä saattoi auttaa ihan pikkasen.

Kandee ehkä kävästä oman mielenrauhan takia tarkistuttamassa tilanne, mutta varmaankin liittyy vaan normaaliin masun (kohdun venymiseen) kasvuun :).

Tsemppiä loppuaikaan <3!
 

Yhteistyössä