Kuinka kauna kestää ennen kuin mieheltänne tulee siemensyöksy?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Siis tarkoittaako tuo kysymys että kuinka kauan seksi yleensä kestää? :/
Mä saan joka kerta vähintään 40 minuuttia,ellei kyseessä ole pikapano :p
HUh, kuinka usein? mahtaa olla reikä hellinä
No ei ole hellänä :D Päinvastoin,hyvältä tuntuu ja minusta on mahtavaa että mies kestää noin kauan :p Ei se koko aika ole sitä jyystämistä,välillä työntää mulkkunsa oikein syvälle ja pitää siellä ja samalla hitaasti työntelee sitä ollen koko ajan sisällä,asentoja vaihdellaan yms. ;)
Siis sen poliisin kanssako? vai onko sinulla ihan vakituiseen mies?
:LOL: Poliisin kanssa juu eli "lainamieheni" :D :LOL:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja huij:
Alkuperäinen kirjoittaja klkjoioioioioioiio:
No korkeintaan menee sen 10 minuuttia, välissä pitkiäkin taukoja. Mutta yleensä kestää n. 3 minuuttia. En ole kellottanut, mutta ei siinä kauaa mene kun mies saa, itse en ole koskaan saanut, ei sitä tuollaisessa ajassa voi saadakkaan... Mutta nautin seksistä kuitenkin.
joo yleensä toi 3min :( yritä nyt sit tulla siin...
hieman aina piruilen miehelle kolmen minuutin munasta ;)
Eikö pysty uusiksi aloittamaan? Kaikenlaisia tekin vaivoiksenne otatte! Kyllähän MIES pystyy aktiin uudestaan parin minsan levon jälkeen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Siis tarkoittaako tuo kysymys että kuinka kauan seksi yleensä kestää? :/
Mä saan joka kerta vähintään 40 minuuttia,ellei kyseessä ole pikapano :p
HUh, kuinka usein? mahtaa olla reikä hellinä
No ei ole hellänä :D Päinvastoin,hyvältä tuntuu ja minusta on mahtavaa että mies kestää noin kauan :p Ei se koko aika ole sitä jyystämistä,välillä työntää mulkkunsa oikein syvälle ja pitää siellä ja samalla hitaasti työntelee sitä ollen koko ajan sisällä,asentoja vaihdellaan yms. ;)
Siis sen poliisin kanssako? vai onko sinulla ihan vakituiseen mies?
:LOL: Poliisin kanssa juu eli "lainamieheni" :D :LOL:

Kuinka usein siltä saat? Kun JOKA KERTA vähintään 40minsaa. Vai onko teidän pano kerrat yhden käden sormin laskettaviss?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Siis tarkoittaako tuo kysymys että kuinka kauan seksi yleensä kestää? :/
Mä saan joka kerta vähintään 40 minuuttia,ellei kyseessä ole pikapano :p
HUh, kuinka usein? mahtaa olla reikä hellinä
No ei ole hellänä :D Päinvastoin,hyvältä tuntuu ja minusta on mahtavaa että mies kestää noin kauan :p Ei se koko aika ole sitä jyystämistä,välillä työntää mulkkunsa oikein syvälle ja pitää siellä ja samalla hitaasti työntelee sitä ollen koko ajan sisällä,asentoja vaihdellaan yms. ;)
Siis sen poliisin kanssako? vai onko sinulla ihan vakituiseen mies?
:LOL: Poliisin kanssa juu eli "lainamieheni" :D :LOL:

Kuinka usein siltä saat? Kun JOKA KERTA vähintään 40minsaa. Vai onko teidän pano kerrat yhden käden sormin laskettaviss?
Ei niitä panokertoja nyt niiiiiiiiiin hirveesti ole kertynyt kun pitää väliin varoa noita kylän Juoruakkoja ja pitää taukoa näkemisessä :kieh:
Mutta joskus on nähty useemman kerran viikossa ja kyllä sitä tuolla kestolla on joka kerran menty :p

 
mun täytyy nyt kyllä julkisesti kehaista mun miehen rautaista itsekuria, se pystyy pidättämään vaikka kuinka kauan :xmas: muutamakin sessio ollut että pari tuntia actionia ilman että käyttää "lisähapella".. pikaiset toki asia erikseen, mutta jos on aikaa ja energiaa niin silloin.. :p
 
Nykyään kun tavara on löystynyt, saa työstää välillä selkä märkänä että lentää ja siitä on nautinto kaukana. Ennen pystyi pitämään liipasimella, mutta tosiaan nykyisin saa tehdä kunnolla töitä ja sitten mälli lähtee vähän kuin varkain eikä tule sellaista kunnolla tuntuvaa laukeamista, joka tiukan pillun aikoina imi viimeisetkin mehut kullista.
 

Yhteistyössä