KUINKA monen MIES ei vietä juuri lainkaan aikaa lasten parissa?

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelen.
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelen.
Tuli tuosta "omaa aikaa "-ketjusta mieleen :/
Löytyykö oikeasti tälläisiä miehiä, jotka eivät vapaa ehtoisesti ole lapsienSA kanssa?tai osallistu heidän touhuihin? HE ovat kuitenkin ISIÄ??!!! Mikä isä se on lapselle, jos ei "välitä"omasta jälkeläisestään?Tietääkö edes mitkä ovat lapsiensa lempi lelut, mitä ovat tehneet,tunnistaako uudet vaatteet lapsien päältä tai osaako edes pukea/löytää lapselle kaapista vaatteita?
 
Ei ole ikinä tarvinnut miestä lasten/lapsen kanssa olemiseen pakottaa, vaikkei ole tuo vanhimmainen miehen oma biologinen edes.. Aina olen saanut aikana itsekseni, silloinkin kun ei vielä yhteistä lasta meillä ollut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen.:
Tuli tuosta "omaa aikaa "-ketjusta mieleen :/
Löytyykö oikeasti tälläisiä miehiä, jotka eivät vapaa ehtoisesti ole lapsienSA kanssa?tai osallistu heidän touhuihin? HE ovat kuitenkin ISIÄ??!!! Mikä isä se on lapselle, jos ei "välitä"omasta jälkeläisestään?Tietääkö edes mitkä ovat lapsiensa lempi lelut, mitä ovat tehneet,tunnistaako uudet vaatteet lapsien päältä tai osaako edes pukea/löytää lapselle kaapista vaatteita?
Kyllä mun mies haluaa olla pojan kanssa, muttei siltikään tiedä, mistä löytyisi oikeanlaista vaatetta... ;) uudet vaattet huomaa kyllä.
 
Mira
minä hämmästyin suuresti kun appiukko sainoi ettei ole koskaan ollut vielä isyyslomalla. Niillä on 6 lasta ja ku mä kysyin että miksi et, ni se vaan totes et ei se viitti ku sitä pitäis olla niin usein sitte! Ei tulis kuuloonkaan että mun mies päättäis olla pitämättä isyyslomaa!!! miten yleistä tällainen on ettei isä jää isyyslomalle, kun niilläkin vamasti taloudellisestikin se olisi ollut mahdollista
 
se on akkojen touhua se lasten kattominen ja ruuan laitto (kuuluu appiukon suusta ) |O

joo kyllä mun mies on lasten kanssa

mutta vaatteista ei oo taetta että fiksun näköiset vaatteet olis päällä. sairaalaankin helle päivänä kun tuli mua kattoo kun sain pikkuisen niin esikolla oli jokku fleeshousut jalassa.
 
The titityy
Meidän isäntä on viikot pois kotoa, reissutyö.
Ei siinä la-su paljon aikaa pojan kanssa vietä. Pitää nukkua, pelata pleikkaria, kyläillä ym. TOSI tärkeää.... :/

Tietää kyllä lapsen lempilelut, osaa pukea ja hoitaa lapsen iltahommat.

Miehellä on isyys hukassa, mutta jospa se joskus sieltä löytyy. =)
 
baabaa
Kyllä tuo mies jo ihan oma-aloitteisestikin on lapsen kanssa ja touhuaa, mikä on hienoa. Mutta se ei tarkota sitä että a)osais pukea sen B)huomais uudet vaatteet c)älyis käyttää suihkussa d)tietäs mitä syödään ja mihin aikaan. Saipa ihana tyttömme tässä toukokuun lopulla mukavana hellepäivänä lämpöhalvauksenki (tai ainakin jotain sinne päin) kun lähdin itse katsomaan synnärille kaverin vauvaa niin tytöllä oli ollut sillä aikaa ulkona aikamoinen vaatevarustus, ja sit likka oli vielä auringonpaahteeseen nukahtanu autoon. Ei muuten, mutta mä vielä soitin että ihan sortsit ja t-paita sitten riittää, muttei uskonu...
 
kyllä mun mies hoitaa omia lapsiaan enemmän kuin mielellään ja ihan saan omaa aika sen minkä tarviinkin ja enemmänkin =) eilenkin kun olin tosi kipeä, niin lähti lasten kanssa kaupungille aurinkolasiostoksille ja jäätelölle ja sitten vielä pyörälenkille, sain nukkua ihan rauhassa melkein viisi tuntia =) mut ei se tosiaan sitä tarkoita, että osais mulle mieluisat vaatteet niille kaapista valita :D :D
 

Yhteistyössä