Kuinka monen mies valehtelee...

Eli, kuinka monen muun mies (tai nainen) valehtelee ihan arkisista asioista, kuten rahankäytöstä tai jäljellä olevasta rahasta ja perustelee valehtelun sillä, että haluaa välttää turhat riidat ja kiinni jäädessään muistuttaa sitten teitä teidän ikivanhoista valheista tai vilpeistä sysätäkseen syyn jonnekin muualle?!

Tämä on ihan uskomatonta toimintaa, meillä mies valehtelee rahasta ja siitä jäädessään kiinni, vetoaa siihen, että "no kun sä oisit kuitenkin suuttunut ja katso nyt, oot nytkin vihainen". Ja kun mies ei tajua minun olevan vihainen siitä valehtelusta, eikä' niinkään siitä rahasta. Kuitenkin aina nämä asiat jossain vaiheessa tulee ilmi. Onko tämä ihan typeryyttä, itsekkyyttä, lapsellisuutta, vai millä tätä kutsuisi?

Lisäksi, aina jäädessään kiinni, mies vetoaa johonkin minun VANHAAN valheeseen ja sanoo että "No mutta itsekin valehtelit siitä ja siitä asiasta silloin puoli vuotta sitten." Ja aina lupaa olla vetoamatta vanhoihin asioihin, mutta kuinkas käykään, kun itse on valehtelunsa kanssa pulassa.

Argh. Todella raivostuttavaa ja en enää tiedä mitä tehdä, koska tätä on jatkunut jo pidemmän aikaa.
 

Yhteistyössä