kuinka moni oli tipattomalla tammikuulla?

  • Viestiketjun aloittaja raitis
  • Ensimmäinen viesti
Huom harmaana
Mikä tuollaisen tipattoman tammikuun pointti on? On moneen kertaan tutkimuksilla todettu, että paljon enemmän on terveysvaikutuksia sillä, että pitää viikossa muutamia alkoholittomia päiviä kuin että pitää tipattoman kuukauden. Joten ei ymmärrä pointtia.
 
"minttu"
Olin ensimmäistä kertaa. Olin siksi, että juuri ennen vuodenvaihdetta tuli oltua matkalla, jossa viiniä tuli juotua joka päivä. Sen jälkeen päätin, että voisin olla seuraavan kuukauden ottamatta.
 
Tasku Venus
Alkoholistit pitää tipattomia tammikuita. Mulla ei ollut tarvetta moiselle, kun juon muutenkin ehkä 3 siideriä kuussa. Yksi tuttukin vetää kuin pesusieni muun ajan vuodesta, mutta tammikuun on tipattomalla. Ei minusta mitään järkeä.
 
"vieras"
Alkoholistit pitää tipattomia tammikuita. Mulla ei ollut tarvetta moiselle, kun juon muutenkin ehkä 3 siideriä kuussa. Yksi tuttukin vetää kuin pesusieni muun ajan vuodesta, mutta tammikuun on tipattomalla. Ei minusta mitään järkeä.
Nimenomaan lääkäreiden mukaan tipaton ei tavoita ongelmakäyttäjiä. Kaikki tietämäni tipattoman pitäjät ovat kohtuukäyttäjiä. Rapajuopot eivät sitä pysty pitämään, eikä kukaan rapajuoppo sitä pitänytkään, kun oli pakko mennä baariin. Tipaton on lääkäreiden mukaan hyvä mittari testata, pystyykö edes olemaan kuukautta selvänä. Harva pystyy, kun on pakko juoda se saunasikspäkki tai lauantaina litkiä muutama lasi viiniä tai mennä baariin vetämään pää täyteen.
 
Alkoholistit pitää tipattomia tammikuita. Mulla ei ollut tarvetta moiselle, kun juon muutenkin ehkä 3 siideriä kuussa. Yksi tuttukin vetää kuin pesusieni muun ajan vuodesta, mutta tammikuun on tipattomalla. Ei minusta mitään järkeä.
Itse asiassa en tiedä yhtään alkoholistia joka pitäisi tipattomaa tammikuuta. Aika moi suurkuluttaja kyllä pitää mutta se onkin eri asia.
 

Yhteistyössä