KUINKA MONI ON PAKASTANUT JOGURTTIA JA MITEN KÄVI SULATUKSEN JÄLKEEN?

Itse olen jo tovin pakastanut niin tavan jogurttteja kuin maidottomia ja ihan syötäviä ovat olleet sulamisen jälkeenkin.

Nyt sitten kokeilin Hyla-jogurttia Valiolta ja hupsista vaan-tuli sikalirua sulamisen jälkeen eikä sekoittamallakaan tullut vahvempaa niin kuin tavan jogurtteilla on käynyt...

Laktoositonta olen pakastanut myös ja hyvin on kestänyt, mutta saas nähdä nyt, kun pakastin saman firman eri lajin..miten käynee...

Onko muista pakastusintoisia...????
 
Alkuperäinen kirjoittaja f:
miks ihmeessä kaikkee pitää pakastaa?
Jos sattuu jotain evästä, joka on sikakallista saamaan alennuksella ja se tuote kestää pakastimen, niin sinneppä kylmään joutaa useampikin purkki tai rasia!

Esim.laktoositon jogurtti on aivan sairaankallista ja joskus olen ostanut kerralla 10 purkkia, kun halvalla lähti ja pakkaseen työnsin...

On pakkasia useampikin... ;)

 
vierailija
Itse olen jo tovin pakastanut niin tavan jogurttteja kuin maidottomia ja ihan syötäviä ovat olleet sulamisen jälkeenkin.

Nyt sitten kokeilin Hyla-jogurttia Valiolta ja hupsista vaan-tuli sikalirua sulamisen jälkeen eikä sekoittamallakaan tullut vahvempaa niin kuin tavan jogurtteilla on käynyt...

Laktoositonta olen pakastanut myös ja hyvin on kestänyt, mutta saas nähdä nyt, kun pakastin saman firman eri lajin..miten käynee...

Onko muista pakastusintoisia...????
Löysin eilen 15.12 pakastimestani Valion Arkijogurtti persikka-passio tölkin jonka olin laittanut pakastimeen puoli vuotta aiemmin. 6.6 päivä oli viimeinen myyntipäivä.
Laitoin aamulla sulamaan ja iltapäivällä ennen ruokailua ravistin tölkkiä voimakkaasti puolisen minuuttia ennen avaamista. Jogurtti oli täysin juotavaa ja maku oli lähestulkoon ennallaan. Koostumus oli aavistuksen verran juoksevampaa kuin tuoreena avattuna, mutta kaikkiaan täysin kelvollista tavaraa.
 

Yhteistyössä