Kuinka moni tunnustaa olevansa tässä videossa? Varmaan aika moni ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
suihkukuvan tais postata se joku entinen mode a shadieeayh tai jotain sellasta.
epäilen kyl et ois oma kuvansa :D
Ohhoh :eek: :D
no ei tasan ole tuo ainakaan shadi ite :LOL: :LOL:
Ahaa :xmas:
shadin nähneenä en mäkään usko sen itse olevan kuvassa :whistle: ellei sit oo joku tooooosi vanha kuva :xmas:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
No minä ihmettelin lähinnä sitä, että jos joku on itse laittanut kuvan nettiin omalla nimimerkillään niin miksi siitä tehdään jälkikäteen tabu ja asia kielletään?
Joo, kaksinaamasta marttyyripaskaa jälleen kerran. Ja kuka on paha, katsoja. B)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
suihkukuvan tais postata se joku entinen mode a shadieeayh tai jotain sellasta.
epäilen kyl et ois oma kuvansa :D
Ohhoh :eek: :D
no ei tasan ole tuo ainakaan shadi ite :LOL: :LOL:
Ahaa :xmas:
shadin nähneenä en mäkään usko sen itse olevan kuvassa :whistle: ellei sit oo joku tooooosi vanha kuva :xmas:
Ei ne ollut sen, se sano mulle.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
ne yhet mitättömät muistutti kyl sitä nykäsen oikeudenkäynnissä olevan akan nyppylöitä:whistle:
Ai ne mun vai?
jos et ollu ihan alussa:/
Mulla on paita päällä, muilla ei. :) Onhan ne aika pienet, mutta ei oo liivejä päällä.
 
vieras
Mä ottaisin mielihyvin rukoilijasirkan tissit ja naaman vaihdossa! itellä on petolinnun perse ja toinen tissi a-kuppia ja toinen d. kunhan imetys loppuu, niin ne kutistuu roikkuviksi rusinoiksi kumpanenkin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
ne yhet mitättömät muistutti kyl sitä nykäsen oikeudenkäynnissä olevan akan nyppylöitä:whistle:
Ai ne mun vai?
jos et ollu ihan alussa:/
Mulla on paita päällä, muilla ei. :) Onhan ne aika pienet, mutta ei oo liivejä päällä.
piti vilkasta jossain 1min 17 kohalla..
ja ilman paitaa eli et sinä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:
ne yhet mitättömät muistutti kyl sitä nykäsen oikeudenkäynnissä olevan akan nyppylöitä:whistle:
Ai ne mun vai?
jos et ollu ihan alussa:/
Mulla on paita päällä, muilla ei. :) Onhan ne aika pienet, mutta ei oo liivejä päällä.
Sulla on kaunis vartalo (ja kaunis paita :D ), ei sillä rintojen koolla ole niin merkitystä, kuanhan ne passaa kantajalleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
No minä ihmettelin lähinnä sitä, että jos joku on itse laittanut kuvan nettiin omalla nimimerkillään niin miksi siitä tehdään jälkikäteen tabu ja asia kielletään?
Joo, kaksinaamasta marttyyripaskaa jälleen kerran. Ja kuka on paha, katsoja. B)
Laitappas nti nenäkäs itestäs joku kuva tänne näytille? Et uskalla, hahhaaaa, oot niin surkee tapaus ettet uskalla ittees laittaa likoon mutta uskallat kyllä aukoa turpaas minkä kerkeet ja haukkua muita. Tiiäksä mitä sellaset ihmiset on, ne on munattomia raukkoja ja jos sä oot nainen niin oot tissitön raukka.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
No minä ihmettelin lähinnä sitä, että jos joku on itse laittanut kuvan nettiin omalla nimimerkillään niin miksi siitä tehdään jälkikäteen tabu ja asia kielletään?
Joo, kaksinaamasta marttyyripaskaa jälleen kerran. Ja kuka on paha, katsoja. B)
Laitappas nti nenäkäs itestäs joku kuva tänne näytille? Et uskalla, hahhaaaa, oot niin surkee tapaus ettet uskalla ittees laittaa likoon mutta uskallat kyllä aukoa turpaas minkä kerkeet ja haukkua muita. Tiiäksä mitä sellaset ihmiset on, ne on munattomia raukkoja ja jos sä oot nainen niin oot tissitön raukka.
No ei... Lunaticilla on kai aika isot, tai ainakin isommat, kun mulla. Itse viihdyn kyllä näillä, olen tyttömäinen.
 

Yhteistyössä