Kuinka moni tykkää persseksistä?

Heh... Ketjun kun selasi läpi niin suurin osa kirjoittelijoista ei ilmeisesti ole kokeillut noita peppujuttuja lainkaan ja lopuillakin vain negatiivista sanottavaa.

Mutta niinhän se on että estojen ja turhien pelkojen takia moni muukin asia tässä maailmassa jää toteutumatta ;)

Se onko peppuseksi minusta ja kumppanistani nautinnollista jääköön teidän arvailujenne varaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horny Man:
Heh... Ketjun kun selasi läpi niin suurin osa kirjoittelijoista ei ilmeisesti ole kokeillut noita peppujuttuja lainkaan ja lopuillakin vain negatiivista sanottavaa.

Mutta niinhän se on että estojen ja turhien pelkojen takia moni muukin asia tässä maailmassa jää toteutumatta ;)

Se onko peppuseksi minusta ja kumppanistani nautinnollista jääköön teidän arvailujenne varaan...
Aivan samaa mieltä. Joku varmaan arvailee mun kannan hanuriseksiin. =) Eihän se tokikaan yhtä tiukka ole kuin etupuoli mutta vaihtelu virkistää :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Special K:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja toivoton:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
siis sitäkö sä nyt touhusit?
mut mäpä sain parempaa 13.7 :xmas:

No mitäs sait?! Pakkohan tätä on kysyä... Outoa muuten että tossa ketjussa sun tekstissä lukee 14.7. mutta kun painoin tota "lainaa" niin tässä lukee 13.7......?!
siis sämpylää, sehän on terveellisempää kuin pizza :whistle:
Noh, oliko "täysi" olo? :D
aivan mahtavan turvonnut B)

 
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:
Alkuperäinen kirjoittaja Perspano:
Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:
Tykätään tykätään :wave:
tuleeko teillä ulostetta kondomiin minkä verran? Ihanne tietysti olisi, että ei ollenkaan.

:heart:
Ei ole ollu kertaakaan semmosia onkelmia vaikkei mitään huuhtelurituaaleja ole suoritettu..
sorry,mut toi rituaali :LOL:
Mitä siitä? :D Eioo kertaakaan ollu sattumia kun on touhut lopettanu.. Liekö sitten se ruokavalio... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perspano:
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:
Alkuperäinen kirjoittaja Perspano:
Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:
Tykätään tykätään :wave:
tuleeko teillä ulostetta kondomiin minkä verran? Ihanne tietysti olisi, että ei ollenkaan.

:heart:
Ei ole ollu kertaakaan semmosia onkelmia vaikkei mitään huuhtelurituaaleja ole suoritettu..
sorry,mut toi rituaali :LOL:
Mitä siitä? :D Eioo kertaakaan ollu sattumia kun on touhut lopettanu.. Liekö sitten se ruokavalio... :LOL:
aivan tasan tarkkaan se vaikuttaa,mitä on syönnyt ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:
Alkuperäinen kirjoittaja Perspano:
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:
Alkuperäinen kirjoittaja Perspano:
Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:
Tykätään tykätään :wave:
tuleeko teillä ulostetta kondomiin minkä verran? Ihanne tietysti olisi, että ei ollenkaan.

:heart:
Ei ole ollu kertaakaan semmosia onkelmia vaikkei mitään huuhtelurituaaleja ole suoritettu..
sorry,mut toi rituaali :LOL:
Mitä siitä? :D Eioo kertaakaan ollu sattumia kun on touhut lopettanu.. Liekö sitten se ruokavalio... :LOL:
aivan tasan tarkkaan se vaikuttaa,mitä on syönnyt ;)
Juu jos kattilallissen hernesoppaa vetäsee edeltävänäpäivänä niin voi olla pian äijällä karvat kurassa..

:LOL:
 
:D ihania vastauksia, peppu on kakkaamista varten... no hitto onhan suukin syömistä varten, ja emätin synnyttämistä, jos tolla linjalla mennään, niin lapsia saa vaikka keinohedelmöityksellä, kun kerrasta voi tulla raskaaksi, niin mitä sitä joka vuosi käyttämään, kuluu vielä...

JOS joku ei ymmärtänyt, tämä tuli ainakin 3 kieltä poskessa...
Ja jokainen varmaan osaa itse päättää mitä reikiä käytetään, pahimmillaan olen nähnyt kun käytössä on ollut 4 aukkoa, se ei kyllä ollut mitenkään kaunista katsottavaa, mutta jos tykkää, niin hitto, antaa minnä vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kielimiehii:
:D ihania vastauksia, peppu on kakkaamista varten... no hitto onhan suukin syömistä varten, ja emätin synnyttämistä, jos tolla linjalla mennään, niin lapsia saa vaikka keinohedelmöityksellä, kun kerrasta voi tulla raskaaksi, niin mitä sitä joka vuosi käyttämään, kuluu vielä...

JOS joku ei ymmärtänyt, tämä tuli ainakin 3 kieltä poskessa...
Ja jokainen varmaan osaa itse päättää mitä reikiä käytetään, pahimmillaan olen nähnyt kun käytössä on ollut 4 aukkoa, se ei kyllä ollut mitenkään kaunista katsottavaa, mutta jos tykkää, niin hitto, antaa minnä vaan.
no nyt kyllä joudut selittämään että mitkä neljä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja välillä:
tykkään joskus vaihtelun vuoksi. Ei jatkuvasti, alle 5 kertaa vuodessa jos oikein laskin :D Ukkokin sanoi että kyllä se toinen reikä on silti kivempi yleensä, noin jatkuvassa käytössä, mutta se perse on ihan mukavaa vaihtelua. Suurin ongelma siinä vaan on se, että saan peppuseksissä orkun aivan liian nopeasti enkä kestä läheskään niin pitkään kun normaalissa yhdynnässä ja mulla loppuu seksifiilikset kuin seinään aina siihen oman tyydytyksen saamiseen.. :D Ettei se perseseksi enää sen jälkeen kivaa ole kun odottaa vaan sitä, että milloin mieskin saa.
joo, sama täällä. tuntuu hyvältä, mutta heti kun olen saanut niin se tuntuu lähinnä epämukavalta. eli mun saamiseen loppuu aina peppuleikit, sitten touhuja jatketaan pimpin kanssa. :p
peppuseksi lähinnä kiihottaa, saa märäksi. "normaaliseksi" taas tuntuu hyvältä ja kiihottaa.
 
Jaa selittämään neljännen, no käytännössä siellä navan alla naisilla on kolme kappaletta. Myönnän, ei ole itsellä tullut mieleen, ja tuskin tuleekaan (tarkoituksella pois jätetty "ei ikinä" ).
mitäs kysyit...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kielimiehii:
Jaa selittämään neljännen, no käytännössä siellä navan alla naisilla on kolme kappaletta. Myönnän, ei ole itsellä tullut mieleen, ja tuskin tuleekaan (tarkoituksella pois jätetty "ei ikinä" ).
mitäs kysyit...
jep jep, seuraavaksi ymmärrän olla kysymättä :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ei se minusta mitään kivaa ole. Se on mukavaa, jos sitä hieroo sormella tai suutelee mutta ei muuten.

Mies ei tykkää, sanoo, että se ei ole yhtä hyvän tuntuinen, kuin pimppa. Sen mielestä se ei ole yhtä kireä tai ei purista samalla tavalla.
Mua kiinnostaa tää kun meillä ei onnistunut pano sinne. Mies hieroi kyllä peppua ja tuntui ihan sairaan hyvältä. Uskon että mua inhottais vaikkakin se onnistuisi. Ja tuntuis varmaan inhoittavalta jos sormen sinne laittaisi. Mutta silti kiinnostais ihan kokemuksena tuo peppuseksi. Mutta tuo suutelu mua olis kiihoittanut viime kerralla. Mutta ei sellasta voi toiselle ehdottaa, vai?????

 
Alkuperäinen kirjoittaja Emmanuel:
Mua kiinnostaa tää kun meillä ei onnistunut pano sinne. Mies hieroi kyllä peppua ja tuntui ihan sairaan hyvältä. Uskon että mua inhottais vaikkakin se onnistuisi. Ja tuntuis varmaan inhoittavalta jos sormen sinne laittaisi. Mutta silti kiinnostais ihan kokemuksena tuo peppuseksi. Mutta tuo suutelu mua olis kiihoittanut viime kerralla. Mutta ei sellasta voi toiselle ehdottaa, vai?????
Hm... No kyllähän tuota voi aina toiselle ehdottaa, luultavammin miehesi ko. puuhaan suostuu kun peppuleikkejä harrastelette muutenkin.

Jos ei pidä sormen peppuun työntymisestä/työntämisestä niin kannattaa hankkia semmoinen pepputappisarja jossa on erilaisia ja kokoisia pepputappeja, sekä kunnon liukastetta joka on ko. puuhailuun tarkoitettua.

Näillä erikokoisilla tapeilla voi treenailla ihan kaikessa rauhassa ja totutella siihen miltä tuntuu kun pepussa on jotain ja miltä se tuntuu että pepussa liikutellaan jotain. Kannattaa muistaa liukasteen sopiva käyttö, mieluummin liian paljon kuin liian vähän!

Peppuseksissä kannattaa edetä kaikessa rauhassa koska liiallinen hätäily todenäköisesti kostautuu tavalla tai toisella.

Kannattaa myös muistaa että myös miesten on hyvä unohtaa liiallinen homofobisuus ja tiedostaa se että eturauhasen stimulointi onnistuu parhaiten pepun kautta. Tätä aihetta on käsitelty monellakin nettisivulla, jossei suomeksi niin englanniksi, googleen voi hakusanoiksi laittaa vaikka "prostate stimulation" ja kahlata sivustoja läpi.

Peppuseksissä saamani orgasmit ovat mielestäni erilaisia vrt. perinteiseen seksiin verrattuna. Se mistä tuo johtuu, sitä en osaa sanoa ja se että ovatko ne parempia kuin tavallisessa seksissä saamani, siitäkään en osaa sen kummemmin sanoa muuta kuin että ne ovat erilaisia.

Mutta pahuksen kiihoittavalta ja riettaalta tuo peppuseksi ainakin tuntuu :p Aina silloin tällöin harrastettuna...
 

Yhteistyössä