Kuinka nopeasti onnistui???

kolme raskautta alkoi heti seuraavassa kk kun ehkäisy jätettiin pois,neljättä alettiin odottamaan 2kk yrityspäätöksestä :heart: viidettä yritetty alulle neljännen syntymästä lähtien (eli vajaa 4kk)kun todella toivotaan pientä ikeroa :heart:
 
Reilu puoli vuotta meni. Tosin (kuten olen monesti vitsaillutkin) sillä määrällä pillereitä mitä minä olen aikoinaan unohtanut, jos tulisin helposti raskaaksi, olisi minulla jo aika monta lasta. :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2005 klo 12:26 Vieras kirjoitti:
Tulin heti ensimmäisellä yrittämiskierrolla raskaaksi. Nyt toinen haaveissa ja eka yrityskierto päällä, en usko että toinen niin helposti tärppää, joten ihan rauhassa yritetään
, hiljaa hyvää tulee ;)
Meilla kans eka tuli heti luvan saatuaan, en kyl ollut kayttanyt pillereita pariin vuoteen. Ja nyt kuumeillaan kakkosta kolmatta kiertoa :\|
 
kukka83
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2005 klo 18:35 Laika78 kirjoitti:
Meillä ei onnistunut lainkaan ensimmäisen mieheni kanssa.Vika todettiin minussa (endometrioosi yms..).Ero tuli ja löysin uuden miehen.Puolessa vuodessa tärppäs, juuri ennen hoitojen aloittamista!


Vuosi labraskopian ja hoitojen jälkeen jätin pillerit ja seuraavia menkkoja ei tullut.Siis minullakin oli tai on endometrioosia.Nyt 1kk.poika.Eli nappasi kaikesta huolimatta ihmeellisen nopeasti.Onnellinen äiti.
 
rouveliini
Ekalle kerralla 24 kiertoa (meni kesken likempänä puolta väliä), toisella kerralla 28 kiertoa (ihana 2v. tyttö nyt) ja nyt takana 22 kiertoa eikä plussaa havaittavissa.

 
1. tärppäsi heti, meni kesken viikolla 7
2. tärppäsi heti, tyttö nyt 5v.
3. tärppäsi heti, kesken viikolla 12
4. tärppäsi heti, poika nyt 1v.

Nyt vasta aloin taas tajuamaan, että olen ollut 4 kertaa raskaana :/ ...
 
tiki78 harmaana
Eka lapsi sai alkunsa "vahingossa", ilman ehkäisyä oltiin silloisen miehen kanssa koko ajan n.1½v.. (nuoruuden tyhmyyttä..) Kakkosta "tehtiin" vuosi (eri mies), tärppäs just ennenkö terolutit pitkiin kiertoihin olis aloitettu. Kolmonen sai tulla tjot-periaatteella, tärppäskin sit jo neljännestä kierrosta. :)
 
ekalla kerralla jätin pillerit pois kesken kierron, ja olin raskaana ennen seuraavia kuukautiia joten sellanen vajaa pari viikkoa, toka napsahti pari kuukautta synnytyksen jälkeen, eli jotain neljän viikon ei niin kovin aktiivisesta sänkyelämästä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2005 klo 17:33 anna karenina kirjoitti:
Heti tärppäsi. Melkein liiankin nopeasti, olin varautunut odottelemaan kuukausia. :whistle:
sama juttu meillä, oltiin miehen kans varauduttu yrittämään pitkäänkin. Vielä kun mulla oli taustalla syömishäiriöitä vähä nuorempana. Silloin ei tullut menkkoja ja yhes välissä ne oli pois yli puoli vuotta. Kun alettiin yrittää vauvaa, menkat oli vieläkin epäsäännölliset, mut kuitenkin tulivat joka kuukausi. Ihmeeksemme meillä tärppäs heti ekalla yrittämällä! Olen tosi onnekas! =)
 
Kun jätimme ehkäisyn pois,tulin 2 vuoden yrittämisen jälkeen raskaaksi. Siinä kävin parilla lääkärillä juttelemassa,mutten halunnut mennä sen enempää tutkimuksiin vaan ajattelin että jos ei onnista luomuna niin sitten ei ollenkaan...Luulenpa että johtui stressistä ja muutenkin elämä oli melko kiireistä sinä aikana kun yritimme lasta. Olen sitä mieltä että lapsia saadaan ei tehdä!
 

Yhteistyössä