Kuinka paljon blogissa pitää olla lukijoita per kk, että voi alkaa kysellä yhteistyötä firmoilta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä olen pitänyt blogiani nyt 2 kk, ja viimeisen kk aikana lukijoita on ollut 7000, laskin tuossa juuri. Jokohan firmat pitäisivät yhteistyötä kannattavana, eli alkaisivat mainostaa blogissani? Haaveeni olisi olla ammattimainen bloggari ja tienata sillä rahaa ainakin vähän, kun olen työkyvytön töihin muihin kuin sellaisiin töihin joita voi tehdä kotoa käsin. Monet krooniset sairaudet syynä.
 
M42
Usein firmojen mainokset ovat nettisivuilla/blogeissa sillä maksulla, että jos joku klikkaa mainosta, saa sivun tekijä muutaman sentin itselleen. Mainoksien vuoksi myös sivun ulkoasu saattaa muuttua, kun sitä katsoo henkilö, jolla on mainokset estävä ohjelmisto selaimessaan. Kannttaa varmistaa, ettei sivun luettavuus kärsi mainoksen lisäämisestä/poistamisesta.

Enemmän rahaa varmasti saisi tuotearvostelijana eli jos omatuntosi sallii täysin paskojen tuotteiden kehumisen maasta taivaisiin ja osaat valehdella sen vielä uskottavasti ja kertoa, miksi kukaan ei tule jotakin ilman toimeen, niin siinä sulle työ.
 

Yhteistyössä