Kuinka paljon hiukset voi maksimissaan kasvaa kuussa?

vieras
Onkohan ihan huhua se juttu,että oluella kasvaa hiukset tosi nopeasti ja niistä tulee kiiltävät ja paksut? Eli siis että oluella pestään hiukset tietyin väliajoin,ei juomalla :D
 
Friikki
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Te, jotka kasvatatte pitkiä hiuksia niin kuinka usein tasoitatte latvat ja paljonko niitä tasoitetaan? :wave: Mä haluaisin kasvattaa n. puoleen selkään asti, en takapuoleen saakka kuitenkaan :).


Kasvata vaan takapuoleen asti, saat sen möhkäleen piiloon.
 
Cissy
Alkuperäinen kirjoittaja -Mirri-:
Oli virhe leikata hiukset näin lyhyiksi. Miten saisin nopeimmin kasvatettua?
Haluaisin aika nopeasti kuitenkin myös vastauksen tähän, Kiitos. (=
sama jutuu.. vi**ttaa ne kampaajat, jotka ei yhtään kuuntele vaa sanoo vaa et "joo joo" ja "mä tiiän mikä tyyli sopii sulle" ja sit harmittaa monta kuukautta et anto sille periks x/

anteeks valitus. (=
 
terttu20
Minulla kasvaa hiukset kuukaudessa jotakin 6cm hoidan mun hiuksia laittamalla kaakaojauhoa ja kananmunaa sekoitettuna hiuksiin saippuan kera! hyvä lopputulos olen saanut :) nytten itellä hiukset johonki vähä yli perseen :))
 
"jessi"
Tähän nyt vaikuttaa monetkin seikat, kuten ruokavaliot sunmuut. Mutta toi 1-2 cm luulisin. Pitkiä hiuksia yritän itsekkin kasvattaa takaisin, nyt on vähän rintojen yläpuolelle ja alapuolelle ois tarkotuksena :--) saisivat kasvaa nopeammin ! tuntuu ettei mitään muutosta
 
"hönö"
Itse annoin hyvän kaverini leikata minulle kerroksia näihin. nyt kaduttaa ja paljon kun on nää kerrokset tosi paksut ja nämä latva osat jäi aika ohuiksi. hiukset on kyllä kasvanut tämän vuoden aikana melkein 15 senttiä ,mutta haluaisin että tulis paljon paksummiksi nämä. miten hiukset saa paksummiks ja tuuheemmiks? onks siihen mitään muuta konstia kun öljyn syöminen ja kalkkitapletit?
toimiiko shamppoon pois jättäminen tosiaan?
entä ne ihme pillerit mitä voi tilata netistä?
olis kiva saada kysymyksiin vastauksia kun mietityttää ja paljon :)
 
hiusihminenen
[QUOTE="kirva";24330689]hei terttu20! tämä ohje on todella hyvä kun olen itse kokeillut kans sitä mutta minulta meinasi lähteä puolet hiuksistani irti[/QUOTE]



Toimisko toi oikeesti kasvuun!! Miten se voi muka auttaa??
Mutta miten irti? En kyllä aio sitten kokeilla jos hiuksia voi lähteä irti paljon sillä minulla on ohuet hiukset..
 

Yhteistyössä