Kuinka paljon vanhemman kanssa voisit harrastaa s**ksiä tai olla parisuhteessa?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja Vanhassa vara parempi, 17.09.2019.

1. vierailija

vierailija Vieras

Mä olen nainen joten ei tartte pussien takia pasianssin peluuseen siirtyä, mun kanssani kun miehillä kyllä seisoo. Kertaakaan ei ole lerpahtanut. Mutta jos sulla on iso otanta jonka mukaan +35 vuotiailla ei seiso kanssasi, niin kyllä se silloin on ihan sinun haluttavuudestasi kiinni. Ja on biologinen fakta juu että nuorilla seisoo vaikka ei aina tarvitsisikaan, siksihän ne puutteessa lykkii ketä vain vaikka kuin ruma otus olisi.

2. m1es

m1es Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2014
    Saadut tykkäykset:
    1 357
    Lispetti, ei tuo haittaa, ehkä se helpottaa kateellisen/ärsyyntyneen mieltä. Miehen seksuaalisen houkuttelevuuden kyseenalaistaminen on ikivanha keino yrittää pilkata häntä. (sama toki toimii joskus myös toisinpäin).
    Mutta koska 1) en etsi seuraa tältä palstalta ja 2) minulla on tosielämässä naisia sekä ystävinä että seksiin yli tarpeen, ei tuo heilauta :D

pikkujoulukauteni alkaa pian :sneaky:

• Tykkään Tykkään x 1
    • Hauska Hauska x 1
    • List
  3. vierailija

vierailija Vieras

Hmmm... Onko se jo 50v? Onko hyvät kyydit?

4. vierailija

vierailija Vieras

Osanottoni.

5. Lispetti

Lispetti Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.09.2012
    Saadut tykkäykset:
    3 070
    Ei oo vielä!:giggle:
    On hyvät kyydit, johan mä sanoin!:coffee:

6. vierailija

vierailija Vieras

Sinun:love: kanssa kuolleetkin heräävät henkiin.

7. vierailija

vierailija Vieras

pikkujoulut - meinaatko pettää pumpattavaa barbaraasi?

8. vierailija

vierailija Vieras

:eek: Mikä papparainen! Menee hyvä vittu ihan hukkaan moisen seniilin kanssa.

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  9. vierailijadd

vierailijadd Vieras

Mä olen 39v nainen. :D Et selvästikään tiedä miehistä mitään. :p

10. r0s

r0s Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    4 988

Eikun just siksi se oli koko järjestely. -Siis meille useimmille.

Kun aika kuluu lasten kanssa tai töissä. Ja sit kun viimein on pari päivää peräkkäin vapaata niin että lapset ovatkin isällään, niin on kiva tehdä jotain. Aina vaan ei ole kiva tehdä yksin.

Ja toisella puolella... pitäiskö sen miehen sit odottaa kunnes mulla viimein on ne pari päivää aikaa?

Systeemihän oli suorastaan nerokas. Jokaiselle löytyi seuraa silloin kun sitä halusi.

11. r0s

r0s Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    4 988
    Nii ja lisätään nyt vielä alkuperäiseen aiheeseen sen verran, että mulla on nyt muutaman vuoden nuorempi mies enkä hitossa vaihda.

12. vierailija

vierailija Vieras

Mulla myös (y)

13. Lispetti

Lispetti Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.09.2012
    Saadut tykkäykset:
    3 070
    A) Ei hän ole mikään papparainen/seniili.:giggle:
    B) Mulla on pimppi/pipari, ei mikään vi**u!:coffee:

Ja lisäisin vielä, että seksikkyys ja haluttavuus on mielestäni kokonaisuus, joka ei toimi yksin ulkonäön voimin. Miehet toimivat enempi visuaalisuuden varassa - naisiin verrattuna.
    Pidän seksikkäänä miestä, joka kiihottavan ulkonäkönsä lisäksi on erittäin fiksu, ja varma itsestään!
    Ja vielä täytyy muistaa se, että mikä käy yhdelle - ei välttämättä käy toiselle.:)

14. Big Lebowski

Big Lebowski Vieras

Riippuu miehestä. Itse ainakin katselen innokkaasti Jeff Bridgesin elokuvia vaikka mies on mua 31 vuotta vanhempi. Jeff on mun mielestä komeampi vanhempana kuin nuorena. Juuri katsoin elokuvan missä Jeff on vähän yli 20v ja täytyy kyllä sanoa, että mies näytti paremmalta Grazy Heart-elokuvassa jossa oli 60v. Sille miehelle sopii parta. :love: Kyllä saisi Jeff kellistää mut sänkyynsä. :love::p

15. vierailija

vierailija Vieras

Tässä puhuttiin oikeista ihmissuhteista eikä mistään fantasiasta.

16. Big Lebowski

Big Lebowski Vieras

Niin, mähän kirjoitin että riippuu miehestä. Jos olisin sinkku ja vastaan tulisi 31 vuotta vanhempi tavismies joka kiehtoisi mua niin miksi ei. Kelpaisi niin seksiin kuin parisuhteeseen. Jeff Bridges oli esimerkki vanhemmasta miehestä jonka ulkonäkö ja olemus viehättää mua.

Nyt olen naimisissa 18 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ihan tavallinen suomalainen mies on.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri