Kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen tulit raskaaksi?

Viestiketju alueella 'Odotusaika' , aloittaja Delphyne, 19.01.2019.

1. Delphyne

Delphyne Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    47
    Hei, en ole odottaja mutta haaveilen 4. lapsesta. Söin itse desogestrel-merkkisiä minipillereitä ja nyt odotan ekoja luomumenkkoja.

2. Apustaja

Apustaja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    248
    Söin viimeisen pillerin 16.6.2018 ja plussasin 7.12.2018. Samoja pillereitä söin kuin sinä.

3. Delphyne

Delphyne Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    47
    @Apustaja normalisoituiko siun kierto kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen?

4. Apustaja

Apustaja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    248
    @Delphyne Heinäkuun 4. päivä alko ekat menkat, ne kesti 6 päivää ja muutaman päivän tauon jälkeen tuli vielä neljän päivän vuoto. Elo-marraskuussa tuli jo ihan normaalit menkat. Kiertojen pituudet oli 38, 27, 32 ja 30 päivää.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  5. hsh

hsh Jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    13
    Viimeisen pillerin söin 23.9. ja plussasin 8.12., pillereitä söin 15 vuotta joista viimeisen minipillereitä.

Muutama pv lopetuksen jälkeen tuli niukkaakin niukempi tyhjennysvuoto, jonka jälkeen kaksi 23 pv kiertoa ja kolmannesta plussa. Maca-jauhetta söin säännöllisen epäsäännöllisesti, tosin viimeisessä kierrossa jätin tietoisesti pois viikko ennen oletettuja menkkoja kun tuntui mulla pahentavan PMS-oireita.

6. Saapaskissaa

Saapaskissaa Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    2
  7. Kielotar

Kielotar Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    14
    Söin pillereitä 17 vuotta ja tulin välittömästi raskaaksi 32-vuotiaana. Ei ehtinyt edes menkkoja tulla, jotka olivat pillereiden takia vuosia poissa. Oli melkoinen shokki, sillä en odottanut ihan näin nopeaa toimintaa.

8. Ehka2020

Ehka2020 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    32
    Heti ensimmäisestä kierrosta minipillerien jälkeen, mutta se meni kesken 7. viikolla. Sen jälkeen en olekaan raskaaksi tullut tai tunnu tulevan :( Vähän olen miettinyt pitäiskö syödä taas pari kuukautta pillereitä, jos sitten taas onnistuisi.

9. Wilme

Wilme Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    13
    Alunperin oon alottanut minipillerit joskus 16-vuotiaana, välissä vaihdoin hormonikierukkaan, mutta oiskohan ollut 2017, kun vaihdoin takas minipillereihin. Desogestrel-minipillerit lopetin nyt huhtikuussa, oiskohan ollut 3.4, ekat kuukautiset tuli omaksi yllätykseksi 3.5 ja nyt 26.8 raskaustesti näytti plussaa, menossa rv 4+2, toivottavasti pieni pysyy matkassa mukana. Kolmet kuukautiset ehti siis tulla ennen raskautumista, kiertojen pituudet 29, 36 ja 26. Niin, ja olen nyt siis 25-vuotias, eli aika kauan kuitenkin tullut hormonaalista ehkäisyä käytettyä putkeen.

10. addison

addison Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    58
    Desogestrelit monta vuotta, lopetuksen jälkeen meni vähän reilu 3 vko että menkat alko ja siitä taas vähän reilu 3 vko että sain plussan testiin. Eli nopeasti!

11. Tou20

Tou20 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    2
    Itse söin pillereitä melkee pari vuotta. Lopetin pillerit ja ekasta sit raskauduin, ei ehtinyt luomumenkkoja tulla.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri