Kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen tulit raskaaksi?

@Delphyne Heinäkuun 4. päivä alko ekat menkat, ne kesti 6 päivää ja muutaman päivän tauon jälkeen tuli vielä neljän päivän vuoto. Elo-marraskuussa tuli jo ihan normaalit menkat. Kiertojen pituudet oli 38, 27, 32 ja 30 päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Delphyne
hsh
Viimeisen pillerin söin 23.9. ja plussasin 8.12., pillereitä söin 15 vuotta joista viimeisen minipillereitä.

Muutama pv lopetuksen jälkeen tuli niukkaakin niukempi tyhjennysvuoto, jonka jälkeen kaksi 23 pv kiertoa ja kolmannesta plussa. Maca-jauhetta söin säännöllisen epäsäännöllisesti, tosin viimeisessä kierrossa jätin tietoisesti pois viikko ennen oletettuja menkkoja kun tuntui mulla pahentavan PMS-oireita.
 
Söin pillereitä 17 vuotta ja tulin välittömästi raskaaksi 32-vuotiaana. Ei ehtinyt edes menkkoja tulla, jotka olivat pillereiden takia vuosia poissa. Oli melkoinen shokki, sillä en odottanut ihan näin nopeaa toimintaa.
 
Heti ensimmäisestä kierrosta minipillerien jälkeen, mutta se meni kesken 7. viikolla. Sen jälkeen en olekaan raskaaksi tullut tai tunnu tulevan :( Vähän olen miettinyt pitäiskö syödä taas pari kuukautta pillereitä, jos sitten taas onnistuisi.
 
Alunperin oon alottanut minipillerit joskus 16-vuotiaana, välissä vaihdoin hormonikierukkaan, mutta oiskohan ollut 2017, kun vaihdoin takas minipillereihin. Desogestrel-minipillerit lopetin nyt huhtikuussa, oiskohan ollut 3.4, ekat kuukautiset tuli omaksi yllätykseksi 3.5 ja nyt 26.8 raskaustesti näytti plussaa, menossa rv 4+2, toivottavasti pieni pysyy matkassa mukana. Kolmet kuukautiset ehti siis tulla ennen raskautumista, kiertojen pituudet 29, 36 ja 26. Niin, ja olen nyt siis 25-vuotias, eli aika kauan kuitenkin tullut hormonaalista ehkäisyä käytettyä putkeen.
 

Yhteistyössä