kuinka pitkälle olette menneet...

  • Viestiketjun aloittaja Nimimerkki
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mua joku Suuri Tuntematon pommitti maileilla joskus melkein kymmenen vuotta sitten. Mutta parka mokasi siinä vaiheessa, kun lähetti mulle kuvan vehkeestään (yök!) - se nimittäin tuli hänen virallilsesta sähköpostiosoitteestaan! :) Että terkut vaan kolmen lapsen naimisissa olevalle isälle Tampereen kupeeseen ;)
 
Ei ole tarvinnut lassota yhtään.. Enkä mitään kuvia ole lähetellyt.

Riittää kun miehelle osoittaa mielenkiintonsa (yksikin viesti riittää siihen, tosin ite tekisin sen muuten kun viestillä ). Mies osaa kyllä sitten hoitaa jatkotoimenpiteet jos on kiinnostunut.

Liika tyrkyttäminen on vaan ärsyttävää.
 
Olin iltasella fillaroimassa aina "sattumalta" just sielläpäin missä hän asui, muka pitkän lenkin jälkeen menossa kotiinpäin. Totuus on, että ajelin sitä kaupunginosaa ympäri kunnes hän soitti ja pyysi sitten iltateelle. Siittä oli sitten vain pari kilsaa kotio.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Olin iltasella fillaroimassa aina "sattumalta" just sielläpäin missä hän asui, muka pitkän lenkin jälkeen menossa kotiinpäin. Totuus on, että ajelin sitä kaupunginosaa ympäri kunnes hän soitti ja pyysi sitten iltateelle. Siittä oli sitten vain pari kilsaa kotio.

Se varmaan lasista katsoi, että "tuo hullu vetää jo kolmattatoista rundia yhteen menoon; sille on pakko antaa nestettä välillä" :)
 
vieras
Mä oon sit vanha, tekstareita ei silloin ollut varmaan olemassakaan
niin oli tolla miehellä *autopuhelin* sellainen luuri millä soitettiin keskukseen ja puhelut maksoi hunajaa :) HAH ;)
Ihan vaan oltiin samoissa paikoissa yhtä aikaa ja sit huomattiin että jompi kumpi oli siellä aina *vahingossa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nimimerkki:
...lassotaksenne haluamanne miehen? Siis pahimmillaan? Montako tekstaria? Ootteko laittaneet kuvia itsestänne...?
Kuvia?

Olihan se mut kertaalleen nähnyt.

Laiteltiin viestejä, mutta en mä nyt lukua ole pitänyt siitä kumpi laittoi ensin ja kumpi sitten vastasi...

Pyysin kyllä numeron, kun tavattiin ekaa kertaa.
 
Pahimmillaan?

No se lauleli kerran ravintolassa jotain biisiä "hei, hei, kuka rakastaa mua". (en tiedä, onko sellaista edes olemassa)

Pokkana nousin seisomaan ja viittasin kysyen "minne ilmoittaudutaan".

joo, ja kyllä se oli sen yön minun. :)
 
r0s
Pahimmillaan?

No se lauleli kerran ravintolassa jotain biisiä "hei, hei, kuka rakastaa mua". (en tiedä, onko sellaista edes olemassa)

Pokkana nousin seisomaan ja viittasin kysyen "minne ilmoittaudutaan".

joo, ja kyllä se oli sen yön minun. :)
:ROFLMAO:

Jessus. Olipa päässyt tääkin unohtumaan.

(Nykyään sekin pitkätukkakmoistua omaa sellaisen Juice-tyylisen pitkätukan ja on vatsaltaan melkoisen pyöreässä kuosissa)
 

Yhteistyössä