Kuinka suuri todennäköisyys toiseen kaksosraskauteen?

Hei!
Olen tänään testannut 4:llä testillä plussaa, 8/9 pv ovulaatiosta vain. Takana -03 syntynyt esikoinen sekä -05 syntyneet kaksoset (luomut,epäidenttiset). Nyt siis pieni "pelko" päällä toisesta kaksosraskaudesta.

Onko täällä siis muita äitejä joilla olisi tullut toiset kaksoset? Tietysti vauvat olisivat tervetulleita, mutta kyllähän kaksosten kanssa alku-aika oli superrankkaa :(
 
Ei tuo varmaan kovin todennäköistä oo. Mun äidillä on kuitenkin kahdet. Yksönen siinä välissä. Viis lasta siis kaikkiaan. Mulla on kans kaksoset ja kaks keskenmenoa. Eka oli yksönen ja toka kaksoset, joista toinen ei ollu lähtenyt kehittyyn, oli pelkkä pussi. Onko teillä suvussa paljon kaksosia? Onko sulla vahvemmat oireet kuin yksösessä? Jos haluut tietää enne varhaisraskauden ultraa, niin käy verikokeessa otattaan hCG. Jos se on korkeella normaaliin verrattuna, niin sitten odotat kahta =)
 
Melkein varmasti jokaikinen kaksoset saanut äiti miettii samaa. Niin minäkin kun aloin kolmatta odottamaan, ja yksihän sieltä tuli.

Kyllähän niitä sattuu että kahdet kaksoset tulevat, mutta en nyt sanoisi että sitä kannattaa kauheen vakavasti ajatella, ja jos sitten niin käy että kaksoset siellä on niin sitten on:)
 
Mä kanssa mietin samaa meillä ensin yksönen, kaksoset ja nyt ehkä raskaana ensiviikolla varmistuu mahdollinen raskaus....kaksoset on toki tervetulleet mutta yksönen oli "tilauksessa"::D Meillä ei löytynyt kun yhdet sydänäänet neuvolassa, mutta ekassa ultrassa sitten paljastui kaksosraskaus...joten nyt jänskättää onko yksi vai kaksi matkustajaa matkassa mukana???:eek:
 

Yhteistyössä