Kuinka usein te käytte kampaajalla?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mulla viime käynnistä aikaa 2 kuukautta ja alkaa kyllä tyvikasvu näkyä ja latvat repsottaa. Palkka vasta kuun lopussa jolloin varaa mennä kampaajalle.. sinne saakka pitäis selvitä :/ onneksi on raitaa ja suht oman sävyistä väriä....

Kuinka usein te käytte kampaajalla?
 
bud
2-3 kuukauden välein. Ihan liian harvoin, kun on värjätty ja malliin leikattu tukka. Nytkin näytän ihan hirveältä, mutta onneks talvella voi kulkea pipo päässä..ens viikolla menen kampaajalle onneksi! Mutta on niin kallista, etten raaski useammin ja aina ei olisi edes varaakaan, vaikka tarvetta olisi.
 
ööh
mä kävin viimeks kampaajalla 5 vuotta sitten... sitä ennen oli 6 vuoden tauko... pitäs kyl sopia taas treffit saksien kans kylppäriin niin vois takatukankin leikata taas vahteeks... otsatukkaa leikkelen aina kun tuntuu et alkaa tulee silmille...

ton 6 vuotta mulla oli pitkä tukka eikä otsatukkaa niin sen sen pysty tosi kätevästi leikkaa ite kun vaan laitto ponkkarille ja otti ponkkarin olanyli vessanpytyn päälle jä vähän lyhensi... nyt kun on ottatukka ja leikkauksen jälkeen hartioille ylttävä kerroksittain leikattu kuontalo niin on vähän enemmän askartelemista... mä vaan oon liian laiska käydäkseni kampaajalla... en tykkää varailla aikoja ja hankkiutua kylille sovittuun aikaan...
 
"Evi"
Viiden viikon välein. Joka toinen kerta vain juuriväri ja raitaa. Joka toinen kerta juuriväri, raitaa ja leikkaus. Mulla on hitaasti kasvava tukka, mutta väri luisuvat nopeasti pois.
 
Hiisu-rotta
Harvemmin enää.

Kasvatan hiuksia pois kamalasta mallista johon kampaaja ne viime keväänä leikkasi. Värjään tyvikasvun itse ja menen leikkauttamaan kuivia latvoja pois ehkä kolmen, neljän kuukauden välein. Tai siis näin olen suunnitellut. Onneksi on hyväkuntoiset hiukset.
 

Yhteistyössä