Kuinka "vähästä" tulit raskaaksi?

Meille syntyi vajaa 3kk sitten esikoinen, ihana tyttö, ja ollaan jo puhuttu että seuraavaa alettaisiin väsäämään kun tyttö on n. puolivuotias, plus miinus muutama kuukausi.. Ollaan käytetty ehkäisynä kortsua, mutta tuossa eräänä kertana (juurikin sattumoisin ovulaation aikaan, menkat on jo alkanut kun imetän vain osin) olimme hetken aikaa ilman. ("Harkittu" unohdus, tyyliin iloinen venäläinen ruletti ;)

Nyt tuntuu raskausoireita.. Menkat ei ole vielä myöhässä, mut mitä tässä lueskelin nuita aikaisimpia raskausoireita ni molemmin puolin juilii alavatsaa, saan kuvotuskohtauksia täysin tyhjästä ja on semmonen jotenkin varma tunne että siellä tapahtuu jotain, muuta ku menkkoja. Sama oli tämän ensimmäisen pikkuisen kanssa. Tiesin olevani raskaana jo monta päivää ennen plussaamista...

Onks täällä ketään, kuka olisi tullut raskaaksi "sujauttamalla muutaman kerran" :D Kamala sana mutten muutakaan keksinyt :D

Voi kunpa se olis totta!!!! Sit olis mukulat vähäks aikaa tehty :D :D
 
elisen
joo, näin kävi, pikkuvauveli on nyt 4kk ja synnytyksen jälkeen oli reilun viikon tauko seksipuuhissa, ja hups vaan ....neiti oli sitten saman tien raskaana!!! eli seuraavat tulokkaat on jo matkalla, tulee vielä tuplana luultavasti...apuvaaa!!!
mutta ihan on mukavaa tämä odotus taas, tuntuu hyvältä
:heart: :heart:
 
..Vielä niitä menkkoja odotellaan.. Samat oireet edelleen paitsi überväsymys ja itkuherkkyys päälle; toisaalta voihan se olla et menkatki sit on alkamassa... Alamahakipu ainaki on jatkuvaa. Testi näyttää vielä negaa (tein Clearbluen "jopa 4 päivää aiemmin!" -testin tänää ja eilen (tänään 3 päivää menkkoihin).. KAI.. v*ttu minä enää tiedä mistään mitään.. ehkä on vielä rytmi sekasin raskauden jälkeen... eilen oltiin ihan kunnolla loppuun asti ilman kumia mut eipä kai sitä just ennen menkkoja taida raskaaks tulla.. paitsi vilmav :D TAHTOO!!!!!!
 
Hei

Kannustan peukut pystyyn teille vaan :flower: :flower:
Meillä on kanssa nytten n. 3kk vanha tyttö ja puhuimme jo ekaa hankittaessa, että jos synnytys ei ole aivan kamalaa niin hankitaan toinen siihen heti putkeen. Tässä sitä nyt ollaan, yritetty kaksi kuukautta mutta ei mitään.... Mut mulla taas toisaalta ei oo alkanu menkat vielä ku imetän... mut jos sitä tärppäis....
 
Tänä aamuna ajattelin tehdä testin ihan vaan varmuuden vuoksi, kun suunnittelin hormoonallisen ehkäisyn aloittamista kun en enää imetä ja kappas kappas plussahan se sieltä tuli!! Ja Yhden ainoan kerran on vahinko sattunut muutama viikko sitten (kondomi meni rikki) ja minä kun ajattelin ettei siitä nyt mitään tapahdu!!!

Nyt tässä sitten hoomoilasena ollaan 7,5kk pojan kanssa ja toinen tulossa.... :D Onhan se mukava uutinen, mutta toista vauvaa ajateltiin vasta sitten kun heppu olis sen ainakin lähemmäs 2v. Mutta vauvat on ihania ja tämä esikoinen on ollut niin mukavan helppo muksu, että eiköhän tässä sivussa mene toinenkin..

Peukut sulle mimonmami, jospa se plussa sieltä ensi kuussa tulisi :)
 
ei edes yritetty lasta tehä mut kun odottelin et mankat alkaisi niin tuli tosi paha olo siinä vaiheessa tiesin et odotan lasta tiesin siinä vaiheessa et kumpi tulee tyttö tuli. sit pidettiin taukoa peti hommissa söin sit vähän aikaa pillereitä mut muisti sit petti enkä muistanut ottaa pilleriä sit tulin raskaaksi siitäkin tunsin et tulee poika. näillä on ikäeroa 1v8kk nyt pidetään taukoa kolmas tehää sit kun lapset ovat koulussa ..
 
ekaa yritettiin päälle puol vuotta ja sitten päätettiin synnytyksen jälkeen että toinen saa tulla heti kun tulee.. no kahen vuoden päästä " vasta" tärppäs ja meni kesken.. ja taas jatku yritys.. vuosi lisää niin tärppäs..sitten meillä olikin 4 vuotias poika ja saatiin tyttö.. nyt tyttö 6kk ja olin jo hommannu kierukkareseptinkin ja odottelin sitten niitä menkkoja.. kokoajan tunne kuitenkin että en oo raskaana.. no nyt sit kuitenkin niin että viikkoja on 11+1 ja saattaa olla tulossa kaksi ( vielä ei voitu varmaksi sanoa ) 7.1. ultraan ni nähdään.

kolmas oli kyllä suunnitteilla mutta vasta joskus 1-2 vuoden päästä..
 
Eka tuli yhestä kerrasta,toista piti oikein tehä niin että tärppäs toisesta kierrosta ja tää kolmas sai alkunsa "varmojen päivien" tuloksena :D et aika helpolla on tärpännyt,onnellinen kyl oon :heart:
 
Mä lopetin renkaiden käytön lokakuussa, ja nyt oon raskaana.. rv.6+4 menossa.. Et silleen aika helposti tärppäs.. :D Tiesin et ovis oli jouluna, ni peitto heilu koko joulun ja monta kertaa.. :LOL: :heart: oon kyl tosi onnellinen.. :heart:
 

Yhteistyössä