Kuinka vanhoja olette kun asuntolaina on maksettu?

  • Viestiketjun aloittaja pohdintaa
  • Ensimmäinen viesti
"hmmmmm"
Noin 45 vuotiaita ollaan täälläkin. Ei yhtään paha, ehtii elää sen jälkeen velatonta elämää vaikka kuinka kauan. Ja säästöjäkin on siihen mennessä ihan kiitettävä summa :D
 
niiiiiiiiii
Meikäläinen olis 38 vuotta. Mutta tarkoittas siis ettemme vaihtas asuntoa tässä "matkan varrella" ollenkaan, tai siis ainakaan kalliimpaan. Mutta nykyinen siis kun olisin 38 vuotias. Ja tietty jos/kun perintöjä tms tulisi niin niillähän sitten nopeuttas vielä vähän... Tosin en usko että mun tai miehen puolelta mitään suurempia olis tulossa?!
 
"hellu"
noin 45v. oisin sillon sitte... jos tähän jäätäis mutta tää ei oo se missä aiotaan vuosikymmenet olla, joten katotaan.. toivon mukaan lainanmaksut ois nopeampaa sitten myöhemmin.. ja oisin noin 40v. kun okt maksettu
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22329971:
Täytyy tunnustaa että mulla ei ole edes villiä veikkausta.
Ei kertakaikkiaan mitään tietoa. Mies hoitaa nää asiat.........

Mulle sopii enemmän kuin hyvin että olen 'tietämätön'.
Saako kysyä miksi haluat olla raha-asioista tietämätön? En tarkoita epäillä miehesi kykyä hoitaa asioita, mutta kyllä jos olet velasta osallinen sun pitäisi tietää miten paljon sitä on ja mikä on maksuaikataulu, onko laina annuiteetti, tasaerä, tasalyhenteinen vai mikä.

Pelottavinta mitä olen kuullut on se kun yksi nainen sanoi että pankissa ne tietää hänen raha-asiansa, ne on siellä sitä varten. Että mitä???? Pankit yrittää tehdä tulosta ja myy niitä lainoja jne saadakseen katetta ja voittoa. Ei siellä kukaan ajattele sun parastasi, vaan pankin voittoa. Tämä pätee erityisesti rahastoihin mitä pankit yrittävät myydä mutta ihan samalla tavalla myös asuntolainoihin ja muihin tuotteisiin.
 

Yhteistyössä