Kuka ampuu ja ketä Hietalahdessa???

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sitä on tullut pohdittua, kieltämättä :D

"Mistä me valitettiin ennen kuin oli mamuja"..
Mustalaisista, venäläisistä ja virolaisista varmaankin. Muistatko, muutama vuosi sitten oli uutisissa(ihan IS tai IL tasoisesti), kun venäläiset turistit oli valokuvanneet taloja. Ja kansa oli varma, että ne oli etujoukot tulleet kattomaan, että mihin muuttaa heti kun Suomi on vallattu..

Mietin sitä tuossa itse ulkomailla käydessäni, kun otin kuvan hienosta talosta, että ajatteleekohan ne nyt, että olen tulossa seuraavalla viikolla tykin kanssa.
 
vierailija
Mustalaisista, venäläisistä ja virolaisista varmaankin. Muistatko, muutama vuosi sitten oli uutisissa(ihan IS tai IL tasoisesti), kun venäläiset turistit oli valokuvanneet taloja. Ja kansa oli varma, että ne oli etujoukot tulleet kattomaan, että mihin muuttaa heti kun Suomi on vallattu..

Mietin sitä tuossa itse ulkomailla käydessäni, kun otin kuvan hienosta talosta, että ajatteleekohan ne nyt, että olen tulossa seuraavalla viikolla tykin kanssa.
Joo totta :D Ja muistan kyllä. Outoa sakkia.
 
vierailija
Onhan se tietty mielenkiintoista, että 95 % kosovolaisista on muslimeita. Rauhallinen elämä ei vain onnistu, vaikka olisi omat yritykset yms.
Niin et kun suurin osa on muslimeja, niin tämänkin hepun on tietysti oltava ja teon motiivi tai ainakin liikkeellepaneva voima on ollut uskonnollnen tausta.

Huikeaa päättelyä, Sherlock, suorastaan ällistyttävää! Ei voi kuin ihailla..
 
vierailija
Niin et kun suurin osa on muslimeja, niin tämänkin hepun on tietysti oltava ja teon motiivi tai ainakin liikkeellepaneva voima on ollut uskonnollnen tausta.

Huikeaa päättelyä, Sherlock, suorastaan ällistyttävää! Ei voi kuin ihailla..
Mistähän se tuon luvun on repäissyt? Sillä on vähän paha tapa ”muistaa väärin” ja vielä useammin unohtuu lähde näille väitteille.
 
vierailija
Varmaan aikamoinen antikliimaksi, kun olikin henkilötason juttu.

Miten niin uusi ilmiö Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa? Eikö ne muka tapa toisiaan "henkilökohtaisista" syistä?
 
vierailija
Mustalaisista, venäläisistä ja virolaisista varmaankin. Muistatko, muutama vuosi sitten oli uutisissa(ihan IS tai IL tasoisesti), kun venäläiset turistit oli valokuvanneet taloja. Ja kansa oli varma, että ne oli etujoukot tulleet kattomaan, että mihin muuttaa heti kun Suomi on vallattu..

Mietin sitä tuossa itse ulkomailla käydessäni, kun otin kuvan hienosta talosta, että ajatteleekohan ne nyt, että olen tulossa seuraavalla viikolla tykin kanssa.
En muista koska tuollaista ei tapahtunut.
 

Yhteistyössä